Opinie o Nano

Kategoria lokalna: 4

4.7/6
(210 opinii)
Atrakcje dla dzieci
3.1
Obsługa hotelowa
5.0
Plaża
5.3
Pokój
5.0
Położenie i okolica
5.5
Rezydent
4.8
Sport i rozrywka
3.6
Wyżywienie
3.9

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Pobyt w Nano średni....

    Małgorzata, --- 26.07.2025 | Termin pobytu: lipiec 2025

    Miejsce bardzo średnie, Hotel mimo że odnowiony ma dużo mankamentów. Woda nie ściekała w łazience, gdyż kratka ściekowa była zamontowana wyżej niż płytki. We wietrzne dni budziło nas trzaskania drzwi wejściowych, które nie miały żadnego zabezpieczenia. Jedzenie kiepskie. Do kolacji wino i piwo było położone na stołach w plastikowych butelkach, nie było do nich kieliszków ani kufli... Na jadalni ludzie palą i jest brudno. Hotel położony jest przy samym deptaku. Jest bardzo głośno i tłoczno. Na plaży nie ma gdzie palca wcisnąć. Szczerze mówiąc lepiej dołożyć par.ę złotych i wyjechać na wyspę Hvar. Polecam Hotel Hvar!

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Brak pokoju

    REGINA, CHOJNICE 28.06.2025 | Termin pobytu: czerwiec 2025

    Biuro Rainbow absolutnie nie spełniło moich oczekiwań. Zdecydowałam się na wyjazd z biurem, ponieważ liczyłam, że operator wszystko za mnie zorganizuje. Tymczasem po późnym przyjeździe do hotelu dowiedziałam się, że nie ma dla mnie pokoju, bo w hotelu jest remont. Zostałam umieszczona w innym hotelu i poinformowana,że mój pokó w Nano będzie gotowy po śniadaniu. Niestety po śniadaniu nadal nie miałam pokoju, który dostałam dopiero ok godziny 11. Był to pokój raczej z widokiem na parking niż morze, w pierwszym budynku od morza, ze starym wystrojem i klimatyzacją wyłączająca się po 15 minutach.Nie tak było napisane w ofercie. Szkoda, że chociaż rezydentka w autokarze nie uprzedziła mnie o problemie w hotelu. Zaoszczędziło by mi to stresu. W hotelu też nie ma czynnego basenu, też jest w remoncie :)

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    rozczarowanie

    rodzina 15.08.2024 | Termin pobytu: sierpień 2024

    Lokalizacja przepiękna i tu kończą się plusy. Śniadania od 7:30 to bardzo uciążliwą wersja jeśli jesteś z dzieckiem. Wyżywienie to jedna wielka bezsmakowa monotonia. Ciągły brak wszystkiego.Brak menu dla dzieci-obiadokolacja dla dziecka w obiekcie obok. Wykwaterowanie o godzinie 10 i zaczyna się okres koczowania na plaży w oczekiwaniu na transport. Brak mozliwosci przedłużenia doby hotelowej. Do Nano nigdy nie wrócimy !!!!!

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    7

    Głośny pokój

    Kamil 23.08.2019

    Pokoje od morza ma 3* gwiazdki nie 4*. Większość pokoi nie ma widoku na morze.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    15

    chorwacja Drvenik hotel Nano

    Lem 17.08.2018 | Termin pobytu: sierpień 2018

    Hotel z dobrym standardem. Pokuje czyste, zadbane i najwyrażniej świerzo po remoncie. Mieszkało się wygodnie. Ich basen otwierany niby o określonych godzinach ale jeśli klijent sam nie poszukał właścicieli by go udostępniła to bywał nieczynny. Miejsce dobre dla gości, którzy lubią spędzać dzień w jednym miejscu. Plaża kamienista na wyciągnięcie ręki, niestety zatłoczona. Ale kto miał ochotę na spacerki można było wyruszyć kawałek dalej i coś zawsze odludnego się znalazło. Jedzenie monotonne. Praktycznie codziennie to samo na śniadania i troszkę urozmaicone późne obiadokolacje (od 19.00) - niestety nie zawsze zjadliwie. Niedogotowane i twarde jak podeszwa mięso czy wysuszony makaron. Ale serwowali też rybkę i ta była jak najbardziej zjadliwa. Za to jeśli ktoś chciał się żywić dodatkowo i za pieniądze kuchnia rewelacyjna. Nas zraził do nich jeden element. Na każdym kroku słyszeliśmy od rezydentów jakimi kawoszami są Chorawci. Niestety jedyna kawa jaką nam w ramach wykupionych posiłków serwowano to była kawa inka lub inna kawo podobny specjał z ekspresu! Ten jeden element zaważył ,że tylko raz skorzystaliśmy z mężem z ich kuchni za pieniądze. Woleliśmy wspierać innych restałratorów. Brakowało nam też elementów zwiedzania naszej okolicy z wody. W naszym rejonie była tylko jedna taka oferta Fisz pikniki organizowane albo z pomocą Rainbow lub lokalnego przewoźnika. Natomiast wycieczki proponowane przez Rainbow drogie choć ciekawe i niestety wymagające cierpliwości. Wszędzie długi ,bardzo męczący dojazd autokarami lub busami. Efekt przez klimatyzacie, sporo ludzi wracało do polski poprzeziębianych. Polecamy szczególnie jedną propozycję i jednocześnie stosunkowo blisko - Rafting rzeką Cetina. Rewelacja.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    Chorwacja - lepiej samemu niż z Rainbow

    Wiktor 12.08.2021

    Chorwacja jako miejsce pobytu jest super. Cudowne widoki, super pogoda, mili ludzie - wszystko czego potrzeba na wyjazd i odpoczynek. Jest sporo miejsc do zwiedzania i obejrzenia. Morze jest przyjemne i ciepłe, plaże zadbane (jeśli ktoś lubi kamieniste). Wszystkie mankamenty wycieczki spowodowane były przez biuro podróży Rainbow. Lot do Dubrownika (kiedy z Polski możliwy jest lot do dużo bliżej położonego Splitu), następnie transfer, który miał trwać 3h a trwał 5,5h (najpierw oczekiwanie na ludzi, którzy przylecieli innym samolotem - miało być 20min, było 1,5h a następnie kolejki na granicy z Bośnią). Wyżywienie bardzo słabe, lepiej byłoby kupić bez wyżywienia i taniej chodzić jeść w okolicznych restauracjach, gdzie jedzenie było pyszne. (a mając śniadanie oraz obiadokolację i tak było trzeba iść gdzieś zjeść obiad). W drodze powrotnej transfer trwał 6h i była nerwowa atmosfera na lotnisku, bo przyjechaliśmy 50 min przed odlotem samolotu.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Opinia

    Paweł 21.08.2022

    Pobyt w hotelu Nano: jedzenie - smaczne, różnorodne, śniadania i obiadokolacje są wystarczające, nie ma potrzeby wykupywania dodatkowo obiadów, napoje ok, kawa do posiłków słaba, nie ma nic wspólnego z normalną parzoną kawą, smakuje jak inka. Basen hotelowy - nieczynny przez cały okres pobytu. Pokój ok, zgodny z opisem, balkon od strony morza z widokiem na drugi budynek hotelu, tylko w pierwszym budynku są pokoje z widokiem na morze, klimatyzacja w pokoju wysiadła po trzech dniach i przez kolejne dni do końca pobytu nie została usprawniona. Zarówno nieczynny basen i niesprawna klimatyzacja znacząco pogorszyły pobyt, brak możliwości schłodzenia się po spędzeniu czasu na zewnątrz przy temperaturach w dzień i nocy dawał się we znaki, dodatkowo aby jakoś wytrzymać w pokoju musieliśmy otworzyć drzwi balkonowe a to wiązało się z różnymi zapachami i odgłosami docierającymi z zewnątrz (z pobliskich restauracji, odgłosami sprzątania ulic) utrudniającymi odpoczynek i praktycznie uniemożliwiającymi dobry, spokojny, regenerujący sen. Powodowało to również niepotrzebne zdenerwowanie, nieprzyjemną atmosferę i ogólnie pogorszenie całego wyjazdu. Wycieczki dodatkowe jak najbardziej godne polecenia ale osobiście nie polecam wybierania wycieczek dzień po dniu, ponieważ są długotrwałe i męczące a to nie sprzyja pełnemu korzystaniu z ich uroków.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Położenie rewelacja

    dominika 21.03.2025

    Położenie hotelu na 6+. obsługa bardzo miła i pomocna i na tym plusy się kończą. Hotel w remoncie, pokój na 3 piętrze, gdzie na korytarzu nie było okien bo dobudowywano w dalszym ciągu kolejne piętro. Krótko mówiąc plac budowy. Zarezerwowany pokój 4 osobowy, jednak po wejściu okazało się, że brakuje 1 łóżka. Po interwencji okazało się, że właściciel dopiero jechał do sklepu go kupić. Co do jedzenia, to zgadzam się z krytycznymi opiniami. Bardzo małe ilości, jak się przyszło " nie w porę" to trzeba było dość długo czekać. Mało urozmaicone. Bez porównania z jedzeniem, które było dodatkowo zamawiane w restauracji (pyszne). Kwestia jedzenia została od razu zgłoszona rezydentom na spotkaniu, lecz odnieśliśmy wrażenie, że byli bardzo mało zainteresowani, aby w jakikolwiek sposób zainterweniować.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    10

    Pobyt 9-16.08

    Turysta 24.08.2018 | Termin pobytu: wrzesień 2018

    Największy atut to położenie holetu oraz czystość. Basen z otwierany nieragularnie - wyznaczone godziny nic nie znaczą. Poza tym ta dziwna przerwa przeznaczona rzekomo na dezyfekcję, ale nikogo z obslugi tam nie było w czsie kiedy basen był zamykany. Jeśli chcecie tam jechać to polecam bez jakiegokolwiek wyżywienia, nawet śniadania. Jedzenie fatalne, monotonne. Kawa beznadziejna.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Wyjazd wakacyjny autem

    MARIUSZ, SKIERNIEWICE 29.08.2021

    witam byliśmy na wyjeździe rodzinnym i jesteśmy rozczarowani. Zamawiając pokoje dla dwóch rodzin zakwaterowanie miało być w dwóch pokojach obok siebie i w jednym hotelu (tak w biurze wypełnialiśmy z Panią i tak dobieraliśmy pokoje), niestety dostaliśmy pokój w drugim budynku bez widoku na morze. Po otrzymaniu karty do pokoju kolejne rozczarowanie, nie było pościeli i prześcieradeł co nas przeraziło że na łóżkach są jakieś obce włosy, paprochy i od razu rzucają się w oczy. Po zgłoszeniu łóżka porostu przykryli prześcieradłami. Podłogi nie były odkurzone albo tak są sprzątane, bo przez cały pobyt nikt nie przyszedł z odkurzaczem. Ręczniki wymieniane więc tutaj ok. Co do jedzenia - powiem szczerze ze masakra i lepiej wykupić bez wyżywienia bo i tak trzeba chodzić na miasto. Śniadania marne - zazwyczaj tylko parówki, jakaś kiełbaska, omlet, Krosant, dwie wędlinki i ser żółty, no i płatki - codzień to samo. Obiado/kolacje - (zaczynające się o 19 - na obiady musieliśmy chodzić na miasto). troszkę lepsze ale również brak urozmaicenia, brak wędlin żeby zrobić kanapki dla dzieci (bo to już kolacja), alkohole (śmiech na sali - tego jeszcze nie widziałem :D - cieple piwo w plastikowej butelce 1,5l (a w sali obok mieli bar gdzie z nalewaka nie udostępniali). Zamówiliśmy raz obiad z karty menu to czekaliśmy na wydanie ponad godzinę, ale nawet smaczne. Basen otwarty jedynie od 10 do 15 i nie można było przynosić swoich dmuchanych zabawek dla dzieci. O otwarcie zawsze trzeba było prosić bo nikt się nie śpieszył otwierać, natomiast zamykanie punktualne. Szczerze jesteśmy rozczarowani i raczej tego hotelu nie wybierzemy, trochę nie rozumie tych opinii innych osób :)

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem