Opinie klientów o Labranda Senses Resort

5.5 /6
95 
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.2
Obsługa hotelowa
5.5
Plaża
5.4
Pokój
5.2
Położenie i okolica
5.8
Rezydent
5.3
Sport i rozrywka
5.0
Wyżywienie
5.6
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.5/6

Jan, Kraków 03.10.2022

Tragiczny transport

Miejsce ładne, miłe i spokojne, ale żeby się do niego dostać, a później wydostać, przeżyliśmy gehennę. Rainbow tragicznie zorganizowało transport, więc na lot o 12:00 mieliśmy zbiorkę przed 4 w nocy. Później czekanie w deszczu na autobus na lotnisko przez 2 godziny. Masakra. Nie polecam nikomu, już szybciej byśmy samochodem z Polski dojechali.

3.5/6

Edyta, Kielce 16.08.2020

Ła branda

Hotel blisko płazy w pięknym lesie sosnowym. Przydałby się większy basen oraz częstsze sprzątanie w pokoju. Ogolnie pozytywnie

3.5/6

Anna, -- 13.08.2023
Termin pobytu: sierpień 2023

Hotel cudowny, organizacja transferu beznadziejna

Hotel uroczy w mega spokojnej okolicy. W zasadzie wszystko zgodne z opisem. W ofercie Rainbow nie zgadzają się godziny posiłków wiec jeśli ktoś liczy na późne śniadania i kolacje do 22:30 to się rozczaruje. Cały urok wypoczynku psuje sposób zorganizowania transferu z Hvar na lotnisko. Wylot o godzinie 21:05: wyjazd z hotelu o 13. Prom do Splitu przypłynął o 15:20, po czym zostalismy przewiezieni na lotnisko i zostawieni 2 godziny przed możliwością odprawienia się. prawie 5 godzin koczowania na lotnisku na którym są jedynie dwie kawiarenki z kanapkami i żadnej opcji ciepłego jedzenia. Wybrałam zorganizowany wyjazd bo nie chciałam się użerać z organizowaniem sobie przejazdów, a trafiłam na totalny pokaz braku umiejętności organizacyjnych i braku szacunku do klienta, bo nikt o tym, jak będzie zorganizowany ten transfer nas nie uprzedził, a rezydent unikał jak mógł przekazywania konkretnych informacji i zmył się jak tylko wysiadł z autobusu przed lotniskiem.

3.5/6

Anna, Łódź 29.09.2019

Ocena ogólna

Ocena jest obniżona z powodu braku informacji na temat powrotu z urlopu . Powrót uciążliwy z tytułu wyjazdu o godz. 2,30 . W praktyce urlop został skrócony o cały dzień . Otrzymana rekompensata w wysokości 200 zl , nie rekompensuje utraty całego dnia wypoczynku . Na temat powrotu przed podpisaniem umowy nie udzielono żadnych informacji .
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem