Opinie o Nano

Kategoria lokalna: 4

4.6/6
(234 opinie)
Atrakcje dla dzieci
3.1
Obsługa hotelowa
4.9
Plaża
5.3
Pokój
4.9
Położenie i okolica
5.5
Rezydent
4.7
Sport i rozrywka
3.6
Wyżywienie
3.8
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    7

    Wakacje z budzikiem

    Małgorzata 10.08.2024 | Tagi: 46-55 lat, w parze

    Pokoje sprzątane od 7.30 panie wchodzą do pokoju i budzą turystów. . Nie rozumieją nic po polsku ani po angielsku. Chcesz zjeść śniadanie w tym hotelu? Nastaw budzik na 7. Jak do pracy. Śniadania tylko do 9. Przyjdziesz po 8? Nie masz co zjeść. Owoce? Zapomnij. Wyścigi gosci po kawałek arbuza., jabłka czy winogrono. Codziennie do jedzenia to samo. Dzień w dzien. Zarezerwowałam większy pokój z dopłatą. Nie otrzymałam takiego pokoju bo ...bo takich nie ma w hotelu- tak mi powiedziano. Brak pomocy ze strony rezydenta. W dniu przyjazdu, późnym wieczorem staliśmy w pustej recepcji ponad pół godziny. Nikt nie przychodził, nikt się nami nie zainteresował. Szukaliśmy kogoś w całym hotelu i w końcu udało się. Ostatni dzień pobytu. Opuszczany pokój o 10. O 16 opuszczaliśmy Drvenik. Brak możliwości wzięcia prysznica przed podróżą czy miejsca do przebrania się. Pokoje malutkie. Balkoniki maciupeńkie. Hałas pan sprzątających od samego rana. To nie jest miejsce na prawdziwy wypoczynek.

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Dramat za takie pieniądze

    Kornelia 20.08.2025 | Tagi: 26-35 lat, ze znajomymi

    Wyjazd 12-19 sierpnia. Okolica piękna i spokojna. Bez hałasu i dużego ruchu. Natomiast jedzenie pozostawia wiele do życzenia. Pierwszeństwo na stołówce mają klienci czeskich biur podróży, klienci rainbow zaczynają kolację o 19:15 i wybór jedzenia nie jest taki jak u tych pierwszych. Są to zupełnie inne posiłki. Posiłki bez ziół i przypraw i dodatkowo zimne. Pojawiały się kotlety schabowe, ryż i jakieś makaron. Skromny wybór posiłków. W trakcie pobytu kilkukrotnie kolację musiałam zjeść na mieście. Śniadania monotonne. Codziennie było to samo, czyli m.in. mielonka, ser żółty i margaryna. Jeden rodzaj chleba. Kuchnia nie dla osób z nietolerancją laktozy i alergią na gluten. Wszyscy wygłodniali wczasowicze czekali na 19:15, aby po całym dniu zjeść. Kolejka na kolację nie miała końca. 0,5/10 za czasem pojawiające się świeże owoce.

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Nie polecam

    Ania 20.08.2025 | Tagi: 26-35 lat, z rodziną

    Pobyt odbył się 12-19 sierpnia. Czytając opinie przed samym wyjazdem miałam mieszane uczucia. Niestety wystawione negatywne opinie potwierdziły się. Godziny posiłków - śniadanie 7.30, kolacja 19.15. Jeśli chodzi o jedzenie to codziennie serwowane takie samo, w dodatku kawa w proszku. Ludzie wyrywali sobie talerze z rąk, więc kto ustawił się szybciej to zjadł posiłek. Jeśli chodzi o przydzielony pokój to pomieszczenie nie wykończone, brak kinkietów, odpadająca farba ze ściany, brak szyby w kabinie prysznicowej oraz wentylatora w łazience, co powodowało w niej powódź. Serwis sprzątający też daje wiele do życzenia, jedynie był uzupełniony papier toaletowy i wyniesione śmieci i to też nie codziennie. Ogólnie nie polecam! Miejscowość Drvenik bardzo urokliwa. Daję jedną gwiazdkę za bliskość położenia do plaży.

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    STANOWCZO NIE POLECAM

    Adrian, Skoczów 20.06.2025 | Termin pobytu: czerwiec 2025 | Tagi: 26-35 lat, z rodziną

    Bezczelność i zuchwałość biura podróży sięgnęła zenitu, pomimo iż rezerwowalem wakacje 8mies przed wyjazdem brakło dla nas pokoju i zakwaterowano nas w hotelu o wiele niższym standardzie, w dodatku biuro zataiło tą informację przed nami choć wiedzieli o tym już wcześniej , postanowili poinformować nas o tym dopiero na Chorwackim lotnisku byśmy nie mogli zrezygnować z wyjazdu, co więcej potraktowano tak łącznie za jednym wyjazdem 7rodzin, STANOWCZO NIE POLECAM KOZYSTANIA Z USLUG RAINBOW ponieważ liczy się zysk biura a nie wypoczynek klienta. Co więcej pomimo natychmiastowego kontaktu z rezydentem oraz z infolinia firma nie podjęła dosłownie żadnych kroków by w jaki kolwiek sposób zrekompensować czy choćby wyjaśnić zaistniała sytuację

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem