Kategoria lokalna: 3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
1.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Rainbow nie podaje ,że od początku sezonu w ramach oszczędności po przylocie z Katowic o 6.00 rano pozostawia ludzi na lotnisku do 9.00 w oczekiwaniu na przylot Warszawy , a następnie transfer który trwa Ok. 5 godzin , co daje 8.00. Powrót jest jeszcze gorszy , wyjazd z hotelu 22.50 a wylot z Dubrownika 6.55 chodzi trasa wynosi 178 km. Tak samo jest z osobami które przedłużają sobie o pobyt po wycieczce objazdowej. W dniu transferów zaproponowano nam wyjazd z hotelu o 4.40 na lotnisko w Dubrowniku aby odebrać ludzi przylatujących z Katowic i Warszawy i z nimi pojechać do hotelu , z uwagi na opóźnienie samolotu z Warszawy transfer trwał 13,5 godziny . Alternatywa była taksówka za 40 euro która dowiozła nas do miejsca. Przez które przejeżdżał autokar tj. 16 km od hotelu. Tłumaczenia pilota i rezydenta, że nie mają na to wpływu są żałosne. Brak kompetencji i dawanie twarzy biuru które bezwględnie jest nastawione na zyski. Biuro w ofercie i umowie nie wspomina o tym wprowadzając ludzi w błąd.
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Napiszę krotko ale konkretnie. Przebywałem w tym hotelu od 17.07. 2014 do 24.07.2014 roku wspólnie z małżonką. Jeśli chodzi o sam hotel tzn. pokój zastrzeżeń nie mam. Widoki i teren piękny robi wrażenie. Cała reszta nie warta nawet oceny. Tranzyt z lotniska do hotelu to paranoja. Powinienem z zona wejśc do autokaru i wyjść z niego przed hotelem. A tu same niespodzianki. Jazda autokarem- póxniej gonienie z bagażami na przeprawę jakąś beznadziejną łóðka i ponownie z łódki do autokaru. Masakra. Oszczędzają na wszystkim- jakby autokar zabierający nas z lotniska nie mógł płynąć promem. Ale to skąpstwo Raibow Tours. W końcu nie zapłaciłem mało - razem z oplatą klimatyczną prawie 2700 zł od osoby. I niech mi nie piszą że cena jest adekwatna do wypoczynku. Żadnych ratanowych foteli na tarasie - bzdura. Wygniecione krzesla z plecionki plastyku. Chyba nie wiedzą co to ratan. Jedzenie - uwaga- na sniadanie codziennie to samo. Jajecznica beznadziejna, jakies parówki małe, wedzonka smażona i dodatki. brak słów.Nawet nie dostaliśmy zwykłej wody do popicia poza posiłkami. W trakcie posiłków nie mozna bylo z niczym wyjść na taras przy stołówce. Żenada. jeszcze w takim hotelu i za takie pieniądze nie byłem. Oczywiście szanowna pani rezydent nie chciała o niczym slyszeć. Wycieczki fakultatywne tak drogie, że się w głowie nie mieści. Robią kasę na nas polaczkach na każdym kroku i to rezydenci reibow tours. Opowiadaja , że popłynieice pieknym promem na wycieczkę gdzie można pospać poodpoczywać a tu wielkie g...no. Stare śmierdzace i buchające ropą łajby. Jeśli chodzi o owoce na stołówce to trzeba wpadać na otwarcie bo później to juz nie ma. Lody w niedzielę no i jak mają dobry humor to dadzą. Opcja tzw. full ale lekka to wielkie gó..no. Nie dostaniecie nic poza posiłkiem i piwem, winem w czasie jego trwania. Resztę musicie sobie kupić i to nie za małe pieniądze. Omijajcie ten hotel z daleka , oczywiście następny Adria też należy omijać bo to to samo. Nawet gorzej bo sam hotel to beznadzieja.Chorwaci nie nauczyli się jeszcze szanować ludzi, którzy do nich przyjeżdżają i zostawiają kupę kasy. Muszą się jeszcze długo uczyć szacunku dla nich. Moja noga na razie tam nie postanie - długo.
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Opinie wystawiam na temat hotelu Posejdon w ktorym wraz z partnerem zostalam zameldowana. Jeszcze nigdy nie bylismy tak zniesmaczeni jakakolwiek rezerwacja organizowana czy to przez biuro podrozy czy osobiscie. Hotel pelen zagrzybien, brudna posciel, zdechle robaki w plafonach na korytarzu, w restauracji podawane nieswieze potrawy. W Polsce za mniejsze pieniadze spie w o wiele lepszych warunkach !!!
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel brudny,gniazdo prądowe wyrwane, cieknie z kilmy, zasłony zawieszone w części,ręczki śmierdzą stęchlizną. Przylot do Dubrownika z Warszawy po 13, czekanie za samolotem z Poznania ok, 45 min. Podróż do hotelu ponad 4,5h,bez toalety i posiłku.Basen nieczynny. Pani rezydent nie wykazuje zaangażowania,profesjonalizmu,stosunek arogancki i lekceważący.Przez brak organizacji,nie zdążyliśmy na ostatni prom na wycieczce fakultatywnej w Splicie.Dostaliśmy propozycję na nocleg w hotelu oddalonym ok. 40km. Podróż do tego hotelu na własny koszt+przebukowanie biletów na prom.Zero opieki i pomocy ze strony Pani rezydent.Podróż powrotna z Vela Luki ponad 5h.Pani rezydent nawet się nie pojawiła, nie pożegnała, a tym bardziej nie przeprosiła. Widoki piękne, ale hotel i podejście Pani rezydent wola o pomstę. Nie polecam!!!
0.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Mialem wykupiony ten hotel ale zawieziezli nas do innego hotelu na zmiane hotelu nie moge narzekac tez ladny i czysty Grand Orebic lecz na polwyspie a nie ma Korculi, Najwiekszym problemem byl rezydent (pani rezydent) Opieka rezydenta polegaa na wskazaniu transferu przy lotnisku w Dubrowniku i tu sie skonczyla. Nie interesowala sie jak dojechalismy jak zakwaterowanie co do wycieczek fakultatywnych sie nie wypowiada,, poprostu to OLALA twirdzac ze nie zbierze sie grupa. W drodze powrotnej na lotnisko taka opinia sie rozmyla , podczas rozmowy z innymi uczestnikami lotu powrotnego uslyszalem to samo zdanie na temat wycieczek fakultatywnych od innych uczestnikow nie bylo chetnych, a pani sie po prostu nie chcialo organizowac z np 3 - 4 hateli nawet. jednej wycieczki. Reasumujac Chorwacja to piekny kraj z wspaniala przyroda, ale olewajace podejscie obslugi tzn rezydenta zmusza do zmiany tour operatora jezeli R bedzie mial takich pracownikow. zZalazla sie p.rezydent na. powrocie aby skasowac eur za oplate klimatyczna
0.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel do wyburzenia. Brak windy, wyżywienie jak stołówka na koloniach dla małych dzieci, pokój z widokiem na krzaki zamiast na morze, klimatyzacja- atrapa, lekko szumi ale nie chłodzi, w lampce na stoliku przepalona żarówka. Łazienka rozpacz: armatura skorodowana, brodzik przecieka i ze śladami niezmywalnego brudu, lustro skorodowane, ślad po półce na ścianie, szczątki suszarki, wieszak na papier toaletowy skorodowany całkowicie. Pościel zniszczona i podarta. Po pierwszej nocy opuściliśmy ten obiekt i poszukaliśmy innego hotelu.
0.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wykupiona wycieczka ponad pół roku wczesniej, po dotarciu na miejsce okazało się że hotel jest zamknięty i rezydent przenosi nas do innego - Posejdon . Nie polecam ! Ocena dotyczy hotelu Posejdon
0.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Witam. Z pobytu wróciliśmy w bieżącym miesiącu. Plusem jest lokalizacja hotelu i na tym się kończy. Jak za wczasy 8 dniowe za 2180 sami oceńcie. Zacznę od transweru. Przeczytamy w ofercie około 4 godzin. Nie jest to prawda. My przylecieliśmy z Warszawy, wiec jechaliśmy z Dubrownika ponad 5 godzin, ludzie z innych miast czekali na nas na lotnisku w Dubrowniku ponad 2 godziny. Otrzymali informację od pilotki,że czekają, gdyż Warszawa sie spoźnia i sa burze, a to wszystko było kłamstwem. Pokoje nie są nowoczesne. Dobre i wygodne jest tylko łóżko. Pokoj mały, ściany brudne, łazienka typowo komunistyczna, śmierdząca. Były wymieniane ręczniki i dostawaliśmy papier. Do jedzenia też mamy ogromne zastrzeżenia. Jak czytam inne opinie,ze każdy znajdzie coś dla siebie, to sie zgadzam, z głodu nie umrzecie. W ofercie, gdzie ma byc wszystkiego pod dostatkiem jest tak: śniadania-jajka, wędliny, ser żółty i biały, pomidory lub ogórki, innych warzyw nie ma, dzemy, płatki różnego rodzaju. Na obiad i kolacje są sałatki, jakieś mięsa, ziemiaki czy makaron. Jest tego więcej. Natomiast z ofert ciasta i owoce-jest tylko jedno ciasto i trzeba na nie "polować"i plasterki pomarańczy lub innego dnia banan. Wino jest dobre 1, 2 i ostatniego dnia. W pozostale dni jest maksymalnie rozcieńczone wodą, nie do picia. Ostatniego dnia już sa nowi goście, więc... O 17 przekąski to jakiś żart, gdyż cały tydzień byly te same male niedobre ciastka. Starsza kobieta, która chciała wynieść wodę z restauracji(dostała pozwolenie z kuchni), została zatrzymana w drzwiach, po sprzeczce byla wezwana policja.Kawy czy jakiegokolwiek napoju nie można było wynieść na taras. Rozumiem zachwyt ludzi, ktory wykupili ten pobyt np. za 1200 złotych, ale nie w takiej cenie. Bylam w wielu hotelach w róznych krajach i wcześniej nie byłam w takiej sytuacji. Gdyby była informacja z biura,ze jest to hotel przeciętny, opis bylby inny, to nie miałabym zastrzeżeń. Ogromna grupa Polaków była zniesmaczona, z róznych biur i ci, którzy przyjechali samodzielnie. Dyskutowaliśmy, wymienialiśmy się negatywnymi spostrzeżeniami. Rezydentka jest mało pomocna. Nas akurat wycieczki fakultatywne nie interesowały, bo byliśmy już w Chorwacji wcześniej. Ale ci, którzy chcieli jechać, też czuli się oszukani, gdyz na stronie czytamy niewielkie kwoty, a na miejscu okazuje się,że np. Dubrownik to 68 Euro. Autobus, aby jechać samodzielnie, jest o 05.15, więc ciężko:-) Pomyślcie zanim pojedziecie akurat do tego hotelu.
0.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Nie polecam z uwagi na jakość pokojów i jedzenie. Grzyb w łazience, taras zamykany bardzo szybko w okresie letnim 22:30. Na plus położenie i Vela Luka.
0.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Nie mam pojęcia czy to wina biura podróży czy tego hotelu, ale to było 6 dni męczarni... Jedzenie tragiczne ledwo przełykałem, w sumie jak w całym mieście vela luka. Brak Rozrywki, Woda w Basenie zimna jak lód. Miały być do wypożyczenia motorówki leżaki itd lecz tego nie było. 8 dni wakacji? raczej 6 dni spania, chodzenia i 2 dni podróży... A co do podróży DRAMAT DRAMAT DRAMAT serdecznie odradzam Rainbow... kompletne nie zorganizowanie, nikt nie mówił w czasie podróży w Języku Angielskim czy Polskim kierowcy dramatyczni... Jazda małymi busikami.. przez 100km przesiadaliśmy sie 4 razy... z busa do busa z promu na bus... Jednym słowem Hotel pozostawia wiele do życzenia (chociaż sądze że hotel został mocno ograniczony środkami przez RAINBOW ) Ponieważ miałem wykupiony all inclusive a nie miałem dostępnych wszystkich alkoholi i atrakcji... No Ale to że kucharze robili z jednego towaru dania na 6 dni to juz przerosło wszystko tak samo jak nie było można wyjść z kawą na taras... Hotel jak i Biuro podróży ODRADZAM. Dziękuję za zmarnowanie czasu oraz pieniędzy ;)