Kategoria lokalna 3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Niestety, ale jestem rozczarowany pobytem. Lokalizacja była jedynym plusem, miejsce tuż nad morzem. Klimatyzacja działała tak, jakby nie mogła i dmuchała ciepłym powietrzem. Nie dało się zamknąć szczelnie okna balkonowego, było uszkodzone już wcześniej. W łazience woda wylewała się spod umywalki przez co cały czas było tam mokro. Panie sprzątające od godziny 7 nie dawały już spać, ponieważ chciały wymienić ręczniki i zabierać śmieci, jakby nie można było tym ludziom dać pospać skoro przyjechali odpocząć. Po przekazaniu informacji, zeby zrobily to później i pozostawieniu plakietki o możliwości posprzątania pokoju już nie wracały i trzeba było czekać na kolejny dzień. Jeśli chodzi o wyżywienie to bardzo słabe, mało nowości, co nie poszło jednego dnia było wystawiane do następnych. Przy obiadach mięso zimne, nie dało się go jeść. Dodatkowo Pan obsługujący zewnętrzną część stołówki zamiatał zmiotką resztki ze stołów, również zgarniał je z talerzy do pojemnika co było bardzo niesmaczne. Ogólnie hotel 3-gwiazdkowy, nie spodziewałem się luksusów, ale przynajmniej jedzenie i obsługa mogłaby być lepsza.
1.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Witam, wróciłem z Plat, hotel to internat szkolny, jedzenie beznadziejne, zero atrakcji, zero zainteresowania ze strony rezydentki.
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
All inclusive w tym hotelu to żart.Wymyślili all inclusive live.Tylko wino podczas obiadu i to z pod lady.Za wszystko po za tym trzeba bulić i to słono.
0.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Najgorszy hotel, w jakim byłam, a jestem stałą Klientką Rainbow. Nawet hotele na objazdówkach bywają lepsze. Wstyd, że Rainbow wystawia tak dobrze wyglądającą ofertę dla tak słabego hotelu, żeby Klienci, którzy dają się nabrać musieli zweryfikować rzeczywistość...