Opinie klientów o Jadran

4.5 /6
35 
opinii
Atrakcje dla dzieci
2.4
Obsługa hotelowa
5.0
Plaża
3.2
Pokój
4.1
Położenie i okolica
4.8
Rezydent
4.5
Sport i rozrywka
2.5
Wyżywienie
3.9
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.5/6

Joanna, Tarnowskie Góry 22.09.2019

dobry

Pobyt w hotelu Jadran był ogólnie dobry. Hotel czysty, zadbany. Pokòj standardowy, który miał być bez balkonu wg oferty - był z widokiem na dachy a tej informacji nie było w ofercie. Było to przykre zwłaszcza że puste stały pokoje bez balkonu z widokiem na morze. Posiłki smaczne, choć ciągle brakowało produktów takich jak owoce i rogaliki do śniadania. Do obiadokolacji brakowało wina, piwa co było niezgodne z opisem. Produkty te starczały do kilku osòb, ktòre na posiłki przychodziły pierwsze.

3.5/6

Adriana 11.08.2019

Pobyt na Korculi

Wyspa piękna urocze zatoczki czysta krystaliczna woda polecamy szczególnie jedzenie w tawernie meksykańskiej niedaleko hotelu Posejdon. Jedyną zaletą hotelu/pensjonatu Jadran to położenie praktycznie w centrum. Jedzenie monotonne pokoje typu robotniczego. Wykupione dwa pokoje dwuosobowe okazały się na miejscu pokojem z trzema miejscami do spania z widokiem na ścianę. Szkoda że biuro podróży nie informuje.przy zamówieniu o braku możliwości otrzymania pokoju z balkonem

3.0/6

MAŁGORZATA, Kozienice 04.08.2017
Termin pobytu: czerwiec 2017

Hotel po remoncie ale z koloniami, objazdówkami etc

Hotel tylko dla gości z Polski. Wynajmują go Rainbow i Itaka. Co chwila zmiana gości ze względu na objazdówki które śpią w hotelu 2-3 doby. Również przyjezdzają tu kolonie - turnusy tygodniowe. Komu nie przeszkadza hałas i ciągłe kolejki do jedzenia może tu przyjechać. Hotel po remoncie. Czysto, jedzenie może być. Z pokoi jednoosobowych zrobiono dwójki, w których jest bardzo ciasno. Początkowo dostałyśmy taki pokój ale po interwencji został zmieniony. Są i dwuosobowe większe, jak sie ma szczęście to można tam trafić. Plaża bardzo daleko, ale kursują tanie taksówki wodne. Uprzejme recepcjonistki. Nie polecam tego miejsca.

3.0/6

Piotrek 20.08.2016

Pensjonat

Swoją drogą wybieraliśmy miejsce raczej na bazę wypadową niż na cokolwiek innego. Otóż sam "Hotel" ciężko nazwać "Hotelem", gdyż raczej jest to "pensjonat+", czyli coś co aspiruje na hotel. Nie mniej my miło spędziliśmy czas w Chorwacji i na wyspie Korcula. Zaczynając od początku transport był dobrze zorganizowany do czasu przybycia na Korculę. Pani rezydent nie zjawiła się po odbiór grupy z autokarem, który stał sobie na parkingu bez kierowcy. Oczywiście wszystko w normie chorwackiej "polako", co oznacza powoli. Po paru minutach niepewnego stania pod zamkniętym autokarem zjawił się kierowca i całkiem sprawnie skierował nas do "Hotelu". Na miejscu czekał na nas recepcjonista i wskazał nam późną kolację- zimna, ale głodnemu nie trzeba ciepłego ;) - którą zjedliśmy i dosłownie skoczyliśmy do pokoju. Niestety zawiódł nas brak balkonu i widok na nieogarnięte- dosłownie- zaplecze "hotelu", o czym piszą inni. Możliwość pokoju z widokiem na zatokę, za dodatkową opłatą- jeśli byłby wolny w terminie Twojego pobytu. Aj tam, nic to, mentalnie się na to godziliśmy decydując się na szybkie wakacje. Jednocześnie naszym celem nie było spędzenie tygodnia w hotelu podziwiając Vela Lukę z wewnątrz. Pokój był czyściutki, łóżko wygodne, więc spędziliśmy dobrze te chwile, gdy byliśmy w "Hotelu". Opisany brak wifi i klimy nie dokuczał i nawet nie wykupowaliśmy dodatkowej opcji. "Restauracja" powinna być nazwana jadalnią, gdyż do tego się sprowadzała, później była zamykana. Obsługa miła i pomocna na tyle na ile umiała. Strasznie odbiło się na naszym wyjeździe zachowanie rezydentki. Poza tym poradziliśmy sobie wszędzie. Ceny wycieczek były nieadekwatne do ponoszonych kosztów przynajmniej z perspektywy organizacji transportu i wejść w oprowadzane miejsca, ale przewodniczki wyrównywały róźnicę więc tu większy plus :)
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem