Opinie o Nano

Kategoria lokalna: 3

4.6/6
(238 opinii)
Atrakcje dla dzieci
3.1
Obsługa hotelowa
4.9
Plaża
5.3
Pokój
4.9
Położenie i okolica
5.5
Rezydent
4.7
Sport i rozrywka
3.6
Wyżywienie
3.8
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Hotel nano

    Artur, Mirzec 11.07.2021 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Lokalizacja bardzo dobra. Obsługa na średnim poziomie. Jedzenie na śniadanie i obiadokolacje fatalne. Jedzenie z karty restauracyjnej, super.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Hotel Nano

    JOLANTA, Rakowice 15.07.2025 | Termin pobytu: lipiec 2025 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Pobyt ogólnie bardzo udany. Hotel położony tuż przy plaży w malowniczej okolicy. Pokoje czyste codziennie sprzątanie. Największym minusem było wyżywienie i godziny podania czyli od 7.30 do 8.45 śniadanie i obadokolocja 19.15 samo menu ubogie i ciągle czegoś brakowało. Obsługa miała i pomocną.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    HOTEL NANO

    DARIUSZ, TARNOWIEC 31.08.2022 | Tagi: 36-45 lat, w parze

    ogółem hotel może być , basen przez cały tydzień pobytu nieczynny, śniadania codziennie to samo,kelnerzy bardzo uprzejmi służący pomocą,plaża bardzo zaludniona rezerwacja miejsca na plaży od godz 6,00 rozkładanie kocy i leżaków.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    Ogólnie polecam ale...

    Marta, Lublin 11.09.2022 | Tagi: 26-35 lat, z rodziną

    Hotel bardzo czysty I zadbany, obsluga jak najbardziej w porządku.... po za bardzo słabym poziomem jedzenia. Dzień w dzień na śniadanie ta sama jajecznica, parowka i słabej jakości kiełbasa z grzankami rowniez z cukinią 😅z bułki z poprzednich dni... nie było wyboru żadnego innego pieczywa... żadnych swierzych warzyw do śniadania. Na obiadokolację podobnie.. jedynym owocem był winogron, po za jednym dniem gdzie był arbuz ale nie zdążyłam spróbować.... Opcją bez wyżywienia byłaby dużo lepsza bo normalnie płatne dania z karty tego hotelu były przepyszne.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Ok

    Tomasz 04.10.2020 | Tagi: do 25 lat, w parze

    Hotel i obsługa okej jak na tą cenę. Bardzo miłe Panie. Recepcja mimo zapewniania, że jest 24/dobe to niestety ciężko tam kogokolwiek zastać. Jedzenie monotonne choć nieźle. Sam Drevbik niezbyt rozrywkowy, choć ma wiele pięknych ukrytych plaż. Pokoje super. Pobyt oceniam na 6.5/10

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Brak czynnego basenu

    Maria 29.07.2021 | Tagi: 46-55 lat, w parze

    Biuro RAINBOW wprowadza swoich klientów w błąd. Po przyjeździe 24 czerwcu 2021 basen był zamknięty.Pani rezydent powiedziała że z oferty biura już znika basen ,niestety do samego.wyjazdu 01 lipca basen był zamknięty, a w ofercie dalej był. W ostatni dzień Pani rezydent osobiście podpisuje reklamację że brak dostępu do basenu A biuro co odpisuje że basen był otwarty tylko nie zauważyliśmy kpina.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Nie spełnił oczekiwań

    Ilona 11.07.2022 | Tagi: 56-65 lat, z rodziną

    Hotel Nano jest nowy ale nie spełnia oczekiwań standardu 4 gwiazdek. Nie zakwaterowano nas do godziny 13:00, siedzieliśmy na plaży, widać też na każdym kroku braki w obsłudze, brak wymiany ręczników , sprzątanie po łebkach a najgorsze to jest chyba wyżywienie, kolejki a kolejki są dlatego że ludzie obawiają się iż nie zostanie nic do zjedzenia, czasem patrząc na przygotowany w bemarze posiłek nie wiesz co to jest czy jajecznica czy omlet bo jest to przypalone, raz podano rybę pangę, ja nie jadę na Chorwację aby zjeść pangę, nie jem jej nawet w Polsce. Jestem zawiedziona brakiem wyboru wyżywienia i nie polecam tego hotelu nikomu. Na jedyny plus zasługuje położenie hotelu, bardzo blisko plaży.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    19

    Skok na kasę klienta!

    Monika, Lublin 26.06.2022 | Tagi: 46-55 lat, z rodziną

    Rainbow przeszedł drogę od opieki nad klientem (kiedyś), do wyciśnięcią klienta jak cytrynę (obecnie). Transfer lotniskowy na wstępie - trwał 5,5 h zamiast obiecywanych 3,5h. Płaci się za miejsce, a w ciągu przynajmniej połowy transferu brak miejsca dla dziecka, które miało zagwarantowane miejsce. Hotel Nano - świetna lokalizacja i na tym koniec - Rainbow ofertę umieszcza z hotelem 4 gwiazdkowym (i opłaci się za to), a na miejscu okazuje się, że goście umieszczani są w części 3gwiazdkowej (pierwszy budynek). Śniadania i obadokolacje to jakiś podły żart! Ciągle to samo - wszystko najniższym kosztem, jak w hostelu. Jeśli pojawi się jakieś nowe danie, to tylko dla kilku osób, bo nie uzupełniano braków. Kawa to jest inka z koncentratu, soku jabłkowego nie było przez tydzień (zamiast soku jabłkowego leciała woda), za to "sok" pomarańczowy pojawiał się regularnie w nieregularnych stężeniach (od wody barwionej, do napoju z koncentratu). Napoi ciepłych do k=obiadokolacji brak - oferta znów wprowadzała w błąd. Piwo jednego gatunku - w plastiku, jedynie czerwone wino, patrz jak sok pomarańczowy (czasem było tak rozcieńczone, iż wyglądało jak różowe, ale smakowało jak woda). Nieporozumieniem było, że rezydent zapewniał, iż śniadania będą wcześniej, jeśli wycieczki fakultatywne będą rano - niestety tak nie było do momentu mojego telefonu - gdzie mieliśmy zjeść śniadanie z 5latkiem w ciągu 15 minut z dojściem na przystanek. Rezydent całkiem olał sobie pomoc grupie, dopiero po dwukrotnym zgłoszeniu skargi i telefonicznym opierniczeniu - zaczał pracować dla grupy. Oczywiście ciepłe napoje do końca się nie pojawiały na obiadokolacji, pokoje pozostały takie jakie były 3*. Odradzam wycieczki fakultatywne kupowane przez Rainbow - np. Fish Picnik kupowany u pośrednika na deptaku kosztuje 35Euro od osoby, dzieci do lat 6 płyną darmo - u Rainbow to koszytuje 70euro od osoby, a dla dziecka jest 30% zniżki od 70euro!!! Płynie się oczywiście tą samą łodzią - za 35euro i 70euro z Ranbow. Interesująca marża Rainbow! Wycieczka do Mostaru i Medjugorie - nieporozumienie. W Mediugorie na przewodniczkę czekaliśmy 20-25 minut, po czym opowiadała ok. 40minut siedząc na ławkach pod drzewami, a podstawowych rzeczy nie pokazała, dopiero jak ludzie dopominali się, to poszliśmy inną drogą do autobusu przy okazji widząc to, co powinniśmy w Medjugorie zobaczyć. Na Górę Objawień wchodzi się samemu. W Mostarze nie weszliśmy do meczetu, pomimo oferty, Transfer lotniskowy powrotny był o pół dnia za wcześnie, bo przy rezerwacji wylot miał być o 16:35, a przed wyjazdem Rainbow zmienił wylot do Polski na 9:35. Tak więc skok na kasę klienta!

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Pobyt w Nano średni....

    Małgorzata, --- 26.07.2025 | Termin pobytu: lipiec 2025 | Tagi: 46-55 lat, z rodziną

    Miejsce bardzo średnie, Hotel mimo że odnowiony ma dużo mankamentów. Woda nie ściekała w łazience, gdyż kratka ściekowa była zamontowana wyżej niż płytki. We wietrzne dni budziło nas trzaskania drzwi wejściowych, które nie miały żadnego zabezpieczenia. Jedzenie kiepskie. Do kolacji wino i piwo było położone na stołach w plastikowych butelkach, nie było do nich kieliszków ani kufli... Na jadalni ludzie palą i jest brudno. Hotel położony jest przy samym deptaku. Jest bardzo głośno i tłoczno. Na plaży nie ma gdzie palca wcisnąć. Szczerze mówiąc lepiej dołożyć par.ę złotych i wyjechać na wyspę Hvar. Polecam Hotel Hvar!

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Brak pokoju

    REGINA, CHOJNICE 28.06.2025 | Termin pobytu: czerwiec 2025 | Tagi: 46-55 lat, samemu

    Biuro Rainbow absolutnie nie spełniło moich oczekiwań. Zdecydowałam się na wyjazd z biurem, ponieważ liczyłam, że operator wszystko za mnie zorganizuje. Tymczasem po późnym przyjeździe do hotelu dowiedziałam się, że nie ma dla mnie pokoju, bo w hotelu jest remont. Zostałam umieszczona w innym hotelu i poinformowana,że mój pokó w Nano będzie gotowy po śniadaniu. Niestety po śniadaniu nadal nie miałam pokoju, który dostałam dopiero ok godziny 11. Był to pokój raczej z widokiem na parking niż morze, w pierwszym budynku od morza, ze starym wystrojem i klimatyzacją wyłączająca się po 15 minutach.Nie tak było napisane w ofercie. Szkoda, że chociaż rezydentka w autokarze nie uprzedziła mnie o problemie w hotelu. Zaoszczędziło by mi to stresu. W hotelu też nie ma czynnego basenu, też jest w remoncie :)

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem