Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz
3.0/6
Marcin, Katowice 28.09.2021
Hotel Gradac
Hotel słaby, jedzenie bardzo monotonne. Co dwa dni to samo. Plusem miła obsługa i piękne widoki w miejscowości. O wiele lepiej podróżować na własną rękę bez biura podróży.
3.0/6
Leszek 09.07.2024
Przeciętny
Hotel z małymi ciasnymi pokojami, zajmowałem dwuosobowy z jednym krzesłem i bez stolika. Łazienka pamięta czasy z poprzedniej dekady. Obiadokolacje przeciętne, chociaż różne dania to smak ten sam. Na plus zaliczam balkon i basen. Ale są też pokoje bez balkonów. Także lepiej dopytać.
3.0/6
Niezadowolona 02.07.2019
Nie polecam
Napisałam już jedną opinię, ale nie została dodana.... Ciekawe czemu? Opisałam wszystko zgodnie z prawdą, ale jak widać Rainbow usuwa niewygodne komentarze. Na wycieczce byłam na początku czerwca. Hotel to jedna wielka masakra, w pokoju brudna pościel, brak ciepłej wody, brak wiffi, przy basenie dwa leżaki, w basenie akurat była wymieniana woda przez co przez trzy dni naszego pobytu nie można było z niego korzystać Na wszelkie zgłoszenia obsługa hotelu odpowiada " majster w drodze", "leżaki w drodze" . Rezydentka wgl nie służy pomocą, jest arogancka. Była to moja druga wycieczka z Rainbow i na szczęście ostatnia. Biuro podróży należy omijać szerokim łukiem, przestrzegam wszystkich, którzy choć przez chwilę rozważali zakup wycieczki. W ramach rekompensaty, że podczas calego pobytu nie miałam w pokoju ciepłej wody, wiffi, miałąm brudną pościel, nie mogłam korzystać z basenu - zaproponowano mi kupon rabatowy 300 zł na kolejną wycieczką. W sytuacji kiedy biuro zamierzam omijać szerokim łukiem po tym jak mnie potraktowano, jest to nie namiejscu. Mam nadzięję, że tą opinię opublikujecie.
3.0/6
Małgorzata, --- 01.10.2023 Termin pobytu: wrzesień 2023
pobyt w hotelu Gradac we wrześniu 2023
Hotel skromny, nie sprzątany w ciągu dwóch tygodni pobytu ani razu. Zmieniane ręczniki na prośbę, pościel cały czas ta sama. I to są duże minusy jeśli chodzi o miejsce. Dziwię się czemu w informacji hotel Gradac jest to Bestseller. Ogromnym plusem jest personel hotelu, w recepcji, restauracji. Basen czysty, szkoda, że leżaki nie są wyposażone w materace. Zdecydowanie polecałabym hotel sąsiedni Sunce.