Opinie o Nano

Kategoria lokalna: 4

4.7/6
(213 opinie)
Atrakcje dla dzieci
3.1
Obsługa hotelowa
4.9
Plaża
5.3
Pokój
5.0
Położenie i okolica
5.5
Rezydent
4.8
Sport i rozrywka
3.6
Wyżywienie
3.9

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    10

    Pobyt 9-16.08

    Turysta 24.08.2018 | Termin pobytu: wrzesień 2018

    Największy atut to położenie holetu oraz czystość. Basen z otwierany nieragularnie - wyznaczone godziny nic nie znaczą. Poza tym ta dziwna przerwa przeznaczona rzekomo na dezyfekcję, ale nikogo z obslugi tam nie było w czsie kiedy basen był zamykany. Jeśli chcecie tam jechać to polecam bez jakiegokolwiek wyżywienia, nawet śniadania. Jedzenie fatalne, monotonne. Kawa beznadziejna.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Dużo do poprawki

    Patrycja Weronika 02.08.2025 | Termin pobytu: lipiec 2025

    Hotel położony w bardzo spokojnej i malowniczej miejscowości, która daje dobrą bazę wypadową do zwiedzania Chorwacji, pobliskich wysp oraz np. Bośni. Jednak sam hotel musi popracować nad wieloma rzeczami. Pokoje (w nowej części) ok - w dobrym standardzie ale widać, że wykańczane na szybko, w wielu miejscach pozostałości po farbie, urwane listwy, brak kafla w lazience czy nie do końca zamontowana lampa, odpadające klamki. Na korytarzach również mnóstwo usterek. Brakuje PODSTAW jak krzesła przy biurku czy drugiego krzesła na tarasie, nie ma kubków, kawy, herbaty. Pracując przez 2 lata w hotelarstwie w nawet najmniejszych guesthouseach - jest to standard. Sprzątanie w pokoju na szybko - zazwyczaj zostawiona mata do łazienki i papier. Nie wycierane zlewy, nie przecierane podłogi. Na 8 dni pobytu ani razu nie pościelone łóżko czy w ogóle wymieniona pościel. Również szokujące, jak na standrard hotelu. Jedzenie w jakości pozostawiającej wiele do życzenia, w formie bufetu. Nie przeszkadzało codziennie to samo, bo zazwyczaj jem podobnie, ale jakość straszna - najtańsze pieczywo, mielonki, jajecznica smażona na tanim, śmierdzącym tłuszczu. Obiady robione z resztek, co nie zeszło poprzedniego dnia, przerobione na nowe danie na kolejny dzień. Bardzo ciężko strawne, zostające na żołądku przez wiele godzin. W dużej mierze podane w bardzo nieapetyczny sposób. Do picia sok z rozrobionej wody z sokiem z automatu. Kawa rozpuszczalna również z automatu, o ekspresowej zapomnijcie. Cały wystrój kojarzył mi się ze stołówkami obozowymi sprzed 20 lat. Na plus co jakiś czas ciasto czy lody, ale znikało w sposób ekspresowy. Owoce krojone, często już nieco zleżałe. Świeże warzywa bez smaku. Brak wifi w nowych pokojach w 2 budynku, łapało jedynie na balkonie, jednak recepcja i rezydent zaoferowali kartę do telefonu z internetem więc na plus. Problemy z klimatyzacją - wyłączająca się przypadkowo, grzanie zamiast chłodzenia. Pani z recepcji przychodząca do pokoju o 23, aby naprawić klimatyzację... Obsługa przyjazna, choć mało zorganizowana, widać chaos w organizacji całego hotelu, brakuje managera dostepnego na miejscu, który wpłynąłby na efektywne zarządzanie hotelem. Basen dostępny w wybranych godzinach, w soboty zamknięty, bardzo przyjemny, jacuzzi nie działa. Rezydent bardzo przyjazny i pomocny - zdecydowanie duży plus tego wyjazdu. Mimo tego wszystkiego, wyjazd dla nas udany, a byłby świetny gdyby cała reszta zadziałała.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Wyjazd wakacyjny autem

    MARIUSZ, SKIERNIEWICE 29.08.2021

    witam byliśmy na wyjeździe rodzinnym i jesteśmy rozczarowani. Zamawiając pokoje dla dwóch rodzin zakwaterowanie miało być w dwóch pokojach obok siebie i w jednym hotelu (tak w biurze wypełnialiśmy z Panią i tak dobieraliśmy pokoje), niestety dostaliśmy pokój w drugim budynku bez widoku na morze. Po otrzymaniu karty do pokoju kolejne rozczarowanie, nie było pościeli i prześcieradeł co nas przeraziło że na łóżkach są jakieś obce włosy, paprochy i od razu rzucają się w oczy. Po zgłoszeniu łóżka porostu przykryli prześcieradłami. Podłogi nie były odkurzone albo tak są sprzątane, bo przez cały pobyt nikt nie przyszedł z odkurzaczem. Ręczniki wymieniane więc tutaj ok. Co do jedzenia - powiem szczerze ze masakra i lepiej wykupić bez wyżywienia bo i tak trzeba chodzić na miasto. Śniadania marne - zazwyczaj tylko parówki, jakaś kiełbaska, omlet, Krosant, dwie wędlinki i ser żółty, no i płatki - codzień to samo. Obiado/kolacje - (zaczynające się o 19 - na obiady musieliśmy chodzić na miasto). troszkę lepsze ale również brak urozmaicenia, brak wędlin żeby zrobić kanapki dla dzieci (bo to już kolacja), alkohole (śmiech na sali - tego jeszcze nie widziałem :D - cieple piwo w plastikowej butelce 1,5l (a w sali obok mieli bar gdzie z nalewaka nie udostępniali). Zamówiliśmy raz obiad z karty menu to czekaliśmy na wydanie ponad godzinę, ale nawet smaczne. Basen otwarty jedynie od 10 do 15 i nie można było przynosić swoich dmuchanych zabawek dla dzieci. O otwarcie zawsze trzeba było prosić bo nikt się nie śpieszył otwierać, natomiast zamykanie punktualne. Szczerze jesteśmy rozczarowani i raczej tego hotelu nie wybierzemy, trochę nie rozumie tych opinii innych osób :)

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    9

    HOTEL NANO! NIE POLECAM!!!!

    Jacek, Gdańsk 23.08.2018 | Termin pobytu: sierpień 2018

    Wróciliśmy z hotelu Nano 23.07.2018r. Warunki w pokoju hotelowym dobre.Sprawna klimatyzacja, czyso, codziennie zmieniane ręczniki i odkurzony pokój. toaleta nie myta przez cały pobyt, umywalka również. Brak mydła zgłoszono pani rezydent. pani rezydent stwierdziła,że w hotelu cztero gwiazdkowym nie ma obowiązku dawania mydła. Na początku naszego pobytu każda osoba otrzymała 20ml balsamu do ciała i 20 ml odżywki do włosów i na tym zaopatrywanie w kosmetyki się zakończyło. Pani rezydent stwierdziła,że o kosmetyki trzeba poprosić jeśli się skończyły. Jedzenie!!! I tu zaczyna się atrakcja!!! Śniadania codziennie takie same: tania mortadela, ser, pasta z twarogu, pieczona papryka, jajka smażone i niekiedy parówki. Kawa do kawy zupełnie niepodobna. Chyba dawali nam produkt zastępczy bo smakowała jak inka.Obiadokolacje, najtańsze! Czyli makaron, smażone mięso, kapusta z mięsem, raz były pieczone ziemniaki i dwa razy podano smażoną rybę. Zupy były obrzydliwe! Woda z makaronem tzn. rosół i jakaś jescze ale nie jadłam.Kelnerzy ogólnie bardzo przyjemni oprócz wysokiego pana, który np nie pytając nas czy potrzebujemy zasobnika z przyprawami, podszedł i go sprzątnął nam przed nosem.Wrażenia moje są takie, że mają w nosie wczasowiczów! Dają jeść dużo ale byle co!Jak najtańszym kosztem! Na wyjazd dostaliśmy tzw. pudełka śniadaniowe, w ktorych był soczek bez słomki, dwie kromki bułki bez masła z wsadzoną wędliną i pudełeczko kremu czekoladopodobnego. Ciekawa jestem tylko czym mieliśmy to zjeść?!!!Nie jedzcie tam!! Może nauczą szanować się turystę, dzięki którym mogą żyć. Kolejna sprawa to wycieczki fakultatywne. ZWIEDZANIE mostaru w ekspresowym tempie. Czasu wolnego w Mostarze mieliśmy tylko godzinę. Plaża wąska, dużo turystów ale można to wytrzymać. Woda cudownie czysta i ciepła.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    35

    Pobyt w hotelu Nano ( sierpień 2018)

    Radek 26.08.2018 | Termin pobytu: wrzesień 2018

    Pobyt w Chorwacji był udany..... ale mamy poważne zastrzeżenia do hotelu. Hotel NANO składa się z dwóch budynków. Jednego o standardzie 3*, a drugi rzekomo 4*. My mieszkaliśmy w budynku 4*. Na plus zasługuje czystość korytarza i pokojów. Nie słychać zgiełku ulicy a jednocześnie bliskość plaży jest dużym atutem. Blisko jest też do kawiarenek i restauracji. Meble w pokojach są nowe. Klimatyzacja działała sprawnie. Była też mała lodówka i TV, któego nie używaliśmy. Balkony są na tyle duże, że mieszczą się dwa krzesełka i stolik. Teraz minusy: W szafkach schowane są sejfy. Co z tego, jeśli nie są przykręcone do podłoża i brakuje do nich baterii. Robią za atrapy. Siła sygnału Wi Fi była tak słaba, że nalezy uznać, że w pokojach brak jest Internetu. (Miejscowość otoczona jest górami, zatem na Internecie z komórki też cięzko podziałać.) Basen otwierany był i zamykany o różnych porach, jakikolwiek harmonogram można schować między bajki. Jest mały...no ale jest. Prawdziwy dramat to jedzenie. Ciężko to opisać, ale obawiam się że w niejednym powiatowym szpitalu jest lepiej. Na śniadanie pieczywo białe, jednego rodzaju. To samo pieczywo, już nieco podsuszone, jest do kolacji. Omlet jest jakiś dziwny, mam wątpliwości czy to z jaj czy jakiś "gotowiec z proszku". Nie uświadczycie jajecznicy, jajka sadzonego, na twardo czy na miękko. Codziennie ten dziwny omlet. Byla jeszcze mala, zielona papryka upieczona wraz z łodygą i nasionami. Małe zapiekane kanapeczki z tartą cukinią i jakąs wędliną...nic specjalnego. Wędliny to martadela, szynka i jakaś mielonka. Do tego ser zółty barwy białej. Wszyscy w koło wcinali kanapki z masłem czekoladowym ala Nutella. Zero warzyw do śniadania - pomidorów, ogórków i innych niestety brak. Kolacja - różne dania, które cięzko opisać. Albo mięso jak podeszwa albo coś innego powodowało, że było mało zjadliwe. Na uwagę zasługuje rowniez lunch box, ktory dostalismy na wyjazd. W jego sklad wchodzilo: soczek w kartoniku, małe, obite jablko, 2 kromki bulki paryskiej ( bez masla) za to z 2 plasterkami sera.Byl tez maly pojemniczek nutelli, ktora nalezalo rozsmarowac po kanapce chyba...palcem. Z perspektywy czasu, wolelibyśmy całkowicie bez wyżywienia wykupić pobyt.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    7

    Hotel ok ale po raz drugi bym go nie wybrała

    M, Łódź 02.09.2018 | Termin pobytu: sierpień 2018

    To już mój 3ci pobyt w Chorwacji i zdecydowanie nie jest to hotel na miarę dwóch poprzednich w których miałam okazję przebywać. Drvenik to bardzo niewielka mieścinka, w której oprócz hoteli i restauracji nie ma absolutnie nic. Ciężko znaleźć atrakcje na miejscu. Można natomiast wybrać się na wycieczki. Chorwackie autobusy pozwalają na wycieczki albo w stronę Splitu i Makarskiej albo do Dubrownika. Ma miejscu jest również niewielki stateczek który umożliwia wycieczki na korczule. Jeśli chodzi o hotel to jest to obiekt położony nad samym morzem. Plaża kamienista i bardzo waska, przeludniona juz od 10 rano. Jedzenie było ok, jednak dania się powtarzaly i ich podanie pozostawia sporo do życzenia. Basen niewielki był zamykany w samym środku dnia. Wycieczki proponowane przez biuro w Polsce na miejscu okazaly sie duzo droższe. Wycieczka do Dubrownika wg informacji którą dostaliśmy przy zakupie wyjazdu powinna kosztowac ok 35€, na miejscu rezydentka informuje że wycieczka kosztuje 50€. Ogólnie pobyt byl ok. Jedak miejscowość okazala sie dość nudna.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    45

    Tym razem - porażka

    Agnieszka 16.08.2022

    Kierując się pozytywnymi komentarzami oraz renomą Rainbow postanowiliśmy spędzić wakacje w hotelu Nano. Hotel nie spełnia standardu czterech gwiazdek. Codzienne sprzątanie ogranicza się do wyrzucania śmieci. Przez siedem dni ręczniki wymieniono nam dwa razy. O wymianie pościeli nie ma mowy. Widok od strony morza/oceanu oznacza widok na sąsiedni budynek. Pan rezydent z pozoru bardzo mily nie pamięta jak na zastrzeżenia odpowiada "przyjmuje, może Pani pisać reklamacje" ale pamięta, że nie zgłaszaliśmy zastrzeżeń dotyczących sposobu sprzątania. To żenujące! Wybierając hotel 4 gwiazdkowy mam walczyć o czysty ręcznik????? To są żarty !

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Hotel w budowie

    Florian 08.07.2025

    Jak w tytule hotel w budowie Brak WiFi basen nie czynny brak lodówek w pokoju awarię klimatyzacji Nie wykończone łazienki brak zasłonek Kable zwisające z sufitu i ścian Stołówka mała trzeba czekać na miejsce późniejsze przybycie skutkuje brakiem posiłku jedzenie ok Plaża malutka kamienie żeby zająć miejsce 4.30… Rezydent był na 3 dzień po skargach zero odzewu

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Hotel Nano. Chorwacja.

    Dariusz, Szewce 04.07.2025 | Termin pobytu: czerwiec 2025

    Hotel niewarty odwiedzenia. Pokój bardzo mały, niedziałający telewizor, nie działała klima. Przez tydzień nikt nie sprzątał. Inni też miali podobne problemy. Zgłaszane na recepcje, nikt nie reagował. Posiłki. Ogólny chaos na stołówce. Zawsze kolejki po jedzenie, spowodowane bardzo małą ilością wystawianego jedzenia. Nie donoszono na czas, kto się spóźnił czekał aż zechcą donieść. Brudne stoły, kubki i talerze. Ogólnie dramat. Dziwię się że Rainbow ma cały czas podpisaną umowę z tym hotelem. Basen w remoncie!!!

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Nie polecam tego hotelu

    Krzysztof, 13.06.2025 | Termin pobytu: czerwiec 2025

    okolica cudowna. Reszta porażka. Nie do pomyślenia zakwaterowali nas w czasie wykonywania remontu - wyposażenia hotelu. Hałas, wiertanie. Brak klimatyzacji , internetu. Jedzenie monotonne w większości trzeba było czekać na przyniesienie czegokolwiek z kuchni.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem