Opinie o Nano

4.8/6 (185 opinii)

Kategoria lokalna 4

4.8/6
185 opinii
Atrakcje dla dzieci
3.1
Obsługa hotelowa
5.1
Plaża
5.3
Pokój
5.1
Położenie i okolica
5.5
Rezydent
4.9
Sport i rozrywka
3.6
Wyżywienie
4.0
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 5.5/6

    Pobyt 1-8.08.2019.

    Pobyt w hotelu Nano oceniam bardzo pozytywnie. Położenie doskonałe - praktycznie przy plaży, jeden budynek oddzielony tylko spacerową aleją, drugi z tyłu za nim. Mankamentem jest brak pokoi z pełnym widokiem na morze - te od frontu w pierwszym budynku są wynajmowane przez czeską firmę turystyczną. Ale gdy ktoś nie chce siedzieć na balkonie wystarczy zejść do restauracji, gdzie jest możliwość skorzystania ze stolików w sąsiedztwie deptaku lub bezpośrednio przy plaży. Plaża żwirowa, osłonięta pięknymi piniami, z których cienia można korzystać w miarę potrzeby, woda krystalicznie czysta. Jedzenie w hotelu bardzo dobre, zróżnicowane. Miejscowość spokojna, chyba bez dyskotek bo wieczorami sporadycznie tylko słychać imprezy muzyczne w niektórych restauracjach. Obsługa hotelowa sympatyczna. Planuję skorzystać w przyszłości z wypoczynku w tym hotelu, zwłaszcza, że wczasy są zorganizowane z przylotem i transferem z lotniska Dubrovnik.

    WOJCIECH, JAWORZNO - 11.08.2019

    9/10 uznało opinię za pomocną

  • 5.5/6

    Przyjemny pobyt

    Hotel Nano położony jest tuż przy plaży, dobrze wyposażony i utrzymany w czystości. Byliśmy z mężem w drugim budynku z basenem. Można było z niego korzystać w określonych godzinach. Stołówka z widokiem na morze. Jedzenie dobre, może nie było zbyt dużego wyboru, ale w wystarczającej ilości. Niepokoiły nas trochę niepochlebne opinie gości, jednak uważamy, że nie ma co narzekać przy naprawdę niewygórowanej cenie za osobę. Do kolacji podawane było wino białe i czerwone oraz piwo. Piwo mogłoby być schłodzone. Obsługa hotelowa bardzo miła i uśmiechnięta, nie reagowała na wynoszenie przez gości jedzenia...stąd mogło niekiedy brakować czegoś innym. Rezydent biura kompetentny, chętnie służył swoją wiedzą. Pobyt uważamy za bardzo udany i być może jeszcze tam wrócimy.

    Elżbieta, Inowrocław - 20.08.2023  | Termin pobytu: sierpień 2023

    4/4 uznało opinię za pomocną

  • 5.5/6

    Bardzo przyjemny hotel

    Byliśmy z dwójka małych dzieci w hotelu Nano pod koniec maja 2021. Hotel mały przez co odczuwało się rodzinna atmosferę, właściciele hotelu byli cały czas dostepni i zawsze pomocni. Śniadania monotonne, za to obiado-kolacje pyszne. Basen wewnętrzny nie był ogrzewany więc nie można było z niego korzystać. Ogromny plus to bliskość do morza. Pokoje codziennie sorzatane i codziennie były wymieniane ręczniki. Byliśmy poza sezonem w czasach pandemii więc wszędzie pusto i większość lokali i hoteli zamknięta, przez co do najbliższego sklepu trzeba było iść 2 km na szczęście trasę umilaly piękne widoki. Dodatkowy atut to bliskość do promu w miejscowości Drvenik który odplywal na wyspę Hvar. Blisko do innych atrakcji np taras widokowy Biokovo. Największy minus to brak atrakcji dla dzieci, a wystarczyła by jedna mała zjeżdżalnia i huśtawka a dzieci miałyby gdzie na chwilkę się wybawić.

    Mariola, Poniatów - 06.06.2021

    6/7 uznało opinię za pomocną

  • 5.5/6

    Bardzo fajne miejsce na rodzinny wypoczynek

    Piękne położenie hotelu, plaża na wyciągniecie ręki. Miejscowość bardzo urokliwa. Piękne plaże oraz ścieżki do spacerów wzdłuż morza. Syn miał problemy z okiem , które nie ustępowały przez kilka dni. W niedzielę około 19 zgłosiliśmy problem firmie ubezpieczeniowej. Za godzinę do pokoju hotelowego przybył chorwacki lekarz. Miał ze sobą leki na infekcję wirusową oka. Zbadał dziecko i zaaplikował lek. Objawy zaczęły ustępować już drugiego dnia. Pełen profesjonalizm. Dziękujemy za piękne wakacje !

    Krzysztof, Ligota - 02.08.2021

    4/6 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem