Kategoria lokalna: 4
Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.
1.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Korzystam z Waszych ofert od kilku lat ale ta oferta była najgorsza. Jedzenie jajko - jajko - jajko tak urozmaicone. Rezydent lekceważący "po co mi przeszkadzacie". Brak organizacji w dniu wyjazdu od 9.00 do 17.00 siedzenie na krzesłach bez klimatyzacji. Nigdy więcej Chorwacji z Waszym biurem.
1.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel położony super blisko plaży minus taki mieliśmy dwa pokoje w jednym była klimatyzacja w drugim nie było szło się ugotować w te gorączki. Gdy poszliśmy na basen kryty notorycznie nas wyganiano na zdjęcie jakuzzi które nie było czynne przez cały nas pobyt , śniadania monotonne z kolacją było już trochę lepiej. Pani którą się zajmowała recepcją nigdy jej nie było non stop była informacja że ma przerwę. Nie wspomnę o rezydentach to jakiś żart.
1.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel o bardzo słabej ofercie pokoje nie były sprzątane przez cały 7 dniowy turnus ,sprzątanie ograniczało się do zmiany ręczników już użytych i wysypania kosza ,sedes 1 raz oczyszczony na dowód zostawiono szczotkę w sedesie żeby to zauważyć o wymianie pościeli można było pomarzyć ,płyn do kąpieli i szampon po 1 buteleczce na start i to koniec a miało być , o papier toaletowy trzeba było się prosić a jedzonko po pierwszym dniu i tragicznym jedzeniu Panie zrobiły awanturę i to na naszą korzyść ,zmieniło się trochę na lepsze ,ale rosół z kostki z rozgotowanym makaronem był codziennie (nie 1 dzien bylo cos innego nie wiem co to było?)jedyny atut tego hotelu to bliskosc do wody ok 40 kroków .Obsługa nijaka ,bez uśmiechu jak za karę.
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel w remoncie, basen zamykany. Na posiłkach codziennie to samo - produkty najniższej jakości / jeden rodzaj pieczywa - bułka z worka, kawa zbożowa, rozwadniane napoje z automatu. Na obiadokolacje często nie było co jeść - najpierw były resztki po Czechach, którzy wcześniej mieli serwowaną kolację a później dokładali po kilka kawałków czegoś .... były dni, że na prawdę nie było nic. Plus stanie w kolejkach bo ludzie widząc jak jest przychodzili wszyscy przed czasem żeby w ogóle coś zjeść. A jak sie skończyło to czekali z pustym talerzem az coś dołożą. Wino z wodą i ciepłe piwo w plastikowej butelce, które można było sobie odlać do szklanki. Miejscowość malutka, jeden mały drogi sklepik spożywczy i kilka z pamiątkami. Plaża zatłoczona, dosłownie koc przy kocu. Za to wycieczki fakultatywne godne polecenia.
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
słabe jedzenie, brak jakuzzi - w ofercie była, Basen więcej czasu nie czynny niż był , hotel jedynie co ma do zaoferowania na plus to położenie - blisko moża
0.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pokoje sprzątane od 7.30 panie wchodzą do pokoju i budzą turystów. . Nie rozumieją nic po polsku ani po angielsku. Chcesz zjeść śniadanie w tym hotelu? Nastaw budzik na 7. Jak do pracy. Śniadania tylko do 9. Przyjdziesz po 8? Nie masz co zjeść. Owoce? Zapomnij. Wyścigi gosci po kawałek arbuza., jabłka czy winogrono. Codziennie do jedzenia to samo. Dzień w dzien. Zarezerwowałam większy pokój z dopłatą. Nie otrzymałam takiego pokoju bo ...bo takich nie ma w hotelu- tak mi powiedziano. Brak pomocy ze strony rezydenta. W dniu przyjazdu, późnym wieczorem staliśmy w pustej recepcji ponad pół godziny. Nikt nie przychodził, nikt się nami nie zainteresował. Szukaliśmy kogoś w całym hotelu i w końcu udało się. Ostatni dzień pobytu. Opuszczany pokój o 10. O 16 opuszczaliśmy Drvenik. Brak możliwości wzięcia prysznica przed podróżą czy miejsca do przebrania się. Pokoje malutkie. Balkoniki maciupeńkie. Hałas pan sprzątających od samego rana. To nie jest miejsce na prawdziwy wypoczynek.
0.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wyjazd 12-19 sierpnia. Okolica piękna i spokojna. Bez hałasu i dużego ruchu. Natomiast jedzenie pozostawia wiele do życzenia. Pierwszeństwo na stołówce mają klienci czeskich biur podróży, klienci rainbow zaczynają kolację o 19:15 i wybór jedzenia nie jest taki jak u tych pierwszych. Są to zupełnie inne posiłki. Posiłki bez ziół i przypraw i dodatkowo zimne. Pojawiały się kotlety schabowe, ryż i jakieś makaron. Skromny wybór posiłków. W trakcie pobytu kilkukrotnie kolację musiałam zjeść na mieście. Śniadania monotonne. Codziennie było to samo, czyli m.in. mielonka, ser żółty i margaryna. Jeden rodzaj chleba. Kuchnia nie dla osób z nietolerancją laktozy i alergią na gluten. Wszyscy wygłodniali wczasowicze czekali na 19:15, aby po całym dniu zjeść. Kolejka na kolację nie miała końca. 0,5/10 za czasem pojawiające się świeże owoce.
0.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pobyt odbył się 12-19 sierpnia. Czytając opinie przed samym wyjazdem miałam mieszane uczucia. Niestety wystawione negatywne opinie potwierdziły się. Godziny posiłków - śniadanie 7.30, kolacja 19.15. Jeśli chodzi o jedzenie to codziennie serwowane takie samo, w dodatku kawa w proszku. Ludzie wyrywali sobie talerze z rąk, więc kto ustawił się szybciej to zjadł posiłek. Jeśli chodzi o przydzielony pokój to pomieszczenie nie wykończone, brak kinkietów, odpadająca farba ze ściany, brak szyby w kabinie prysznicowej oraz wentylatora w łazience, co powodowało w niej powódź. Serwis sprzątający też daje wiele do życzenia, jedynie był uzupełniony papier toaletowy i wyniesione śmieci i to też nie codziennie. Ogólnie nie polecam! Miejscowość Drvenik bardzo urokliwa. Daję jedną gwiazdkę za bliskość położenia do plaży.
0.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Bezczelność i zuchwałość biura podróży sięgnęła zenitu, pomimo iż rezerwowalem wakacje 8mies przed wyjazdem brakło dla nas pokoju i zakwaterowano nas w hotelu o wiele niższym standardzie, w dodatku biuro zataiło tą informację przed nami choć wiedzieli o tym już wcześniej , postanowili poinformować nas o tym dopiero na Chorwackim lotnisku byśmy nie mogli zrezygnować z wyjazdu, co więcej potraktowano tak łącznie za jednym wyjazdem 7rodzin, STANOWCZO NIE POLECAM KOZYSTANIA Z USLUG RAINBOW ponieważ liczy się zysk biura a nie wypoczynek klienta. Co więcej pomimo natychmiastowego kontaktu z rezydentem oraz z infolinia firma nie podjęła dosłownie żadnych kroków by w jaki kolwiek sposób zrekompensować czy choćby wyjaśnić zaistniała sytuację