Opinie klientów o Labranda Senses Resort

5.5 /6
95 
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.2
Obsługa hotelowa
5.5
Plaża
5.4
Pokój
5.2
Położenie i okolica
5.8
Rezydent
5.3
Sport i rozrywka
5.0
Wyżywienie
5.6
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

5.0/6

Katarzyna, Warszawa 03.07.2022

Dobry wypoczynek

Jesteśmy bardzo zadowoleni z wyjazdu, sprawna organizacja transferów i przejazdów, bardzo sympatyczny, kontaktowy rezydent, zawsze pod ręką w razie problemów, służył pomocą i radą. Hotel położony w lesie, bez tłumów, obsługa hotelu bardzo pomocna, zawsze uśmiechnięta, można z każdym dogadać się spokojnie po angielsku.

5.0/6

Andrzej, Katowice 08.07.2024
Termin pobytu: czerwiec 2024

Wypoczynek Hvar Labranda

Okolica bardzo spokojna, wspaniałe widoki dla osób preferujących ciszę i spokój, typowo rodzinne miejsce, przemieszczanie się do najbliższej miejscowości wymaga przynajmniej roweru lub marsz na piechotę ok 2km do Vrboska przy temp. ok 34st C jest wyzwaniem dla starszych osób. Jeżeli ktoś lubi spędzać czas w jednym miejscu i nie szuka ciekawych knajpek to jest to dobry wybór. Z pobytu jesteśmy zadowoleni . Do ujemnych stron wypoczynku należy : podróż która do hotelu Labranda z lotniska w Katowicach trwała ok 9godz. 13.45 przyjazd na lotnisko, 15.45 wylot do Splitu, 17.30 lądowanie, ok 18.30 (40min) przejazd autokarem do portu w Splicie, 20.30 prom do m. Stari Grad o 22.30, ok 20min przejazd taxi z portu do hotelu . 23.00 zameldowanie w hotelu. Natomiast powrót to koszmar . 12.00 koniec doby hotelowej i opuszczenie pokoju,12.45 wyjazd taxi z hotelu, 14.00 prom do Splitu z m. Stari Grad ok. 15.30 w porcie , 3 godz czekania na transfer na lotnisko, 19.00 przejazd na lotnisko (40min), samolot do Katowic planowy odlot 22.45 odleciał 0:20 z lotniska wyszliśmy ok.2:30. Tak szczegółowo pokazałem czas podróży ponieważ w różnych opisach podawane są różne wartości czasowe. Organizator oferty "Rainbow" rozwiązuje kompleksowo czasy transferów , biorąc pod uwagę grupy wyjeżdzające i przyjeżdzające zarówno z Katowic jak i z Warszawy oraz dopasowanie pracy rezydentów a nie wygodę uczestników proponowanej oferty, koszty zapewne są istotnym czynnikiem. Wybór należy do każdego uczestnika indywidualnie, jeżeli dokona kalkulacji ponoszonych kosztów za 8 dni a faktycznych dni pobytu jest 6,5. Drugi element który powinien być precyzyjnie określony według mojej opinii to pojęcie "pokój z widokiem na morze" ponieważ organizator przyjmuje, że jeśli z balkonu widać skrawek morza to spełnia warunek dodatkowo płatny. Nadmienię że na parterze zlokalizowano bliżej nieokreślony warsztat naprawczy bezpośrednio pod balkonem, w którym prowadzono prace uciążliwe dla odpoczywających a efekty tych prac czuć było w pokoju przez kanały wentylacyjne. Jedyne pokoje ,które spełniały warunek "z widokiem na morze" zlokalizowane są w budynku "BS", natomiast we wszystkich pozostałych budynkach tego hotelu tj. A,B,C,D widok na morze jest przesłonięty wysokimi drzewami. Kolejny negatyw to napoje alkoholowe w ramach "All in" tak ograniczone co do rodzajów, że trudno się zmusić do ich wypicia a za pozostałe trzeba płacić np. Aperol Spritz - 8eur. To samo dotyczy wina, piwa itp. Posiłki spełniały nasze oczekiwania, były smaczne i różnorodne. Pomimo tych usterek i czasu dojazdu uważam ,że pobyt był bardzo ciekawy miejsce i okolica fantastyczna, chyba tylko wydłużenie pobytu pozwoliłoby zapomnieć o mankamentach oferty. Pan rezydent informacje istotne dla transferów powinien podawać z pewnym wyprzedzeniem. Ciekawym zdarzeniem było funkcjonowanie w czasie awarii prądu na wyspie , sklepy, restauracje np w Vrboska są zamykane ( nawet wody nie można kupić) na urządzeniach wymagających zasilania w hotelu pojawiają się informacje że nie działają i tak przez czas awarii -5godz. "Witamy na wyspie" - tak stwierdzają właściciele sklepików. Pobyt 18-06-24 do 25-06-24 Pokój B112

5.0/6

Jarosław, Warszawa 03.09.2023
Termin pobytu: sierpień 2023

Hvar - mówię do widzenia!!

Hvar pozytywnie zaskakuje. Jest zielono, przestrzennie, jednocześnie kameralnie i spokojnie. Turkusowa woda ma temperaturę powietrza. Nigdzie się nie spieszysz, odpoczywasz samym patrzeniem. Aktywności i atrakcji masz na wyciągnięcie ręki bez liku. Starożytne miasteczka, winnice, lawenda, bajeczne krajobrazy, trekking gdzie nogi poniosą, wokół i wszędzie morze z tym wszystkim co może zaoferować. Z rzeczy praktycznych - WIZZAIR się zazwyczaj spóźnia, a transfer na wyspę to dodatkowe 3 godziny (prom, autokar), na prom trzeba czasem poczekać. Hotel Labranda prezentuje dobrą jakość, doskonałe położenie i wyżywienie są dodatkowymi atutami, wygodnym uzupełnieniem są także wypożyczalnie rowerów, sprzętu pływającego, etc. Relaksującą wieczorna muzyka na żywo, jest krótkim acz docenianym akcentem. Pomimo, że nie jestem ortodoksyjnym wyznawcą all inclusive to w przypadku Chorwacji, zważywszy na obecne ceny zdecydowanie rekomenduję. Serwis jest sprawny i pomocny. Rezydent jest taki jaki powinien być-w punkt-wszystkie informacje są podane na tacy, są wiarygodne, czytelne, bez nadmiernego absorbowania uczestników. Jednocześnie zauważalna jest dbałość o sympatyczną atmosferę i sprawną organizację. W tym miejscu - przekazujemy pozdrowienia dla Pana Huberta oraz podziękowania za refleks i bonusowe zwiedzanie Splitu. Na wyspie ceny są wyraźnie wyższe niż w Polsce (w Grecji, czy na Majorce też). Nieco przeszkadzać może ilość palaczy, którzy w hotelu mają dość dużą swobodę. Z rzeczy drobnych, pomimo należnego uznania i ukłonów dla Szefa kuchni, delikatny wytyk za brak naturalnych soków. Finalnie Hvar, zwłaszcza w opisywanej lokalizacji, z pewnością wart jest poniesienia wymienionego trudu i dlatego mówię mu do widzenia. Zdecydowanie polecam!!

5.0/6

Marek 20.07.2022

Dobry hotel

Bardzo dobra relacja jakości do ceny. Wspaniała, spokojna lokalizacja, hotel odnowiony, czysty, jedzenie smaczne i urozmaicone.
118192024
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem