Kategoria lokalna: 4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
W starej części hotelu jest brudno i nie estetycznie ,śmierdziało z kanalizacji całe szczęście że miałam pokój wykupiony z widokiem na morze to mogłam mieć cały czas otwarte ponieważ z klimatyzacji też smierdzialo .Chciałam za dopłatą pokój w nowej części ale nie było to możliwe ponieważ niby nie było wolnych .W nowej części pokoje duze ,czyste ale nowa cześć jest dla gości z Niemiec i Angli .Wylot miałam o 22.30 ale pokój musiałam oposcic do godz.11 albo dopłacić 50euro więc żeby nie siedzieć na walizkach dopłaciłam i dopiero mnie poinformowano że muszę się przenieść do innego pokoju w całkiem innym budynku a tam dopiero był szok pokój tak mały że we dwie osoby było ciasno nie było kabiny prysznicowej po tym co tam zobaczyłam byłam wszoku .Na plus to jedzenie było bardzo dużo i dobre .Baseny czyste i bardzo dużo zieleni .Animacje do kitu
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel położony jak to powiedziała rezydentka "na końcu świata". Cisza, spokój czyli miejsce dla tych co uciekają od zgiełku miejscowości turystycznych. Plaża przy hotelu mało atrakcyjna. Bliżej obiektu hotelowego wybetonowane miejsca plażowe, dalej nieco zaniedbana dzika plaża kamienisto-żwirowa. Brak atrakcji dla dzieci i dorosłych, co wydaje się dużym minusem z racji odległego położenia od większej miejscowości. Hotel nie proponuje dla gości hotelowych dowozu do najbliższej miejscowości. Linia autobusowa bluline dowozi pasażerów za opłatą ale w mało atrakcyjnych godzinach. Duzy plus za jedzenie, smaczne i urozmaicone, miłą i sprawną obsługę pracowników zajmujacych się wyżywieniem. Minus dla pracowników recepcji za opieszałość i bezradność - trzy razy był zgłoszony problem z awarią suszarki do włosów i do końca pobytu problem nie został rozwiązany. Pokoje bardzo ładne, czyste, widać że swieżo wyremontowane.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Rozczarowana jestem hotelem Iberostar, korzystałam już z tej sieci hoteli i standard był nie porównywalnie wyższy. Nie mam zastrzeżeń do usytuowania hotelu widoki naprawdę piękne , pokoje ładne czyste , obsługa bardzo przyjazna . Wątpliwości mam jak sobie poradzą przy pełnym obłożenie gośćmi. Natomiast jedzenie średnie niczym nie zaskakiwało. Na kolację jak przyszło się około 20,30 to były widać że to jest już końcówka i niektórych dań już nie był tych co serwowali o 18,30. Możne je był zobaczyć tylko na talerzach innych gości.
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Recepcja , restauracja bez zarzutow, czysto ,smacznie , mila obsługa , fantastyczne jedzenie. Natomiast ratownicy zapatrzeni w komórki, obsługa wydająca reczniki przy plaży beznadziejna , trzeba było chodzic parę razy , by wymienic karty na ręcznikii odwrotnie- totalny luz(:p Plaża pobierznie sprzątana.Byłam w kilku hotelach tej sieci i ten oceniam najgorzej.