Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz
4.0/6
Ilona, Katowice 14.10.2017 Termin pobytu: wrzesień 2017
Hvar
Hotel wart 4 gwiazdek.Pokoje czyste( sprzątanie codzienne),urządzone w stylu minimalistycznym, ale gustownie. Bardzo wygodne łóżka - co nie jest takie oczywiste w hotelach. Jedzenie w formie bufetu,smaczne, urozmaicone, na pewno powyżej średniej. Bardzo ładne lobby, otoczenie hotelu również bardzo ładnie zaprojektowane, ładne otoczenie basenu z ładnym serwisem plażowym - prawie bezpośredno nad morzem - co uatrakcyjnia plażowanie.Hotel położony w lesie piniowym co skutkuje pięknym zapachem. Hotel oddalonyod małej miejscowości o ok.2 km.Hotel dla oczekujących spokoju i bliskości przyrody.
3.5/6
Joanna Violetta, Warszawa 22.07.2023 Termin pobytu: lipiec 2023
Hotel do zastanowienia
Przede wszystkim kuriozalny transfer.Podróż z Wwy trwała 12 godzin.Od momentu przyjechania na lotnisko do dotarcia do hotelu.Opóźniony samolot, a w Splicie nocne oczekiwanie na prom 4 godziny.Byliśmy w hotelu po 4 rano. Pokoje w hotelu malutkie.Ale hotel czysty i dobrze sprzątany.Jedzenie smaczne.Natomiast otoczenie hotelu wymaga wiele pracy. Tradycyjnie poranne polowanie na leżaki, które są potwornie twarde-nie mają żadnych mat.Za to maty dostępne są w hotelowym sklepiku więc sprzedaż kwitnie.Ośrodek zatopiony jest w sosnowo-piniowym lesie , wspaniałe zapachy i piękne widoki mogą ukoić niewygody.Żeby wejść do morza trzeba mieć buty na kamienie, które są ostre i śliskie.Drugi raz bym nie wybrała tego miejsca.
3.5/6
Jan, Kraków 03.10.2022
Tragiczny transport
Miejsce ładne, miłe i spokojne, ale żeby się do niego dostać, a później wydostać, przeżyliśmy gehennę. Rainbow tragicznie zorganizowało transport, więc na lot o 12:00 mieliśmy zbiorkę przed 4 w nocy. Później czekanie w deszczu na autobus na lotnisko przez 2 godziny. Masakra. Nie polecam nikomu, już szybciej byśmy samochodem z Polski dojechali.
3.5/6
Edyta, Kielce 16.08.2020
Ła branda
Hotel blisko płazy w pięknym lesie sosnowym. Przydałby się większy basen oraz częstsze sprzątanie w pokoju. Ogolnie pozytywnie