Opinie o Nano

Kategoria lokalna: 3

4.6/6
(238 opinii)
Atrakcje dla dzieci
3.1
Obsługa hotelowa
4.9
Plaża
5.3
Pokój
4.9
Położenie i okolica
5.5
Rezydent
4.7
Sport i rozrywka
3.6
Wyżywienie
3.8
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    rozczarowanie

    rodzina 15.08.2024 | Termin pobytu: sierpień 2024 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Lokalizacja przepiękna i tu kończą się plusy. Śniadania od 7:30 to bardzo uciążliwą wersja jeśli jesteś z dzieckiem. Wyżywienie to jedna wielka bezsmakowa monotonia. Ciągły brak wszystkiego.Brak menu dla dzieci-obiadokolacja dla dziecka w obiekcie obok. Wykwaterowanie o godzinie 10 i zaczyna się okres koczowania na plaży w oczekiwaniu na transport. Brak mozliwosci przedłużenia doby hotelowej. Do Nano nigdy nie wrócimy !!!!!

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    7

    Głośny pokój

    Kamil 23.08.2019 | Tagi: 36-45 lat, w parze

    Pokoje od morza ma 3* gwiazdki nie 4*. Większość pokoi nie ma widoku na morze.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    15

    chorwacja Drvenik hotel Nano

    Lem 17.08.2018 | Termin pobytu: sierpień 2018 | Tagi: 36-45 lat, w parze

    Hotel z dobrym standardem. Pokuje czyste, zadbane i najwyrażniej świerzo po remoncie. Mieszkało się wygodnie. Ich basen otwierany niby o określonych godzinach ale jeśli klijent sam nie poszukał właścicieli by go udostępniła to bywał nieczynny. Miejsce dobre dla gości, którzy lubią spędzać dzień w jednym miejscu. Plaża kamienista na wyciągnięcie ręki, niestety zatłoczona. Ale kto miał ochotę na spacerki można było wyruszyć kawałek dalej i coś zawsze odludnego się znalazło. Jedzenie monotonne. Praktycznie codziennie to samo na śniadania i troszkę urozmaicone późne obiadokolacje (od 19.00) - niestety nie zawsze zjadliwie. Niedogotowane i twarde jak podeszwa mięso czy wysuszony makaron. Ale serwowali też rybkę i ta była jak najbardziej zjadliwa. Za to jeśli ktoś chciał się żywić dodatkowo i za pieniądze kuchnia rewelacyjna. Nas zraził do nich jeden element. Na każdym kroku słyszeliśmy od rezydentów jakimi kawoszami są Chorawci. Niestety jedyna kawa jaką nam w ramach wykupionych posiłków serwowano to była kawa inka lub inna kawo podobny specjał z ekspresu! Ten jeden element zaważył ,że tylko raz skorzystaliśmy z mężem z ich kuchni za pieniądze. Woleliśmy wspierać innych restałratorów. Brakowało nam też elementów zwiedzania naszej okolicy z wody. W naszym rejonie była tylko jedna taka oferta Fisz pikniki organizowane albo z pomocą Rainbow lub lokalnego przewoźnika. Natomiast wycieczki proponowane przez Rainbow drogie choć ciekawe i niestety wymagające cierpliwości. Wszędzie długi ,bardzo męczący dojazd autokarami lub busami. Efekt przez klimatyzacie, sporo ludzi wracało do polski poprzeziębianych. Polecamy szczególnie jedną propozycję i jednocześnie stosunkowo blisko - Rafting rzeką Cetina. Rewelacja.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    Chorwacja - lepiej samemu niż z Rainbow

    Wiktor 12.08.2021 | Tagi: 26-35 lat, z rodziną

    Chorwacja jako miejsce pobytu jest super. Cudowne widoki, super pogoda, mili ludzie - wszystko czego potrzeba na wyjazd i odpoczynek. Jest sporo miejsc do zwiedzania i obejrzenia. Morze jest przyjemne i ciepłe, plaże zadbane (jeśli ktoś lubi kamieniste). Wszystkie mankamenty wycieczki spowodowane były przez biuro podróży Rainbow. Lot do Dubrownika (kiedy z Polski możliwy jest lot do dużo bliżej położonego Splitu), następnie transfer, który miał trwać 3h a trwał 5,5h (najpierw oczekiwanie na ludzi, którzy przylecieli innym samolotem - miało być 20min, było 1,5h a następnie kolejki na granicy z Bośnią). Wyżywienie bardzo słabe, lepiej byłoby kupić bez wyżywienia i taniej chodzić jeść w okolicznych restauracjach, gdzie jedzenie było pyszne. (a mając śniadanie oraz obiadokolację i tak było trzeba iść gdzieś zjeść obiad). W drodze powrotnej transfer trwał 6h i była nerwowa atmosfera na lotnisku, bo przyjechaliśmy 50 min przed odlotem samolotu.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Nano pobyt

    MARZENA 29.08.2025 | Termin pobytu: lipiec 2025 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Piękna pogoda , widoki i okolica, oraz czysta woda. Do najbliższych sklepów trochę daleko bez samochodu a atrakcji dla dzieci i dorosłych prócz basenu hotel nie zapewnia. Wyżywienie... no cóż , każdy sam musi się przekonać ale dla mnie to największy zawód z tego pobytu.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Nie polecam

    Michał 11.08.2025 | Termin pobytu: lipiec 2025 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Właśnie jestem po powrocie z hotelu Nano w Drveniku i niestety ale na pewno tam nie wrócę. Opinie wyrażam na podstawie porównań z hotelami w Grecji bo tam ostatnio najczęściej jeździłem. I jednym słowem przepaść. Może zacznę od pozytywów pokój czysty ,duża łazienka z tym że okno w pokoju wychodziło na śmietnik sąsiedniego hotelu.Przy pokoju było drugie pomieszczenie gdzie na końcu był mały balkonik z częściowym widokiem na morze .Pomieszczenie to służyło jako aneks kuchenny,była płyta elektryczna i lodówka ale już bez wyposażenia (dwie łyżeczki,żadnego garnka czajnika itp).Ściany były z szyb które graniczyły z korytarzem przez co było wszystko słychać. Pokoje sprzątane były codziennie. Co do jedzenia śniadanie dziennie ten sam zestaw( jajecznica,jajko na twardo,pieczona cukinia w plastrach, pieczone kiełbaski,tosty,mielonka ,żółty ser,pomidory i ogórek zielony,czekolada do smarowania) ,na kolację dwa rodzaje mięsa lub ryba,do tego pieczone ziemniaki lub ryż albo makaron,do tego te same trzy sałatki przez cały tydzień.Napoje alkoholowe dokładane jak im się wspomniało,napój pomarańczowy i woda z automatu,brak kawy i herbaty wieczorem.Ogolnie jedzenie dobre,tylko że o 19 tej robiła się kolejka za jedzeniem a podawane było około 19:15 .Pierwszy raz się spotkałem żeby stać w kolejce po kolację. Plaża która była przed hotelem to jakaś porażka,o godzinie 6tej już wykładali ręczniki tak więc dostać się tam o godz. 9tej było niemożliwe.Lezal ręcznik przy ręczniku szerokość plaży ze 3metry.Cale szczęście jakieś 100 metrów dalej można było znaleźć miejsce.Drvenik mała miejscowość skąd niestety ale wszędzie daleko na jakieś wycieczki, wszędzie ok.2,5h dojazdu w jedną stronę.Malo lokalnych biur które odbierają z tej miejscowości.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Opinia

    Paweł 21.08.2022 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Pobyt w hotelu Nano: jedzenie - smaczne, różnorodne, śniadania i obiadokolacje są wystarczające, nie ma potrzeby wykupywania dodatkowo obiadów, napoje ok, kawa do posiłków słaba, nie ma nic wspólnego z normalną parzoną kawą, smakuje jak inka. Basen hotelowy - nieczynny przez cały okres pobytu. Pokój ok, zgodny z opisem, balkon od strony morza z widokiem na drugi budynek hotelu, tylko w pierwszym budynku są pokoje z widokiem na morze, klimatyzacja w pokoju wysiadła po trzech dniach i przez kolejne dni do końca pobytu nie została usprawniona. Zarówno nieczynny basen i niesprawna klimatyzacja znacząco pogorszyły pobyt, brak możliwości schłodzenia się po spędzeniu czasu na zewnątrz przy temperaturach w dzień i nocy dawał się we znaki, dodatkowo aby jakoś wytrzymać w pokoju musieliśmy otworzyć drzwi balkonowe a to wiązało się z różnymi zapachami i odgłosami docierającymi z zewnątrz (z pobliskich restauracji, odgłosami sprzątania ulic) utrudniającymi odpoczynek i praktycznie uniemożliwiającymi dobry, spokojny, regenerujący sen. Powodowało to również niepotrzebne zdenerwowanie, nieprzyjemną atmosferę i ogólnie pogorszenie całego wyjazdu. Wycieczki dodatkowe jak najbardziej godne polecenia ale osobiście nie polecam wybierania wycieczek dzień po dniu, ponieważ są długotrwałe i męczące a to nie sprzyja pełnemu korzystaniu z ich uroków.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Położenie rewelacja

    dominika 21.03.2025 | Tagi: 26-35 lat, z rodziną

    Położenie hotelu na 6+. obsługa bardzo miła i pomocna i na tym plusy się kończą. Hotel w remoncie, pokój na 3 piętrze, gdzie na korytarzu nie było okien bo dobudowywano w dalszym ciągu kolejne piętro. Krótko mówiąc plac budowy. Zarezerwowany pokój 4 osobowy, jednak po wejściu okazało się, że brakuje 1 łóżka. Po interwencji okazało się, że właściciel dopiero jechał do sklepu go kupić. Co do jedzenia, to zgadzam się z krytycznymi opiniami. Bardzo małe ilości, jak się przyszło " nie w porę" to trzeba było dość długo czekać. Mało urozmaicone. Bez porównania z jedzeniem, które było dodatkowo zamawiane w restauracji (pyszne). Kwestia jedzenia została od razu zgłoszona rezydentom na spotkaniu, lecz odnieśliśmy wrażenie, że byli bardzo mało zainteresowani, aby w jakikolwiek sposób zainterweniować.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    10

    Pobyt 9-16.08

    Turysta 24.08.2018 | Termin pobytu: wrzesień 2018 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Największy atut to położenie holetu oraz czystość. Basen z otwierany nieragularnie - wyznaczone godziny nic nie znaczą. Poza tym ta dziwna przerwa przeznaczona rzekomo na dezyfekcję, ale nikogo z obslugi tam nie było w czsie kiedy basen był zamykany. Jeśli chcecie tam jechać to polecam bez jakiegokolwiek wyżywienia, nawet śniadania. Jedzenie fatalne, monotonne. Kawa beznadziejna.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Dużo do poprawki

    Patrycja Weronika 02.08.2025 | Termin pobytu: lipiec 2025 | Tagi: 26-35 lat, w parze

    Hotel położony w bardzo spokojnej i malowniczej miejscowości, która daje dobrą bazę wypadową do zwiedzania Chorwacji, pobliskich wysp oraz np. Bośni. Jednak sam hotel musi popracować nad wieloma rzeczami. Pokoje (w nowej części) ok - w dobrym standardzie ale widać, że wykańczane na szybko, w wielu miejscach pozostałości po farbie, urwane listwy, brak kafla w lazience czy nie do końca zamontowana lampa, odpadające klamki. Na korytarzach również mnóstwo usterek. Brakuje PODSTAW jak krzesła przy biurku czy drugiego krzesła na tarasie, nie ma kubków, kawy, herbaty. Pracując przez 2 lata w hotelarstwie w nawet najmniejszych guesthouseach - jest to standard. Sprzątanie w pokoju na szybko - zazwyczaj zostawiona mata do łazienki i papier. Nie wycierane zlewy, nie przecierane podłogi. Na 8 dni pobytu ani razu nie pościelone łóżko czy w ogóle wymieniona pościel. Również szokujące, jak na standrard hotelu. Jedzenie w jakości pozostawiającej wiele do życzenia, w formie bufetu. Nie przeszkadzało codziennie to samo, bo zazwyczaj jem podobnie, ale jakość straszna - najtańsze pieczywo, mielonki, jajecznica smażona na tanim, śmierdzącym tłuszczu. Obiady robione z resztek, co nie zeszło poprzedniego dnia, przerobione na nowe danie na kolejny dzień. Bardzo ciężko strawne, zostające na żołądku przez wiele godzin. W dużej mierze podane w bardzo nieapetyczny sposób. Do picia sok z rozrobionej wody z sokiem z automatu. Kawa rozpuszczalna również z automatu, o ekspresowej zapomnijcie. Cały wystrój kojarzył mi się ze stołówkami obozowymi sprzed 20 lat. Na plus co jakiś czas ciasto czy lody, ale znikało w sposób ekspresowy. Owoce krojone, często już nieco zleżałe. Świeże warzywa bez smaku. Brak wifi w nowych pokojach w 2 budynku, łapało jedynie na balkonie, jednak recepcja i rezydent zaoferowali kartę do telefonu z internetem więc na plus. Problemy z klimatyzacją - wyłączająca się przypadkowo, grzanie zamiast chłodzenia. Pani z recepcji przychodząca do pokoju o 23, aby naprawić klimatyzację... Obsługa przyjazna, choć mało zorganizowana, widać chaos w organizacji całego hotelu, brakuje managera dostepnego na miejscu, który wpłynąłby na efektywne zarządzanie hotelem. Basen dostępny w wybranych godzinach, w soboty zamknięty, bardzo przyjemny, jacuzzi nie działa. Rezydent bardzo przyjazny i pomocny - zdecydowanie duży plus tego wyjazdu. Mimo tego wszystkiego, wyjazd dla nas udany, a byłby świetny gdyby cała reszta zadziałała.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem