Opinie klientów o Adria - Biograd na Moru

4.6 /6
113 
opinie
Atrakcje dla dzieci
4.1
Obsługa hotelowa
4.7
Plaża
4.8
Pokój
4.2
Położenie i okolica
5.3
Rezydent
4.3
Sport i rozrywka
4.4
Wyżywienie
4.8
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.0/6

Barbara 10.07.2017
Termin pobytu: lipiec 2017

Wakacje w Adrii

Z biurem Rainbow podróżowałam już nie raz, ale wakacji w Adrii nie poleciłabym znajomym. Hotel nawet niezły, pokoje nawet duże, za to sprzątane raz na tydzień, co polegało na wymianie ręczników i ewentualnym dołożeniu papieru toaletowego. Na balkonie jedno krzesełko, a bar to totalna porażka. Chociaż był też drugi. płatny dla innych GOSCI hotelu. Personel robił wszystko, żeby się nie zmęczyć zarówno przy posiłkach, jak i przy sprzątaniu. Jednorazowe miody, pasztety i dżemy, po za tym nic co byłoby dobrą kuchnią. W barze, przy ogromnej ilości dzieci, lody można było dostać tylko przez godzinę. Potem płatne. W formule all to kompromitacja. Drinki i napoje nieciekawej jakości podawane w mikrych plastokowych kubkach. Nasza pani rezydent pojawiła się aż jeden raz, w trzecim dniu pobytu i to wieczorem tylko po to, by zebrać opłatę klimatyczną, z która spotkałam się pierwszy raz. Zabrane dokumenty na całą noc też były nowością. Ogólnie byliśmy chyba intruzami w hotelu.

3.0/6

KAROLINA, ŁAZISKA GÓRNE 19.06.2022

Hotel Adria

Kolonie ktore byly organizowane glosno nie mozna bylo ofpoczac zjesc normalnie posilku , ogromne kolejki po jedzenie , dzieci wydzwanialy na telefon stacjonarny pokojowy o 5 nad ranem robiac nam pobodke naprawde nie polecam tego hotelu

3.0/6

Lech, Kraków 02.07.2023
Termin pobytu: czerwiec 2023

Ocena pobytu

Brak opieki przez rezydenta: 1. Przyjazd do hotelu bez rezydenta - w recepcji nie widzieli nic o naszym przyjeździe. 2. Pokoje wstępnie nie przydzielone. Otrzymaliśmy pokój/ łazienkę nie posprzątaną. Pokój w stanie technicznym złym. 3. Pokój był w strefie, gdzie były młodzieżowe kolonie /hałas krzyki, również wieczorne/. 4. Brak przepływu informacji w relacji rezydent - klienci/. Reasumując: Rezydent nie przejawiał inicjatywy, pomocy i opieki dla swoich klientów.

3.0/6

Jerzy Szklarewicz 29.07.2019

Nie tak dobrze jak w prezentacji obiektu.

Byliśmy w Adrii od 18 do 25 lipca 2019 roku dużą, 11-osobową rodziną zajmując razem 4 pokoje. Pokój 312, w nowym skrzydle, ogólnie bez zastrzeżeń. W pokoju 339 przez cały okres pobytu był tak nieznośny smród, jakby w klimatyzacji rozkładały się jakieś zwłoki. Brak reakcji ze strony pokojówek, pewnie przywykły... Gdy pani z pokoju 339 chciała skorzystać z dodatkowej kołdry z szafy, okazało się, że jest zakrwawiona. Wymieniono na drugą, też brudną, zażółconą jakby moczem. Na ponowną interwencję w recepcji pani rzekła tylko: "sorry". Ręczniki wymieniane co 2 dni. Pokoje 339, 343, 344 nie sprzątane, brud po poprzednich gościach. Dopiero po ostrej interwencji u rezydentki pokoje raz posprzątano (!) Zamówiony i opłacony sejf dla pokoju 339 otwierał się co 5 - 6 raz. Cała obsługa w recepcji nieprzyjemna, służbowo nadęta, nie okazująca gościom należnej sympatii, obsługują jak pod przymusem. Chyba nie wiedzą, że żyją z klientów. Od rezydentki dowiedziałem się, że hotel ma problemy ze sprzątaczkami, bo za mało im płaci. Wyżywienie, co kto lubi, ułożone pod masowego gościa, głodnym na pewno się nie jest, ale.. bez fajerwerków. Obsługa w jadłodajni miła i bardzo sprawna. Morska plaża, to nieporozumienie. Złe dojście z hotelu, jest to plaża miejska, zatłoczona nieprawdopodobnie, woda zmącona przez tłumy ludzi. I co z tego, że bezpłatna skoro nic nie oferuje. Z pewnością na pochwałę zasługują hotelowe baseny i rozrywki dla dzieci. Baseny są duże, czysta wody, leżaki, itd. Słowa wielkiego uznania i pochwała dla rezydentki pani Oleksandry. Dbająca o podopiecznych, cały czas uśmiechnięta, punktualna, odbiera telefony. W autokarze podczas transferu opowiada miłym głosem ciekawe rzeczy, wie o czym mówi.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem