Kategoria lokalna 4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
5.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pobyt w hotelu Nano oceniam bardzo pozytywnie. Położenie doskonałe - praktycznie przy plaży, jeden budynek oddzielony tylko spacerową aleją, drugi z tyłu za nim. Mankamentem jest brak pokoi z pełnym widokiem na morze - te od frontu w pierwszym budynku są wynajmowane przez czeską firmę turystyczną. Ale gdy ktoś nie chce siedzieć na balkonie wystarczy zejść do restauracji, gdzie jest możliwość skorzystania ze stolików w sąsiedztwie deptaku lub bezpośrednio przy plaży. Plaża żwirowa, osłonięta pięknymi piniami, z których cienia można korzystać w miarę potrzeby, woda krystalicznie czysta. Jedzenie w hotelu bardzo dobre, zróżnicowane. Miejscowość spokojna, chyba bez dyskotek bo wieczorami sporadycznie tylko słychać imprezy muzyczne w niektórych restauracjach. Obsługa hotelowa sympatyczna. Planuję skorzystać w przyszłości z wypoczynku w tym hotelu, zwłaszcza, że wczasy są zorganizowane z przylotem i transferem z lotniska Dubrovnik.
5.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel Nano położony jest tuż przy plaży, dobrze wyposażony i utrzymany w czystości. Byliśmy z mężem w drugim budynku z basenem. Można było z niego korzystać w określonych godzinach. Stołówka z widokiem na morze. Jedzenie dobre, może nie było zbyt dużego wyboru, ale w wystarczającej ilości. Niepokoiły nas trochę niepochlebne opinie gości, jednak uważamy, że nie ma co narzekać przy naprawdę niewygórowanej cenie za osobę. Do kolacji podawane było wino białe i czerwone oraz piwo. Piwo mogłoby być schłodzone. Obsługa hotelowa bardzo miła i uśmiechnięta, nie reagowała na wynoszenie przez gości jedzenia...stąd mogło niekiedy brakować czegoś innym. Rezydent biura kompetentny, chętnie służył swoją wiedzą. Pobyt uważamy za bardzo udany i być może jeszcze tam wrócimy.
5.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Polecam hotel Nano - byliśmy w połowie maja. Ze względu na poczatek sezonu bylo nas tam tylko 13 osób- czuliśmy się indywidualne traktowani, szczegolnie Panią Manager Amina była bardzo serdeczna i zaangażowana, dopytywała co jeszcze nam trzeba, była praktycznie za każdym razem widoczna przy pracy. Bufet HB wystarczajacy. Jeden raz była nawet kolacja z daniami przygotowanymi specjalnie na nasze życzenie - to chyba niespodzianka od hotelu. BASEN NIE DZIAŁAŁ. Cały Drvenik dopiero szykował się do sezonu i gdzieniegdzie było słychać prace remontowe - ale nam to nie przeszkadzało. Byliśmy z niemowlakiem i zależało nam na spacerach w łagodnej pogodzie - tak też było. Turystów garstka i brak upałów, praktycznie sami na plaży. Pokój miał widok na morze i darmowe łóżko z szczebelkami dla dziecka. Personel bardzo sympatycznie reagował na dzidziusia.
5.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Byliśmy z dwójka małych dzieci w hotelu Nano pod koniec maja 2021. Hotel mały przez co odczuwało się rodzinna atmosferę, właściciele hotelu byli cały czas dostepni i zawsze pomocni. Śniadania monotonne, za to obiado-kolacje pyszne. Basen wewnętrzny nie był ogrzewany więc nie można było z niego korzystać. Ogromny plus to bliskość do morza. Pokoje codziennie sorzatane i codziennie były wymieniane ręczniki. Byliśmy poza sezonem w czasach pandemii więc wszędzie pusto i większość lokali i hoteli zamknięta, przez co do najbliższego sklepu trzeba było iść 2 km na szczęście trasę umilaly piękne widoki. Dodatkowy atut to bliskość do promu w miejscowości Drvenik który odplywal na wyspę Hvar. Blisko do innych atrakcji np taras widokowy Biokovo. Największy minus to brak atrakcji dla dzieci, a wystarczyła by jedna mała zjeżdżalnia i huśtawka a dzieci miałyby gdzie na chwilkę się wybawić.