4.4/6 (101 opinii)
1.5/6
Pierwsze doświadczenie z Rainbow nie należy do przyjemnych. Duzo przez rezydenta na miejscu, który skutecznie ignorował zgłaszane mu problemy. Hotel pozostawia wiele do życzenia. Przez tydzien pokoje nie byly sprzątane a reczniki nie byly wymieniane. Pod łóżkami kłęby kurzu i syfu. W łazience kamien i grzyb co wskazuje na jakość i częstość sprzatania. Po zgłoszeniu do rezydenta stwierdzil ze: prosze sie nie przejmować ja tez tak mam. Osobiste zgloszenie do recepcji tez nie pomogło. Szok!! Czystość powinna byc obligatoryjna bez względu na standard! Zero akcentu chorwackiego. Obsługa nawet nie starała sie nawiązywać kontaktu z gośćmi.
1.0/6
Hotel pozostawia wiele do życzenia. ..Nasz pokój w ogóle nie był przygotowany na trzy osoby (podróżowaliśmy 3 osobową rodziną), dopiero po prośbach, najpierw otrzymaliśmy ręczniki dla trzeciej osoby, potem poduszki i prześcieradło. Odnośnie wyżywienia, to na kolacje może nie było dużego wyboru (dwa dania), ale były smaczne, zawsze jednym z dań była ryba, a drugim mięso. Natomiast na śniadaniu najlepszy był chleb.
1.0/6
Hotel to coś strasznego. Dziwne, że w Rainbow jest prezentowany, jako hotel 3 gwiazdkowy, bo na miejscu okazuje się, że jest 2 gwiazdkowy. Stary, zużyty, odklejający się parkiet, klimatyzacja chyba z lat 70-tych. Na śniadanie najlepszy był chleb. Rezydent zupełnie nie spełniał swojej funkcji. Jego rola ograniczyła się do zebrania opłaty klimatycznej i sprzedania wycieczek fakultatywnych. W razie problemów, na żadną pomocy ze strony rezydenta nie ma co liczyć.
0.5/6
Hotel na poziomie dostatecznym ,łóżka bardzo niskie z cienkim materacem co skutkowalo odlezynami boków.Znacznie gorsze było wyzywienie bowiem przez cały okres turnusu dostawalismy jeden rodzj mięsa gotowanego w nieokreslonym sosie i plastry z czerwonego buraka jako surówka,inne dodatki nie były do jedzenia.Brak jakichkolwiek deserów.Brak kawy zarówno przy obiedzie jak i na kolacji.Rezydent nie spelniajacy zadnych kryteriów opiekuna wycieczki.Mało widoczny i nie interesujący sie sprawami przyjezdnych gości.Już na lotnisku kazał nam czekac ponad godzinę z blizej nie okreslonych powodów,a na nasze skargi odpowiadal ze mozemy sobie skarżyc gdzie chcemy.To wszystko w cenie All inclusive.Nigdy więcej RINBOW Zenon