Opinie o Nano

Kategoria lokalna: 4

4.7/6
(210 opinii)
Atrakcje dla dzieci
3.1
Obsługa hotelowa
5.0
Plaża
5.3
Pokój
5.0
Położenie i okolica
5.5
Rezydent
4.8
Sport i rozrywka
3.6
Wyżywienie
3.9

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    9

    HOTEL NANO! NIE POLECAM!!!!

    Jacek, Gdańsk 23.08.2018 | Termin pobytu: sierpień 2018

    Wróciliśmy z hotelu Nano 23.07.2018r. Warunki w pokoju hotelowym dobre.Sprawna klimatyzacja, czyso, codziennie zmieniane ręczniki i odkurzony pokój. toaleta nie myta przez cały pobyt, umywalka również. Brak mydła zgłoszono pani rezydent. pani rezydent stwierdziła,że w hotelu cztero gwiazdkowym nie ma obowiązku dawania mydła. Na początku naszego pobytu każda osoba otrzymała 20ml balsamu do ciała i 20 ml odżywki do włosów i na tym zaopatrywanie w kosmetyki się zakończyło. Pani rezydent stwierdziła,że o kosmetyki trzeba poprosić jeśli się skończyły. Jedzenie!!! I tu zaczyna się atrakcja!!! Śniadania codziennie takie same: tania mortadela, ser, pasta z twarogu, pieczona papryka, jajka smażone i niekiedy parówki. Kawa do kawy zupełnie niepodobna. Chyba dawali nam produkt zastępczy bo smakowała jak inka.Obiadokolacje, najtańsze! Czyli makaron, smażone mięso, kapusta z mięsem, raz były pieczone ziemniaki i dwa razy podano smażoną rybę. Zupy były obrzydliwe! Woda z makaronem tzn. rosół i jakaś jescze ale nie jadłam.Kelnerzy ogólnie bardzo przyjemni oprócz wysokiego pana, który np nie pytając nas czy potrzebujemy zasobnika z przyprawami, podszedł i go sprzątnął nam przed nosem.Wrażenia moje są takie, że mają w nosie wczasowiczów! Dają jeść dużo ale byle co!Jak najtańszym kosztem! Na wyjazd dostaliśmy tzw. pudełka śniadaniowe, w ktorych był soczek bez słomki, dwie kromki bułki bez masła z wsadzoną wędliną i pudełeczko kremu czekoladopodobnego. Ciekawa jestem tylko czym mieliśmy to zjeść?!!!Nie jedzcie tam!! Może nauczą szanować się turystę, dzięki którym mogą żyć. Kolejna sprawa to wycieczki fakultatywne. ZWIEDZANIE mostaru w ekspresowym tempie. Czasu wolnego w Mostarze mieliśmy tylko godzinę. Plaża wąska, dużo turystów ale można to wytrzymać. Woda cudownie czysta i ciepła.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    35

    Pobyt w hotelu Nano ( sierpień 2018)

    Radek 26.08.2018 | Termin pobytu: wrzesień 2018

    Pobyt w Chorwacji był udany..... ale mamy poważne zastrzeżenia do hotelu. Hotel NANO składa się z dwóch budynków. Jednego o standardzie 3*, a drugi rzekomo 4*. My mieszkaliśmy w budynku 4*. Na plus zasługuje czystość korytarza i pokojów. Nie słychać zgiełku ulicy a jednocześnie bliskość plaży jest dużym atutem. Blisko jest też do kawiarenek i restauracji. Meble w pokojach są nowe. Klimatyzacja działała sprawnie. Była też mała lodówka i TV, któego nie używaliśmy. Balkony są na tyle duże, że mieszczą się dwa krzesełka i stolik. Teraz minusy: W szafkach schowane są sejfy. Co z tego, jeśli nie są przykręcone do podłoża i brakuje do nich baterii. Robią za atrapy. Siła sygnału Wi Fi była tak słaba, że nalezy uznać, że w pokojach brak jest Internetu. (Miejscowość otoczona jest górami, zatem na Internecie z komórki też cięzko podziałać.) Basen otwierany był i zamykany o różnych porach, jakikolwiek harmonogram można schować między bajki. Jest mały...no ale jest. Prawdziwy dramat to jedzenie. Ciężko to opisać, ale obawiam się że w niejednym powiatowym szpitalu jest lepiej. Na śniadanie pieczywo białe, jednego rodzaju. To samo pieczywo, już nieco podsuszone, jest do kolacji. Omlet jest jakiś dziwny, mam wątpliwości czy to z jaj czy jakiś "gotowiec z proszku". Nie uświadczycie jajecznicy, jajka sadzonego, na twardo czy na miękko. Codziennie ten dziwny omlet. Byla jeszcze mala, zielona papryka upieczona wraz z łodygą i nasionami. Małe zapiekane kanapeczki z tartą cukinią i jakąs wędliną...nic specjalnego. Wędliny to martadela, szynka i jakaś mielonka. Do tego ser zółty barwy białej. Wszyscy w koło wcinali kanapki z masłem czekoladowym ala Nutella. Zero warzyw do śniadania - pomidorów, ogórków i innych niestety brak. Kolacja - różne dania, które cięzko opisać. Albo mięso jak podeszwa albo coś innego powodowało, że było mało zjadliwe. Na uwagę zasługuje rowniez lunch box, ktory dostalismy na wyjazd. W jego sklad wchodzilo: soczek w kartoniku, małe, obite jablko, 2 kromki bulki paryskiej ( bez masla) za to z 2 plasterkami sera.Byl tez maly pojemniczek nutelli, ktora nalezalo rozsmarowac po kanapce chyba...palcem. Z perspektywy czasu, wolelibyśmy całkowicie bez wyżywienia wykupić pobyt.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    7

    Hotel ok ale po raz drugi bym go nie wybrała

    M, Łódź 02.09.2018 | Termin pobytu: sierpień 2018

    To już mój 3ci pobyt w Chorwacji i zdecydowanie nie jest to hotel na miarę dwóch poprzednich w których miałam okazję przebywać. Drvenik to bardzo niewielka mieścinka, w której oprócz hoteli i restauracji nie ma absolutnie nic. Ciężko znaleźć atrakcje na miejscu. Można natomiast wybrać się na wycieczki. Chorwackie autobusy pozwalają na wycieczki albo w stronę Splitu i Makarskiej albo do Dubrownika. Ma miejscu jest również niewielki stateczek który umożliwia wycieczki na korczule. Jeśli chodzi o hotel to jest to obiekt położony nad samym morzem. Plaża kamienista i bardzo waska, przeludniona juz od 10 rano. Jedzenie było ok, jednak dania się powtarzaly i ich podanie pozostawia sporo do życzenia. Basen niewielki był zamykany w samym środku dnia. Wycieczki proponowane przez biuro w Polsce na miejscu okazaly sie duzo droższe. Wycieczka do Dubrownika wg informacji którą dostaliśmy przy zakupie wyjazdu powinna kosztowac ok 35€, na miejscu rezydentka informuje że wycieczka kosztuje 50€. Ogólnie pobyt byl ok. Jedak miejscowość okazala sie dość nudna.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    45

    Tym razem - porażka

    Agnieszka 16.08.2022

    Kierując się pozytywnymi komentarzami oraz renomą Rainbow postanowiliśmy spędzić wakacje w hotelu Nano. Hotel nie spełnia standardu czterech gwiazdek. Codzienne sprzątanie ogranicza się do wyrzucania śmieci. Przez siedem dni ręczniki wymieniono nam dwa razy. O wymianie pościeli nie ma mowy. Widok od strony morza/oceanu oznacza widok na sąsiedni budynek. Pan rezydent z pozoru bardzo mily nie pamięta jak na zastrzeżenia odpowiada "przyjmuje, może Pani pisać reklamacje" ale pamięta, że nie zgłaszaliśmy zastrzeżeń dotyczących sposobu sprzątania. To żenujące! Wybierając hotel 4 gwiazdkowy mam walczyć o czysty ręcznik????? To są żarty !

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Hotel w budowie

    Florian 08.07.2025

    Jak w tytule hotel w budowie Brak WiFi basen nie czynny brak lodówek w pokoju awarię klimatyzacji Nie wykończone łazienki brak zasłonek Kable zwisające z sufitu i ścian Stołówka mała trzeba czekać na miejsce późniejsze przybycie skutkuje brakiem posiłku jedzenie ok Plaża malutka kamienie żeby zająć miejsce 4.30… Rezydent był na 3 dzień po skargach zero odzewu

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Hotel Nano. Chorwacja.

    Dariusz, Szewce 04.07.2025 | Termin pobytu: czerwiec 2025

    Hotel niewarty odwiedzenia. Pokój bardzo mały, niedziałający telewizor, nie działała klima. Przez tydzień nikt nie sprzątał. Inni też miali podobne problemy. Zgłaszane na recepcje, nikt nie reagował. Posiłki. Ogólny chaos na stołówce. Zawsze kolejki po jedzenie, spowodowane bardzo małą ilością wystawianego jedzenia. Nie donoszono na czas, kto się spóźnił czekał aż zechcą donieść. Brudne stoły, kubki i talerze. Ogólnie dramat. Dziwię się że Rainbow ma cały czas podpisaną umowę z tym hotelem. Basen w remoncie!!!

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Nie polecam tego hotelu

    Krzysztof, 13.06.2025 | Termin pobytu: czerwiec 2025

    okolica cudowna. Reszta porażka. Nie do pomyślenia zakwaterowali nas w czasie wykonywania remontu - wyposażenia hotelu. Hałas, wiertanie. Brak klimatyzacji , internetu. Jedzenie monotonne w większości trzeba było czekać na przyniesienie czegokolwiek z kuchni.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    10

    Nie polecam

    Przemyslaw, Gdańsk 25.08.2018 | Termin pobytu: sierpień 2018

    Hotel położony w spokojnej części miejscowości Drvenik, od głównego Drvenika 15-20 minut spacerem. Bardzo blisko plaży. Mieliśmy wykupioną opcję hb czyli śniadania i obiadokolacje. Pokoje w dwóch standardach 3 i 4*. My byliśmy w tym wyższym. Jako jeden z nielicznych hoteli posiada basen. Nie polecam głównie ze względu na bardzo niedobre jedzenie, ścisk na plaży. Myślę, że w jakimś innym lepszym hotelu i lepiej skomunikowanej miescowości bylibyśmy dużo bardziej zadowoleni z pobytu w Chorwacji.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    10

    Remont, syf i marne jedzenie

    Michelle, Gdańsk 19.07.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024

    W hotelu Nano w Chorwacji przebywałem od 3 do 16 lipca 2024 roku. Pierwotnie mój pobyt miał rozpocząć się 2 lipca, jednak z powodu odwołania lotu został przesunięty na dzień następny. Niestety, straciliśmy w ten sposób jeden dzień, za który zapłaciliśmy, a spędziliśmy go na lotnisku. Do tej pory hotel nie zwrócił nam pieniędzy za niewykorzystaną dobę. Największym rozczarowaniem podczas pobytu był jednak odbywający się remont w hotelu. O remoncie nie zostaliśmy poinformowani, a prace budowlane odbywały się tuż nad naszym piętrem, co uniemożliwiało nam spokojny sen od godziny 8 rano. Było to niezwykle uciążliwe i wpłynęło negatywnie na nasze ogólne doświadczenie. Kolejnym aspektem, który nie spełnił naszych oczekiwań, były posiłki. Wyżywienie HB, które zamówiliśmy, obejmowało śniadania i obiadokolacje. Na miejscu okazało się jednak, że są to tylko śniadania i kolacje, a przerwa między nimi wynosiła ponad 10 godzin. Oferta przedstawiona przez Biuro Podróży Rainbow była więc niezgodna z rzeczywistością. Same posiłki były monotonne, a ilość owoców i warzyw była bardzo ograniczona. Jakość jedzenia pozostawiała wiele do życzenia. Pokój hotelowy również nie spełniał standardów. Większość mebli była zniszczona i w złym stanie. Pokój przed naszym przybyciem nie był dobrze posprzątany, co dodatkowo obniżyło naszą ocenę pobytu. Pomimo tych negatywnych doświadczeń, muszę pochwalić jedną z kelnerek w hotelu. Była to uprzejma kobieta o blond włosach, która zawsze starała się pomóc i poprawić nasz nastrój. Jej zaangażowanie i życzliwość były jedynymi pozytywnymi aspektami naszego pobytu. Mimo. że hotel nam nie przypadł do gustu i raczej był słaby, to okolica była przepiękna. Chorwacja urzekła nas swoimi malowniczymi krajobrazami i miło spędziliśmy czas poza hotelem, odkrywając uroki tego pięknego kraju. Podsumowując, nasz pobyt w hotelu Nano był rozczarowujący z wielu powodów: niepoinformowanie o remoncie, niska jakość posiłków, stan pokoju oraz brak zwrotu pieniędzy za niewykorzystaną dobę. Niestety, nie mogę polecić tego hotelu innym podróżnym. Niemniej jednak, sama Chorwacja jest warta odwiedzenia ze względu na swoje piękno i urokliwe miejsca.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Miejscowość OK

    Emil, Sadkowice 08.09.2024 | Termin pobytu: sierpień 2024

    Do hotelu dotarliśmy spóźnieni około 50minut ze względu na opóźniony lot, kolację dostaliśmy około 21 więc za to +. Dni kolejne: śniadania i obiad codziennie praktycznie to samo. Na śniadanie: jajecznica, gotowane i pieczone parówki, krojone pomidory i ogórek, oliwki, dżem, masło, bułka. Na kolację: rosół, krem z dyni, grochówka, ziemniaki gotowane i pieczone, ryba panierowana, krojone pomidory i ogórki, oliwki, surówka. Tragiczne jest to, że w kolejce kto pierwszy dostał się do jedzenia ten zjadł co było najlepsze, pozostałe osoby, to co zostało na stole. Ciągle czegoś brakowało więc nie spróbowaliśmy wszystkiego. Zupy w garnku starczało może dla 10 osób gdzie jedzących jest z 50 i tak z pozostałymi daniami podobnie - moim zdaniem tragedia jeżeli chodzi o jedzenie. Kolejna sprawa, w Polsce ten hotel to może dostałby * a nie *** lub **** Do wybory napoje bezalkoholowe i alkoholowe, które były rozcieńczane. śniadanie: sok pomarańczowy, kawa bez smaku, woda, herbatki kolacja: sok pomarańczowy, woda, piwo, wino Internet - w budynku od morza jest dobry internet natomiast my będąc w drugim budynku od morza, internetu z wifi już nie mieliśmy. Rozumiem, że na wakacje nie jedzie się siedzieć na internecie natomiast są jakieś obowiązki, które należy wykonać po odpoczynku. Będąc w hotelu **** z internetu musieliśmy korzystać swojego.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem