Opinie klientów o Montenegro

3.9 /6
228 
opinii
Atrakcje dla dzieci
2.1
Obsługa hotelowa
4.0
Plaża
3.8
Pokój
4.2
Położenie i okolica
4.2
Rezydent
4.7
Sport i rozrywka
2.4
Wyżywienie
3.4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

2.5/6

Hanna Maria, Międzybłocie 10.07.2024
Termin pobytu: lipiec 2024

Pobyt hotel Montenegro 3* lipiec 24

Sam hotel ok klima , jednak wyżywienie nie dobre-śniadania w miarę jednak tylko od 7 do 9 i kolejki -kolacja od 19-21 i jedzenie czasem nie jadalne i znów kolejki i szukanie miejsca.Basen jest ale nie czynny w najlepszych godzinach bo od 12-15 czyszczą tylko od 15-18 i trochę przed 12 stą.Plaża tylko jeśli kupisz za 15 lub 25 euro 2 leżaki i parasol jeśli będziesz chciał się rozłożyć to wygonią dosłownie i można pójść tylko dla ubogich ale trzeba mieć swój leżak.matę,parasol i to na żwirowej mieszance śmieci.Same widoki super i mieszkańcy mili jednak dużo muszą się nauczyć o hotelarstwie.Pozdrawiam Hanna

2.5/6

Iwona turnus 8-15 czerwca 2017 20.06.2017
Termin pobytu: czerwiec 2017

Zdjęcia w ofercie różnią się od widoku w rzeczywistości

Hotel położony blisko plaży. Budynek główny który widać na zdjęciach w ofercie Rainbow różni się od tego w rzeczywistości. Na zdjęciu wygląda jak by był półokrągły natomiast w rzeczywistości tak nie jest. Ma nieregularny zarys z jedną ścianą skośną Jest to stara część hotelu. Nowe budynki prostokątne są położone na tyłach tego budynku patrząc od strony morza. Pierwszy w pełni wykończony po drugiej stronie ulicy w którym wszystkie balkony są skierowane na morze choć nie wszystkie z widokiem na nie. Widok na morze przysłania budynek główny. Pozostałe trzy budynki w trakcie budowy. Jeden skończono podczas naszego pobytu (prace trwały w dzień i w nocy). Przy nim niewielki basen podczas naszego pobytu jeszcze nieczynny. W drugim budynku w którym otrzymaliśmy pokoje trwały regularne prace budowlane na poziomie trzeciego i czwartego piętra (okna na czwartym piętrze wstawiono w ostatnim dniu naszego pobytu) . W pokojach oddanych wczasowiczom prowizorki. Przewody do lampek nocnych łączone taśmą izolacyjną. Chcąc uruchomić telewizor okazało się, że w dekoderze wtyczka uszkodzona i delikatnie poraził mnie prąd. Trzeci budynek stan surowy otwarty. Bałagan na budowie mnóstwo śmieci. Ważna uwaga dotycząca Wi-Fi - nie działa. Tylko przy recepcji i to w niektórych miejscach można złapać połączenie i porozmawiać przez komunikatory. W pokojach praktycznie nie osiągalne, choć udawało się czatować na komunikatorach jak znalazło się odpowiednie miejsce na balkonie. Dla osób które muszą być w stałym kontakcie zdecydowanie nie polecam. Dla tych co mogą się odciąć od świata myślę że przy kolejnych turnusach będzie już dużo lepiej.

2.5/6

Gosia 01.08.2022

obsługa hotelowa i hotel

dzień dobry, wróciłam 21-07 2022 z pobytu w hotelu jestem bardzo niezadowolona hotel absolutnie nie spełnia standardu 3 gwiazdek. Pokoje malutkie ale to nie wpływa na pobyt. niemniej balkony brudne, łazienka pożal sie boże brudna i woda ledwo co leciała w prysznicu dwa, smród z kanalizacji nie czyszczone odpływy - masakra. Obsługa w hotelu to porażka niemili niemalże łaskę robili że cokolwiek się zamawiało, nawet odpłatne podanie piwa czy kawy było problemem. Jak nie ekspress do kawy zepsuty to brak lodu i tak codziennie coś nie tak. nawet zabranie z obiadokolacji banana dla dziecka do pokoju stanowiło problem, nie można wziąć owoców mówię o jednej sztuce nie o całej kiści. Śniada nie zjadliwe jajecznica chyba z proszku przypalona lub smażona na brudnej patelni bo czarne smugi miała. Kiełbasa i boczek w kostce około 300 g to sam tłuszcz, żaden śniadanie nie było zjadliwe. Brak warzyw urozmaiconych codziennie starta surowa kapusta, pomidor w ćwiartkach i ogórek nic nie doprawione bez sosu i codziennie to samo. owoce na przemian jabłka i banany nic poza tym. Zero za posiłki absolutne dno. Basen nieczynny przez 4 dni ( pobyt 7 dniowy). Zdjęcia z katalogu nie adekwatne i nie mające nic wspólnego z hotelem 3 gwiazdkowym. Zdjęcie basenu pokazane powyżej to baseny w apartamentach Montenegro nie przy hotelu nie można było korzystać nawet gdyby był czynny basen. dziwi mnie że taka firma jak rainbow pozwoliła sobie na wzięcie w ofercie tak beznadziejnego hotelu, za takie pieniądze i jeszcze opisanego jako 3 gwiazdkowy., trochę wstyd dla prestiżu firmy. Mili rezydenci nie byli w stanie zniwelować naszego niezadowolenia (10 osób) i niestety moja i pozostałych gości z turnusu opinia nie było odosobniona wiem, że wielu gości z poprzednich turnusów co tydzień składało takie skargi na ten hotel.

2.5/6

Anna z Bierunia 19.09.2022

Hotel Montenegro

Warunki w części z 4* są dobre, czysto, wyposażenie ok. W czasie naszego pobytu, niestety olbrzymie ilości ludzi, po posiłki stało się w długich kolejkach. Drugi dzień, a właściwie noc, muzyka zaczyna grać od godz. 21 do godz. 1 w nocy i tłumy Czarnogórców pije alkohol i hałasuje do późnych godzin nocnych, nie ma możliwości spać, mimo że my rano wybieramy się na wycieczkę. To jest nie do zniesienia. Czy tu u nich nie obowiązuje cisza nocna od godz. 22? Nie polecamy tego hotelu. Koło basenu nie ma leżaków, tylko są na zdjęciach reklamujących hotel. Masakra.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem