Opinie o Posejdon

4.3/6 (211 opinii)

Kategoria lokalna 3

4.3/6
211 opinii
Atrakcje dla dzieci
2.6
Obsługa hotelowa
4.5
Plaża
4.0
Pokój
4.2
Położenie i okolica
5.0
Rezydent
4.4
Sport i rozrywka
3.2
Wyżywienie
4.4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
  • 3.0/6

    Wypoczynek

    Hotel dla niewymagających,ja żałuję tego wyboru.Wczasowicze, część, to panowie,dla których picie to firma rozrywki,klientela,w większości niewybredna Tydzień to za długo w tym miejscu Plusy to wyżywienie,czystość i personel hotelu.

    Iwona Klara, Warszawa - 15.08.2022

    2/3 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    Fatalny hotel i zła organizacja transferów. Nie polecam

    Nie polecam hotelu na tejwyspie, a zwłaszcza hotelu Posejdon. Nasz transfer trwał 10 godzin, zczego samej jazdy bylo może z 2,5 godziny. Większość czasuspędziliśmyna walizkach w pełnym słońcu (7 godzin). Biuro pozostawiło nas samych sobie wmiejscowości Orebić, a nasza podróż do hotelu była uzależniona odprzylotu kolejnej grupy. Tragiczne rozwiązania logistyczne, bardzonieprzyjemni rezydenci na Korculi. W hotelu Posejdon otrzymaliśmy pokój economy bez balkonu z widokiem na parking w umowie wyraźnie zaznaczone pokój standard z balkonem i widokiem na morze. Pan rezydent stwierdził,że hotel nie ma wolnych innych pokoi. Po interwencji w recepcji okazało się że jednak ma. W pokoju wilgoć i karaluchy. Wyżywienie w hotelu było fatalne. Posiłki zawsze zimne, kolejki do jedzenia ogromne. Jedzenia najczęściej brakowało. Biuro poinformowało nas 29 maja, że wylot do Katowic 14 czerwca odbędzie się o godzinie 14:45. Pan rezydent dzień przed wyjazdem informuje nas,że lecimy o 13:45 i na lotnisko musimy wyjechać o 5:45 razem z grupą z Poznania, która leci o godzinie 13. Transfer na lotnisko odbył się autokarem, busem, a dla kogo nie starczyło miejsca samochodami prywatnymi. Osoby, które nie jechały autokarem na promie musiały wysiąść i swoje walizki samodzielnie wnieść na prom. Na lotnisko dojechaliśmy o godzinie 9. Od razu po wejściu dowiadujemy się że nasz samolot leci zgodnie z informacją podaną przez biuro, a nie pana rezydenta. Czekamy 5 godzin na lotnisku. Pan rezydent, który przydzielał nam miejsca w autokarze powiedział,że nie ma czasu jechać z nami na lotnisko, ale będzie tam na nas czekał przedstawiciel biura podróży Rainbow. Oczywiście nikogo takiego nie było.

    Julia, KATOWICE - 28.06.2018  | Termin pobytu: maj 2018

    1/3 uznało opinię za pomocną

  • 2.5/6

    Moja Chorwacja.

    Ogólnie pobyt mi się podobał-piękna pogoda,widoki, czyściutka woda,ciekawe wycieczki,przesympatyczna pani rezydent- gdyby nie te pluskwy w pokoju 106. Pozdrawiam Joanna Rusak.

    Joanna, Warszawa - 30.07.2014

    0/1 uznało opinię za pomocną

  • 2.5/6

    pozytywnie

    Hotel nadaje się na przejazdówkę a nie na pobyt stały,daleka odległość od lotniska

    Marlena, Kwidzyn - 15.07.2014

    2/5 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem