Kategoria lokalna: 3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Ogólnie okeeej, ale tych minusów jest sporo. Kolejną ofertę przeanalizujemy dogłębniej
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Jak to słynny prezes mówił : " chodzi o to , aby te plusy nie przysłoniły Wam minusów". Ze względu na usytuowanie wzdłuż brzegu budynek dość długi , przez co dojście po schodach na np. 2 piętro do pokoi na końcach było dość męczące (zwłaszcza zakwaterowanie i wykwaterowanie z walizami). Nie mniej położenie hotelu pozwala na podziwianie wschodów, zachodów (troszkę mniej) słońca i księżyca. Widok z pokoi na morze (?) jest super. Nie widzimy morza , ale zatokę , centrum Vela Luki , marinę , przystań promową, i to wszystko w tle gór. Może niezbyt wysokich , ale zawsze. Pokój jak dla mnie troszkę ciasny , ale nie siedzimy na urlopie w pokoju. Restauracja tzn. jadalnia z klimą - spoko. Bar skromny jak i wybór w barze. Szkoda , że zbrakło baru przy plaży , który jest w opisie. Taras słoneczny bardzo fajny - znajdziemy i cień i słońce i widoki. Zejście na plażę po schodach ,przez mini promenadę. Spacer do "miasta" to 15-20 minut, lub taxi boat za 5 kun od osoby w jedną stronę (trwa 2-3 minuty). Podsumowując hotel na te trzy gwiazdki chyba zasługuje.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel czysty i zadbany z ładnym widokiem na morze ale niestety brak plaży i wszędzie bardzo daleko. Okolica mało ciekawa, poza spacerami brzegiem, brak jakichkolwiek atrakcji. Jedzenie dość smaczne aczkolwiek monotonne. Aby napić się czegokolwiek w hotelu trzeba siedzieć cały czas na stołówce w godzinach serwowania posiłków( nie można nawet wyjść na taras). Brak wi-fi to również wielki mankament. Pobyt tym hotelu oceniam średnio.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Cała wycieczka była dosyć udana chodź nie oszczędziła nam niestety nerwów. Hotel jest piękny i ma piękne widoki na morze (za które trzeba dopłacić -pokój z widokiem, a niestety nie zostaliśmy o tym poinformowani przy pakiecie all inclusive i dostaliśmy widok na park ). Zdecydowaliśmy się na ten właśnie hotel ze względu na piękny wewnętrzny basen- którego nawet nie widzieliśmy, ponieważ przez cały tydzień był w "naprawie" i nie można było z niego korzystać. Niestety nie dostaliśmy również informacji od biura podróży o długości drogi z lotniska do hotelu, wynosiła ok 4 do 5 godzin co nie było zbyt komfortowe. Prosząc o wybranie odpowiedniego miejsca poprosiliśmy o to aby nie znajdował się zbyt blisko portu i Pani z biura Rainbow stwierdziła, że ten hotel będzie najbardziej odpowiedni -po przyjeździe okazało się że port jest przez całą zatokę obok hotelu. Miejsce jest naprawdę piękne i godne polecenia, ale przydało by się aby Panie, które oferują ofertę wiedziały o czym mówią. Sandra :)
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel dla niewymagających,ja żałuję tego wyboru.Wczasowicze, część, to panowie,dla których picie to firma rozrywki,klientela,w większości niewybredna Tydzień to za długo w tym miejscu Plusy to wyżywienie,czystość i personel hotelu.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Nie polecam hotelu na tejwyspie, a zwłaszcza hotelu Posejdon. Nasz transfer trwał 10 godzin, zczego samej jazdy bylo może z 2,5 godziny. Większość czasuspędziliśmyna walizkach w pełnym słońcu (7 godzin). Biuro pozostawiło nas samych sobie wmiejscowości Orebić, a nasza podróż do hotelu była uzależniona odprzylotu kolejnej grupy. Tragiczne rozwiązania logistyczne, bardzonieprzyjemni rezydenci na Korculi. W hotelu Posejdon otrzymaliśmy pokój economy bez balkonu z widokiem na parking w umowie wyraźnie zaznaczone pokój standard z balkonem i widokiem na morze. Pan rezydent stwierdził,że hotel nie ma wolnych innych pokoi. Po interwencji w recepcji okazało się że jednak ma. W pokoju wilgoć i karaluchy. Wyżywienie w hotelu było fatalne. Posiłki zawsze zimne, kolejki do jedzenia ogromne. Jedzenia najczęściej brakowało. Biuro poinformowało nas 29 maja, że wylot do Katowic 14 czerwca odbędzie się o godzinie 14:45. Pan rezydent dzień przed wyjazdem informuje nas,że lecimy o 13:45 i na lotnisko musimy wyjechać o 5:45 razem z grupą z Poznania, która leci o godzinie 13. Transfer na lotnisko odbył się autokarem, busem, a dla kogo nie starczyło miejsca samochodami prywatnymi. Osoby, które nie jechały autokarem na promie musiały wysiąść i swoje walizki samodzielnie wnieść na prom. Na lotnisko dojechaliśmy o godzinie 9. Od razu po wejściu dowiadujemy się że nasz samolot leci zgodnie z informacją podaną przez biuro, a nie pana rezydenta. Czekamy 5 godzin na lotnisku. Pan rezydent, który przydzielał nam miejsca w autokarze powiedział,że nie ma czasu jechać z nami na lotnisko, ale będzie tam na nas czekał przedstawiciel biura podróży Rainbow. Oczywiście nikogo takiego nie było.
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Ogólnie pobyt mi się podobał-piękna pogoda,widoki, czyściutka woda,ciekawe wycieczki,przesympatyczna pani rezydent- gdyby nie te pluskwy w pokoju 106. Pozdrawiam Joanna Rusak.
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel nadaje się na przejazdówkę a nie na pobyt stały,daleka odległość od lotniska
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Byliśmy na wczasach w lipcu 2017 r transfer do hotelu z lotniska Dubrownik trwał ponad 4 godziny, biuro podróży Rainbow wynaczyła na rezydenta osobę z doskoku, a więc pojawiła się na lotnisku, wskazała nr autobusu i na tym koniec, opóźnienie w wyjeździe z lotniska 1 godz. Na prom czekaliśmy w słońcu kolejne 30 minut. Z bagażami z autokaru na prom,a z promu przesiadka na kolejny autokar, rezydentka na miejscu zebrała klimatyczne 1osx7 dn to 7 euro. Na miejscu zamiast pokoju z widokiem na morze, pokój z widokiem na drzewa i drogę, z zepsutym oknem. Po interwencji drugi pokój za dopłatą 3eurox7dni tj 21 euro x 2 osoby 42 euro. Pani w recepcji władała biegle chorwackim i rozumiała co nieco po polsku, a jak było coś niewygodne to rozkładała bezradnie ręce. W kuchni śniadania codziennie to samo, obiady i kolacje już trochę lepiej, ale ciągle czegoś brakowało i trzeba było swoje odczekać. Z tarasu nie można było skorzystać podczas posiłków. Animacje oceniam na 2 z minusem. Plaża żwirkowa, rzadko sprzątana. Ogólnie aby nie było hotel dość czysty, kucharze się starali, ale chyba się nie wyrabiali. ALL Light to są ograniczenia, na które trzeba zwrócić uwagę. Jak się wszystko zsumuje to za taką cenę można szukać nawet w Chorwacji lepszego standartu.
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel po remoncie ale w śordku na zewnatrz wiele do zyczenia zdjecia odbiegaja od rzeczywistosci bo bar tak nie wyglada jak na zdjeciu tylko 7 butelek alkoholu podawanych w plastkach(bar czynny tylko do 22 all inclusive) Bar przy plazy leżaki itp to zupełnie odzielna knajpa nie majaca nic wspólnego z hotelem tak że trzeba placić dodatkowo.Plaża publiczna a nie tylko dla gosci hotelowych tak ze piesek tez sie kapie ja my bo jest dzien w dzien:) W pokojach co jakis czas brak pradu ale nie we wszystkich dziwne i smród z kradki w WC a to juz w calu hotel.Basen jest ale bez wody i nie mozna skożystać jak np pada chyba tylko w takiej formie bedzie bo kto czysci basen w sezonie rezydent mowil 2 dni to potrwa i bedzie gotowy bylem tydzien i basen bez wody ciagle inne osoby byly 2 tyg i tak samo basen zamkniety moze maja ja nad naszym morzem sinice nie wnikam:) Jedzenie sniadanie to samo dzień w dzień potem zawsze cos innego mysle ze nie bedzie ktoś glodny.Dziwna sytuacja ze nikt nie mówi o klimatycznym tylko na miejscu rezydent wola o 112 kun za dwie osoby (35 zl osoba) niby malo ale sam fakt powini w biurze powiedziec a nie ze rezydent mowi dawac kase za klimatyczne. Dla dzieci 0 atrakci chyba ze łowienie jeżowcow bo jest co zbierac. Ogolnie Ciechocinek nie dla mlodych Pozdrawiam nasza ekipe beda wiedzieli kto to napisal:D(Ciekawe kiedy to znieknie)