Opinie klientów o Adria Beach

4.3 /6
167 
opinii
Atrakcje dla dzieci
3.5
Obsługa hotelowa
4.5
Plaża
4.4
Pokój
4.0
Położenie i okolica
5.1
Rezydent
4.1
Sport i rozrywka
3.7
Wyżywienie
4.2
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

1.5/6

beata, jastrzebie 16.10.2014

komunistycznie

widoki piekne nic po za tym

1.5/6

piernik 23.07.2016
Termin pobytu: lipiec 2016

adria beach -wczasy...?

za dlugi transwer -5 godzin,brak atrakcji w hotelu ,tańce do 23 godz. i koniec sztywne zasady,animatorka Ola i rezydent Łukasz niezaangażowani nie dbają o klienta,nie polecam hotelu rodzinom z dziećmi i młodziezy- bardziej seniorom ceniącym sobie ciszę i spokój bo nudy,hotel w miarę czysty obsługa hotelowa się stara ale przypominający czasy PRL,kawa podawana tylko do śniadania i od 16 do 17i wtedy kolejki po nią,wycieczki lokalne dwa razy droższe niż proponowane na stronie hotelu albo ich całkowity brak ja się naciełam,wyżywienie w miarę ok dla mniej wymagających , mile wspominam tylko przepiękne krajobrazy ciepłe morze i słoneczną pogodę...

1.0/6

Beata, Olsztyn 30.10.2015

Adria Beach

Hotel, jak piszą inni PRL. Jedzenie dużo, ale kiepskie. Niestety ja nie widziałam uśmiechniętej obsługi. Animacje dla dzieci cieniutko, aerobic podczas tygodniowego pobytu 2 razy po 20 minut i nic więcej. Nuda !! Nie mogę napisać, że animatorka Ania zaangażowana bo w trakcie mojego pobytu tego nie zauważyłam (spóźniała się na umówione z dziećmi spotkania lub nie przychodziła w ogóle). Pan Lukasz udziela informacji, ale musi je uaktualnić. Nie polecam hotelu z taką obsługą! JEDYNIE KONTAKT Z PANIĄ ANETĄ, KTÓRA PROWADZIŁA TRANSFER NA LOTNISKO BYŁ MIŁYM ZASKOCZENIEM! TAK POWINNO WYGLĄDAĆ ZAANGAŻOWANIE!!!

1.0/6

Renata, Soborg 28.07.2019

Najgorszy hotel w moim życiu

Pokoje obskórne, śniadania nie urozmaicone. Dzień w dzień to samo. Hotel umiera po zmroku. Bardzo zły kontakt z rezydentką biura Rainbow, właściwie jego brak. Raz widziana na oczy przez cały pobyt. Rezerwacja na pokój z balkonem o który doprosilismy się po postawieniu wszystkich na nogi w trzeciej dobie wakacji. Brak jedzenia na niektórych wycieczkach i wody nawet. W ogole po 22 nie można nawet kupić jakiegokolwiek napoju ponieważ kończy się all inclusive wszystko jest zamykane. Jeden dystrybutor napojów na cały hotel. Po śniadaniu, kawa i herbata płatne pomimo all inclusive. Ogólnie wakacje zamieniły się w koszmar. Zresztą nie tylko dla nas. Było wiele niezadowolonych osób.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem