Opinie klientów o Adria - Biograd na Moru

4.6 /6
113 
opinie
Atrakcje dla dzieci
4.1
Obsługa hotelowa
4.7
Plaża
4.8
Pokój
4.2
Położenie i okolica
5.3
Rezydent
4.3
Sport i rozrywka
4.4
Wyżywienie
4.8
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.0/6

Lucjusz Piłat 09.07.2022

To są jakieś żarty

Jedzenie bardzo dobre, okolica super, fajny basen i plaża, promenada nieopodal. Biuro podróży RAINBOW wysyłające ludzi na odpoczynek do hotelu gdzie jest 200-300 rozwydżonych dzieciaków z kolonii nad którymi nikt nie panuje, nie informując o tym klientów to jest jakaś kpina i rozbój w biały dzień, ostatni raz z Wami gdziekolwiek.

3.0/6

Jacek, Czeladź 23.08.2019

ocena pobytu z wczasów

Pokój przez tygodniowy pobyt nie sprzątany.Pani rezydent Oleksandra brak zainteresowania uczestnikami pobytu w trakcie transferu hotel-lotnisko (czekalismy 1,5 godziny w autobusie na drugi autokar) a czas przejazdu z hotelu na lotnisko i odwrotnie trwał 3 godziny co sie nie zgadza z oferta katalogowa.Dojście do plaży 400m.co się nie zgadza z ofertą katalogową.

3.0/6

Jakub, Warszawa 11.07.2019

3 gwiazdki to za dużo

Jedynym plusem są dwa baseny, przez co nie ma tłoku i ładna plaża blisko hotelu. Reszta pozostawia dużo do życzenia. Pomijam monotonność posiłków, ale ich brak i czekanie w kolejce aż odniesione zostanie chociażby pieczywo do śniadania...porażka. kawa, herbata tylko do śniadania 😠 Na tyle gości i turnusów dostępny jest tylko jeden bar i na dodatek z obsługą na którą trzeba niekiedy czekać w kolejce, bo jest tylko jedna osoba do obsługi. Hotel do połowy po remoncie, w starszej części dużo usterek, które po zgłoszeniu nie są usuwane, a na zmianę pokoju nie ma co liczyć.

3.0/6

Jerzy Szklarewicz 29.07.2019

Nie tak wspaniale jak w opisie...

Byliśmy w Adrii od 18 do 25 lipca 2019 roku dużą, 11-osobową rodziną zajmując razem 4 pokoje. Pokój 312, w nowym skrzydle, ogólnie bez zastrzeżeń. W pokoju 339 przez cały okres pobytu był tak nieznośny smród, jakby w klimatyzacji rozkładały się jakieś zwłoki. Brak reakcji ze strony pokojówek, pewnie przywykły... Gdy pani z pokoju 339 chciała skorzystać z dodatkowej kołdry z szafy, okazało się, że jest zakrwawiona. Po interwencji w recepcji wymieniono na drugą, też brudną, zażółconą jakby moczem. Na ponowną interwencję w recepcji pani rzekła tylko: "sorry". Ręczniki wymieniane co 2 dni. Pokoje 339, 343, 344 nie sprzątane, brud po poprzednich gościach. Dopiero po ostrej interwencji u rezydentki pokoje raz posprzątano (!) Zamówiony i opłacony sejf dla pokoju 339 otwierał się co 5 - 6 raz. Cała obsługa w recepcji nieprzyjemna, służbowo nadęta, nie okazująca gościom należnej sympatii, obsługują jak pod przymusem. Chyba nie wiedzą, że żyją z klientów. Od rezydentki dowiedziałem się, że hotel ma problemy ze sprzątaczkami, bo za mało im płaci. Wyżywienie, co kto lubi, ułożone pod masowego gościa, głodnym na pewno się nie jest, ale.. bez fajerwerków. Obsługa w jadłodajni miła i bardzo sprawna. Morska plaża, to nieporozumienie. Złe dojście z hotelu, jest to plaża miejska, zatłoczona nieprawdopodobnie, woda zmącona przez tłumy ludzi. I co z tego, że bezpłatna skoro nic nie oferuje. Z pewnością na pochwałę zasługują hotelowe baseny i rozrywki dla dzieci. Baseny są duże, czysta wody, leżaki, itd. Słowa wielkiego uznania i pochwała dla rezydentki pani Oleksandry Skrypkiny. Dbająca o podopiecznych, cały czas uśmiechnięta, punktualna, odbiera telefony. W autokarze podczas transferu opowiada miłym głosem ciekawe rzeczy, wie o czym mówi.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem