Kategoria lokalna 3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel ładnie położony, trochę daleko od centrum, spacerkiem 15 min. W hotelu ogólne głośno i brudno.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Droga do hotelu jest dosyć długa przez zmianę w przepisach wjazdowych, dotarliśmy do hotelu dopiero 7 godzin po przylocie. Hotel ogólnie przeciętny, zdecydowanie na plus różnorodne jedzenie w tym codziennie inne świeże ryby, codzienne czyszczenie pokoju, miła obsługa. Niestety dużym minusem był pierwszy pokój (z dopłatą za balkon) który dostaliśmy który wychodził na tyły kuchni, śmietniki i parking i miał prawie kompletnie zatkany brodzik, następnego dnia pokój został zmieniony na nasza prośbę ale już bez balkonu. Bar serwuje tylko czyste alkohole nie ma faktycznego barmana, który zaoferowałyby jakiekolwiek drinki. Okolica fajna do miasteczka spacerem wszędzie można dojść, cicho i kameralnie. W opisie brak informacji że w sezonie letnim basen wewnętrzny jest nieczynny. Brak jakichkolwiek udogodnień rodzinnych, ani dziecięcych, w tym podstawowych rzeczy jak krzesełko do karmienia, czy częściowo zepsute łóżeczko (jedyne na cały hotel). Wszędzie schody więc trzeba nosić wózek w górę dół cały dzień.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Na wczasach byliśmy z żoną w terminie od 02 do 09 sierpnia. Wypoczynek zaliczamy do udanego. Biuro Rainbow zadbało w każdym detalu o organozację wyjazdu i powrotu. Jako sugestię do doskonalenia usług chcę zwrócić uwagę, na rolę Rezydentów.Oczywiście w naszym przypadku spełnili oni swoje role, ale w fajnie by było jakby podczas długiego, w naszym przypadku transferu, mogli przejmować nieco rolę pilotów wycieczek i opiwiadać nieco ciekawostek dotyczących miejsc, po których się przemieszczaliśmy. Animacje nie wiem czy były, ponieważ joga i podobne zajęcia nas nie interesują podczas wypoczynku. Według nas kolejna rzecz do rozważenia, czy nie powinno być do wyboru czy chcemy z animacją czy bez ( z odpowiednią różnicą w cenie). Kilka uwag na temat hotelu Posejdon. Pierwsza zasadnicza negatywna nasza opinia dotyczy braku poszanowania dla niepalących. Taras, na którym serwowana była kawa i słodki poczęstunek nie miał wydzielonej strefy dla palących.i niepalących. My nie palimy i nam to bardzo przeszkadzało; pdobnie na plaży - wszędzie palacze.:( Kolejna kwestia niezgodności to: Basen, który był nieczynny przez cały pobyt. Ręczniki zmienione po 3 dniach po interwencji; i tylko raz na 8 dni. Obsługa słabo mówi po angielsku. Dziwny sposób leżaków: tylko przez godzinę można było go wykupić i za każdym razem ta sama procedura: wymiana euro+płatność+odnależienie osoby wydającej +wręczenie dokumentu zakupu+dopiero był leżak. Dostęny do 19-tej godziny. Po tej godzinie raz zabrano leżaki i ręczniki a ksiązkę pozostawiono na chodniku (!) Brak windy Brak lodówki w pokoju Śniadania i desery monotonne; pozostałe posiłki nieco lepiej. Napoje czy to soki bardzo słabej jakości. Uwaga obsługa zwraca uwagę na opaski AI trzeba je nosić Klimatyzacja bardzo słaba i głośna Hotel tuż przy plaży; plaża kamienista. Niezbędne buty do kąpieli. Niestety miałem nieprzyjemność wbicia sobie igły jeżowca
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pobyt 15.09 do 22.09. W ofercie basen wewnętrzny ze słodką wodą dostępy od 16.09.czyli po letnim sezonie.Jak się okazuje basen nieczynny od kilku sezonów. A oferta nadal z nieistniejącym basenem. Pokoje okonomy nie powinno być w ofercie (tragedia).Plaży praktycznie niema.Budynek według Rainbow był kompleksowej przebudowie a jak się okazało ostatni remont był w latach 2008 i 2009.Chorwaci dali hotelowi 3 gwiazdki a Reinbow 3,5 gwiazdki chore.W pokojach brak lodówek.Zmiana pokoju ekonomy za dopłatą.