Kategoria lokalna: 4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Cena nie adekwatna do świadczonych usług. Fatalna kuchnia w opcji HB. Wszystkiego jak na lekarstwo, wyboru praktycznie żadnego, kto pierwszy ten lepszy, mało warzyw i owoców, najtańsze z supermarketu. Śniadania to jajecznica parówki i tosty i tak co dzień. Kawa, napoje (jeden) i rozcieńczone alkohole to porażka. Za 'normalną' kawę trzeba było sobie zapłacić. Na deser sztuczne ciasto z folii jak u nas 20 lat temu. Smaki Chorwacji nie odkryte. Trzeba było robić zakupy do domu. Kolacja dopiero o 19.15 więc dodatkowe koszty, trzeba było wcześniej coś zjeść. O 18 jedli Czesi. Pokoje bardzo ok, czyste i sprzątane od 2.07 (wcześniej nie). Widok na tyły pierwszego budynku. Bardzo dobra lokalizacja. Obsługa w restauracji Super. Recepcja to fikcja bo praktycznie Pani jest nieobecna i nie mówi po angielsku. Plaża publiczna zatłoczona. Lepiej iść na dziką zatoczkę. Za tą cenę lepiej wziąć sobie apartament i wyżywienie we własnym zakresie. Wykwaterowanie bardzo wcześnie o godz 9 a transfer dopiero o 17, mimo że rezydent zapewniał że z reguły udaje się przedłużyć do godz 15. Nie odpowiadał na niektóre smsy. Transfer powrotny do Splitu 3,5 godziny (korki). Nie polecam.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Bardzo słabo to wyglądało bo nie można było się o nic doprosić . O TV nie wspomnę . Żenada . Cały czas odpowiedź ze brak majstra. Żenada. Jedzenie dobre ale przez 7 dni cały czas to samo. Basen wewnętrzny otwarty w danych godzinach . A na koniec pobytu powiedzieli ze pompa popsuta i przez parę dni będzie nieczynne Żenada. Brak jakiegokolwiek zainteresowania ze strony obsługi hotelu jak i rezydenta. Ogólnie nie polecam. Są lepsze hotele i z lepszą obsługą. Mają 4 gwiazdki ale 2 to ma jaki powinni mieć.
1.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Nasza ocena pobytu 6 dni 2 posiłki. Ogólnie czuję, że to była beznadziejna oferta biura: 3h transfer Split - Drvenik, za wczesny wyjazd z hotelu (4h spędziliśmy na lotnisku +2h opóźnienie Wizzaira), Hotel zasługuje na 2** max. Za dużo bylejakości.
1.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Korzystam z Waszych ofert od kilku lat ale ta oferta była najgorsza. Jedzenie jajko - jajko - jajko tak urozmaicone. Rezydent lekceważący "po co mi przeszkadzacie". Brak organizacji w dniu wyjazdu od 9.00 do 17.00 siedzenie na krzesłach bez klimatyzacji. Nigdy więcej Chorwacji z Waszym biurem.
1.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel położony super blisko plaży minus taki mieliśmy dwa pokoje w jednym była klimatyzacja w drugim nie było szło się ugotować w te gorączki. Gdy poszliśmy na basen kryty notorycznie nas wyganiano na zdjęcie jakuzzi które nie było czynne przez cały nas pobyt , śniadania monotonne z kolacją było już trochę lepiej. Pani którą się zajmowała recepcją nigdy jej nie było non stop była informacja że ma przerwę. Nie wspomnę o rezydentach to jakiś żart.
1.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel o bardzo słabej ofercie pokoje nie były sprzątane przez cały 7 dniowy turnus ,sprzątanie ograniczało się do zmiany ręczników już użytych i wysypania kosza ,sedes 1 raz oczyszczony na dowód zostawiono szczotkę w sedesie żeby to zauważyć o wymianie pościeli można było pomarzyć ,płyn do kąpieli i szampon po 1 buteleczce na start i to koniec a miało być , o papier toaletowy trzeba było się prosić a jedzonko po pierwszym dniu i tragicznym jedzeniu Panie zrobiły awanturę i to na naszą korzyść ,zmieniło się trochę na lepsze ,ale rosół z kostki z rozgotowanym makaronem był codziennie (nie 1 dzien bylo cos innego nie wiem co to było?)jedyny atut tego hotelu to bliskosc do wody ok 40 kroków .Obsługa nijaka ,bez uśmiechu jak za karę.
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel w remoncie, basen zamykany. Na posiłkach codziennie to samo - produkty najniższej jakości / jeden rodzaj pieczywa - bułka z worka, kawa zbożowa, rozwadniane napoje z automatu. Na obiadokolacje często nie było co jeść - najpierw były resztki po Czechach, którzy wcześniej mieli serwowaną kolację a później dokładali po kilka kawałków czegoś .... były dni, że na prawdę nie było nic. Plus stanie w kolejkach bo ludzie widząc jak jest przychodzili wszyscy przed czasem żeby w ogóle coś zjeść. A jak sie skończyło to czekali z pustym talerzem az coś dołożą. Wino z wodą i ciepłe piwo w plastikowej butelce, które można było sobie odlać do szklanki. Miejscowość malutka, jeden mały drogi sklepik spożywczy i kilka z pamiątkami. Plaża zatłoczona, dosłownie koc przy kocu. Za to wycieczki fakultatywne godne polecenia.
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
słabe jedzenie, brak jakuzzi - w ofercie była, Basen więcej czasu nie czynny niż był , hotel jedynie co ma do zaoferowania na plus to położenie - blisko moża
0.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pokoje sprzątane od 7.30 panie wchodzą do pokoju i budzą turystów. . Nie rozumieją nic po polsku ani po angielsku. Chcesz zjeść śniadanie w tym hotelu? Nastaw budzik na 7. Jak do pracy. Śniadania tylko do 9. Przyjdziesz po 8? Nie masz co zjeść. Owoce? Zapomnij. Wyścigi gosci po kawałek arbuza., jabłka czy winogrono. Codziennie do jedzenia to samo. Dzień w dzien. Zarezerwowałam większy pokój z dopłatą. Nie otrzymałam takiego pokoju bo ...bo takich nie ma w hotelu- tak mi powiedziano. Brak pomocy ze strony rezydenta. W dniu przyjazdu, późnym wieczorem staliśmy w pustej recepcji ponad pół godziny. Nikt nie przychodził, nikt się nami nie zainteresował. Szukaliśmy kogoś w całym hotelu i w końcu udało się. Ostatni dzień pobytu. Opuszczany pokój o 10. O 16 opuszczaliśmy Drvenik. Brak możliwości wzięcia prysznica przed podróżą czy miejsca do przebrania się. Pokoje malutkie. Balkoniki maciupeńkie. Hałas pan sprzątających od samego rana. To nie jest miejsce na prawdziwy wypoczynek.
0.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Bezczelność i zuchwałość biura podróży sięgnęła zenitu, pomimo iż rezerwowalem wakacje 8mies przed wyjazdem brakło dla nas pokoju i zakwaterowano nas w hotelu o wiele niższym standardzie, w dodatku biuro zataiło tą informację przed nami choć wiedzieli o tym już wcześniej , postanowili poinformować nas o tym dopiero na Chorwackim lotnisku byśmy nie mogli zrezygnować z wyjazdu, co więcej potraktowano tak łącznie za jednym wyjazdem 7rodzin, STANOWCZO NIE POLECAM KOZYSTANIA Z USLUG RAINBOW ponieważ liczy się zysk biura a nie wypoczynek klienta. Co więcej pomimo natychmiastowego kontaktu z rezydentem oraz z infolinia firma nie podjęła dosłownie żadnych kroków by w jaki kolwiek sposób zrekompensować czy choćby wyjaśnić zaistniała sytuację