Opinie klientów o Adria - Biograd na Moru

4.6 /6
113 
opinie
Atrakcje dla dzieci
4.1
Obsługa hotelowa
4.7
Plaża
4.8
Pokój
4.2
Położenie i okolica
5.3
Rezydent
4.3
Sport i rozrywka
4.4
Wyżywienie
4.8
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

2.5/6

Irena 06.07.2019

Chorwacja po raz pierwszy i ostatni

Jestem zaskoczona pozytywnymi opiniami na temat tego hotelu poniewaz to jest slaby 3*hotel. Sprzatanie pokoju polegalo na wymianie recznikow co drugi dzien i doniesieniu papieru toaletowego. Sniadania bardzo ubogie, obiady i kolacje bez rewelacji tez. Baseny sa zatloczone. Animacje sa w jezyku francuskim. Plaza kamienista a nie tak jak w opisie biura podrozy piaszczysta.

2.5/6

Zibi 25.09.2019

Adria

Witam byłem w tym hotelu wrzesień hotel jak za gierka sprzątany wyrzucane tylko śmieci i wymiana ręczników co 2 dni , jedzenie słabe tylko śniadania do przeżycia kolacja i obiad bez herbaty i kawy oraz wędlin i serów jedynie na ciepło lekko ciepłe , plaża ok mało ludzi ale wszyscy w koło pala papierosy tak samo na basenach i przy barze hotelowym na basenach luz ani,macie słabiutko i tylko po francusku , miasteczko i promenada fajne jest gdzie spacerować miejsce na wypady do zwiedzania oll słaby nawet rakiji brak i wszystko podawane w plastikowych kubeczkach słabo

2.0/6

Roman, Grudziądz 05.11.2021

Rozczarowanie pobytem

*Obiekt nie spełniał europejskich standardów 3 gwiazdek jeśli już dałbym 1,5 :( - firany w oknach były poddarte, brudne, zasłony śmierdzące - łazienka opłakany stan : pęknięta umywalka, wyciekająca woda z sedesu na podłogę, brak uchwytu na papier toaletowy; pleśń pod prysznicem oraz wyłamana kabina- uniemożliwiająca jej zamknięcie; -pokój :nacieki i pęknięcia na suficie- sypiący się z niego tynk; - meble w pokoju uszkodzone * Zewnętrzne baseny hotelowe nie posiadały zewnętrznej, przydzielonej przebieralni. *Przestrzeń basenu połączona z barem nie posiadała toalety. * Zewnętrzny bar All Inclusive nie dostosował się do dyrektywy UE z dnia 03 lipca 2021. Napoje były podawane w plastikowych kubkach. *Ciepłe napoje w barze All inclusive podawane tylko w godz. 15-18 w kubkach nie przystosowanych do wrzątku – powodowało to ryzyko oparzenia i wylewanie napoi. * W wewnętrznym barze „aperitif” nie był honorowany status All inclusive. *Bar wewnętrzny przy recepcji nie obsługiwał klientów ”all inclusive” wbrew wywieszonej informacji. * Brakowało obiadów w weekendy. * Ekspresy do kawy i herbaty podczas kolacji nie były dostępne. * Stołówka nie była przystosowana do przyjęcia ilości zakwaterowanych w obiekcie gości. Powodowało to przepełnienie i brak możliwości skorzystania w weekendy od godz. 19 z posiłku. Drzwi od stołówki były zamykane na klucz, zapewne wynikało to z braku miejsc. Wszystkie wyżej wymienione problemy zostały zgłoszone do recepcji hotelowej, a następnie niezwłocznie rezydentce Rainbow Tours.

2.0/6

Niezadowolny 29.09.2019

Ocena

Hotel poniżej wszelkiej krytyki. Brudne pokoje, grzyb w łazience, uszkodzone stare meble. Wy żywienie w formie all inclusive nijak ma się do tego standardu. Wszystkie napoje podawane w plastikach, wyłącznie z dystrybutora. Z alkoholi tylko jedno piwo , po jednym rodzaju wina biłaego i czerwonego oraz gin wódka i trzy proste drinki. Za cenę niespełna 5 000 zł spodziewałem się znacznie wyższego standardu. Nie polecam tego hotelu.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem