Opinie o Montenegro

Kategoria lokalna 7

3.9/6
(246 opinii)
Atrakcje dla dzieci
2.0
Obsługa hotelowa
4.0
Plaża
3.8
Pokój
4.1
Położenie i okolica
4.1
Rezydent
4.7
Sport i rozrywka
2.4
Wyżywienie
3.4

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Nigdy więcej!

    Anna 22.07.2019

    Nie mogę ocenić hotelu Montenegro , ponieważ widziałam go tylko z zewnątrz , oraz restaurację. Zakwaterowano nas w Wili Aleksandra , która nie miała nic wspólnego z hotelem , natomiast restauracja to stołówka zakładowa z czasów PRL-u - kolejki , zimne i ohydne jedzenie!

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Hotel Montenegro Canj

    Anna 08.06.2025

    Wielkie rozczarowanie. Zacznę od tego, że nasz wyjazd był kupiony w ofercie first minut za ponad 2000 zł/os. w części trzygwiazdkowej, w ofercie lasy 700zł/ os w części czterogwiazdkowej. Ale to wyłącznie mój bład, że uwierzyłam w ceny promocyjne w ofercie first. Nie wierzyłam też do końca w tyle negatywnych opinii o hotelu. A jednak. Co do rezydentek nie mam zastrzeżeń, dobry kontakt, spotkanie głównie celem sprzedaży wycieczek fakultatywnych. Miejscowość Canji poza pięknymi widokami( morze i góry) nie ma kompletnie nic do zaoferowania. Bezpośrednio można dojechać busem tylko do Baru lub Starego Baru za 2 euro. Do Budowy i innych miejscowości z przesiadką w Barze. Można wypożyczyc samochód, kupić rejs statkiem, który płynie do Petrovac, Budvy, wyspy św. Mikołaja i pobliskiej plaży (polecam). Kupiliśmy też wycieczkę od rezydentki Rainbow Montenegro tour. Hotel- Vila Aleksandra, pokoj ok, udało się wyprosić na czwartym piętrze, więc mieliśmy widok na gory, dolne piętra widok tragiczny, na dachy lub na mur. W pokoju czajnik, wi-fi bez zastrzeżeń. Sprzątanie- pokój był słabo wysprzątany po poprzednich wczadowiczach, pełno włosów w łazience, brudna kabina, stara torebka w szafce nocnej. ale po przecztaniu wcześniejszych opinii byłam wyposażona w środki dezynfekcyjne i czyszczące więc sobie poradzilam. Ale chyba nie o to chodzi aby zaczynać urlop od sprzątania łazienki w hotelu. Bieżące "sprzątanie" polegało na wyrzuceniu śmieci i wymianie ręczników. Stołówka ( nie, nie to nie restauracja) to poniżające doznanie, jedzenie - bardzo mały wybór, kolejki na minimum 20 min. Część jedzenia jak się skończy nie jest dokładana, kawy nie wolno wypić na tarasie, obsługa niezbyt miła. Krótkie godziny posiłków ( 7-9 i 19-21). Plaża- ładna, kamienista, leżaki płatne( 15- 20 euro za dwa). Posumowując, z całego serca nie polecam przy tylu innych mozliwościach. Moje wielkie, osobiste rozczarowanie co do biura Rainbow.

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    5089987

    Ryszard, Opole 26.07.2022

    Ogólnie mało atrakcyjny pobyt w hotelu Montenegro. Cena wczasów nieadekwatna do warunków wypoczynku. Hotel powinien mieć dwie gwiazdki. Pokoje brudne nieremontowane, wyżywienie monotonne, tłuste i niesmaczne. Plaża brudna, niestety płatna. Ogólnie należy stwierdzić, że ze względu na warunki pobytu szanująca się firma turystyczna (a za taką mamy firmę Rainbow) powinna zweryfikować cenę wczasów w hotelu Montenegro w Czarnogórze.

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    ogólnie zła

    KRZYSZTOF, Katowice 30.08.2021

    Hotel Montenegro pokój nr 14 ocena niedostateczna

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem