Opinie o Riviera Santa Susanna

Kategoria lokalna: 4

5.1/6
(143 opinie)
Atrakcje dla dzieci
4.0
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
5.2
Pokój
5.1
Położenie i okolica
5.4
Rezydent
5.3
Sport i rozrywka
4.3
Wyżywienie
5.3
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Fajny hotel .

    Magdalena, Gniezno 03.10.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024

    Fajny hotel. Rewelacyjne posiłki. Małe windy . Ciężko było się zmieścić . Drzwi zamykały się zbyt szybko . Trzeba było bardzo uważać .

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    średnio

    Anna, 12.08.2024 | Termin pobytu: sierpień 2024

    pokój metrażowo ok, można było czuć swobodę 2dor. + 2 dzieci. windy ( 2szt + 1 zew) oblednie małe ledwo weszliśmy z dwoma walizkami. do restauracji trzeba było schodzić na poziom -1 schodami - mieliśmy wózek więc dźwiganie w jedną i drugą stronę. jedzenie - przez cały tydzień na śniadanie to samo , przy obiedzie były zmiany 2-3 dań na inne pozostałe bez zmian , kolacja tak jak przy obiedzie dodatkowo były lody z automatu, albo fondue czekoladowe. sprzątanie pokoju- porównując do innych hoteli w jakich bywaliśmy to tu sprzątaniem można było nazwać wynoszenie smieci. z hotelu jestem średnio zadowolona . bliskość plaży, sklepów i restauracji na plus wszystko pod hotelem. plaża drobny żwirek, bardzo szeroka , podjazdy dla wózków, woda czysta i ciepł a. blisko stacji z której bezpośrednio można dojechać do Barcelony ( 35 eur za 4 os- w tym 3 latka bezplatnie) rezydentki bardzo pomocne

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    Wakacje rodzinne

    Dariusz 07.07.2024

    Tegoroczny urlop w Hiszpanii w Santa Suzanna oceniamy na 4 z dużym minusem. Obsługa hotelu Riviera bardzo miła, sympatyczne, służąca pomocą. Pokój czysty i przestronny. Jedzenie monotonne i bardzo europejskie, liczyliśmy na typową kuchnię hiszpańską która pojawią się w tylko w dwóch daniach. Położenie basenu i leżaków nieuniemożliwiania opalania od rana, gdyż słońce jest tam dopiera od godziny 12. Snack bar 11-12 i 16-18 godzina bardzo ubogi resztki po śniadaniu i obiedzie. Animacja dla dzieci bardzo uboga, Sugerując się internetowymi opiniami o hotelu 8* liczyliśmy na coś więcej. Pozdrawiam

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Średni hotel dla mniej wymagających klientów

    Jadwiga Katarzyna, Warszawa 21.08.2024 | Termin pobytu: sierpień 2024

    Hotel położony jest przy głównej promenadzie z dobrą lokalizacją do atrakcji turystycznych Costa Brava. W hotelu serwowane jest bardzo dobre urozmaicone jedzenie i pyszne desery. Niestety hotel jest bardzo zatłoczony i przez cały dzień panuje w nim nadmierny hałas. W sąsiednim hotelu przy basenie odbywają się dyskoteki do północy i animacje z głośną muzyką na żywo co uniemożliwia korzystanie z animacji w hotelu Riviera Santa Susanna. Wszystko to generuje trudny do wytrzymania hałas. Nadmierna liczba gości hotelowych sprawia, że przy wejściu do restauracji tworzą się ogromne kolejki. Pokoje są małe, około 20 m2. Przy trzech dorosłych osobach nie ma gdzie pomieścić rzeczy, a poruszanie się jest utrudnione. Basen również pozostawia wiele do życzenia. Wielu gości z Bliskiego Wschodu kąpie się w pełnym ubraniu co budzi wątpliwość o czystość wody w basenie.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    Bywało lepiej

    Joanna 06.07.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024

    Ogólnie wypoczynek w danej miejscowości i hotelu oceniamy na 3,5 ponieważ była straszna masówka. Okolica to hotel obok hotelu brak lokalnych mieszkańców. Aby coś zwiedzić trzeba udać się dalej. Plusem była kolejka którą można było dojechać do Barcelony i innych pobliskich miejscowości. W samej Santa Susanna nie ma nic ciekawego oprócz szerokiej plaży. Może głębokie i często są duże fale. Hotel ogólnie jest ładny ale dostaliśmy pokój z widokiem na hotel obok przy wyciągu z kuchni przez co wszystkie zapachy wlatywali do pokoju przy otwartym balkonie. Woda w kranie śmierdzi chlorem. Jedzenia dużo ale nic co by smakowało. Brak napoi w cenie pod czas kolacji, nawet wody.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    11

    Hotel max na 3*

    Anna 18.07.2023 | Termin pobytu: lipiec 2023

    Hotel max na 3* trąci myszką, nie polecam dokupowania opcji ALL, wyrzucone pieniądze, w ciągu dnia tylko 3 godziny, w których można brać wodę i napoje do swojego bidonu, poza tym w barze na szklanki, z których się trzeba tłumaczyć, jeśli się bierze więcej niż jedną, 5 drinków w opcji ALL i z dużą ilością lodu a śladową alkoholu. Obsługa w barze niemiła. Tak samo przekąski były dostępne po śniadaniu przez godzinę i po obiedzie przez dwie, do zjedzenia to co zostało z posiłków. Hotel nie jest w pierwszej linii brzegowej, do plaży trzeba przejść przez ulicę, przejście podziemne i hotele przy plaży. Hotel typu miejskiego, bliskość innych hoteli i brak terenu wokół, od strony basenu głośne pokoje codziennie w klubie obok muzyka na żywo do 00.00, nie można zmrużyć oka. Osoby z HB narzekały, że nawet wodę trzeba dokupić do posiłku. PLUSY: dobre i urozmaicone posiłki, lokalizacja-blisko do kolejki (Barcelona, Girona), miła obsługa w recepcji, choć słaby angielski, dostępność leżaków na basenie nie trzeba rezerwować, codzienne sprzątanie pokoi i wymiana ręczników. UWAGA: hotel nie ma ręczników na basen, trzeba mieć swoje. Największy PLUS to rezydentka Pani Dorota O. super przewodniczka po Barcelonie, duża wiedza i umiejętność przekazu, żadna inna osoba jej nie dorównuje :).

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    13

    Riviera Santa Suzanna

    BM 06.09.2022

    W hotelu Riviera byłam wraz z rodziną pod koniec sierpnia 2022r. W mojej ocenie hotel nie zasługuje na cztery gwiazdki, a jedynie na słabe trzy. Pokoje są bardzo mało. Początkowo dla 3-osobowej rodziny otrzymaliśmy pokój ok.10 m kw, w którym ledwo się zmieściliśmy z naszymi walizkami. Po naszej interwencji otrzymaliśmy pokój niewiele większy, ale może meble były lepiej ustawione. W pokojach od strony basenu bardzo głośno (głośna muzyka dochodząca z sąsiedniego hotelu). Przed 24.00 nie ma mowy o spaniu. W hotelu jest siłownia- słabo wyposażona, wszystkie sprzęty zepsute. Basen mały, ze zbyt małą ilością leżaków jak na tak duży hotel, na których od samego rana leżały ręczniki. Plaża o.k, ale w morzu bardzo szybko robi się głęboko. Rezydenci wspaniali od samego początku do końca. Nie było żadnego problemu z kontaktem. Chciałam podziękować za pomoc w zmianie pokoju w hotelu oraz pomoc na lotnisku w Hiszpanii.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Jak chcesz odpocząć to nie polecam

    Aleksandra, --- 29.12.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024

    Plusy - blisko morza i sklepików z pamiątkami, pokoje czyste codziennie sprzątane. Pani w recepcji mówiła łamaną polszczyzną. Minusy - w pobliżu dyskoteki , w nocy hałas. W jadalni kolejki i dziwny rygor, człowiek czuje się nieproszonym gościem. Przy otwartym balkonie smród z okolicznych knajp. Jedzenie słabe i monotematyczne, słaba oferta alkoholi w allinclusive. Animacje dla dzieci w języku hiszpańskim. Ogólnie Katalończycy nie lubią turystów. W trakcie zwiedzania Barcelony trafiliśmy na manifestację przeciw turystom.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Wakacje z rodziną

    Mila, Warszawa 29.08.2024 | Termin pobytu: sierpień 2024

    Hotel bardzo podstawowy, max 3gwiazdki dla niewymagających. Posiłki szczególnie śniadania bardzo słabe, pierwszy raz będąc w Hiszpanii na cały pobyt był raz serwowane Churiosy. Hotel nie zapewnił śniadania mimo wcześniejszego wylotu mimo grupy 20 osobowej a nawet suchego prowiantu, lunchbox-u. Woda w basenie zanieczyszczona. Ogólnie nie wrócę, nie polecam. Słabe animacje. Pokój wyremontowany, największy atut hotelu.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    8

    Zdecydowanie nie 4 gwiazdki

    Magda 29.07.2024

    Hotel zasługuje na dobre 3 gwiazdki. Zakupiliśmy all in na okres 10 dni. Pierwszy raz spotkałam się z metodą karnetu na wejście do restauracji, cała rodzina musiała pojawić się na posiłku razem w tym samym czasie, bo inaczej nie wpuszczą. Napoje nadzorowane przez personel, możliwość samodzielnego skorzystania wyłącznie na śniadaniu. Bardzo mały wybór jeśli chodzi o posiłki. Animacje sprowadzone do przysłowiowego " grania do kotleta." Personel sprzątający, nam trafiła się pierwszy raz sytuacja, że Pani sprzątająca nakrzyczała na nas , że na podłodze jest trochę piasku z plaży- tak ją to zdenerwowało, że zaczęła rzucać naszymi rzeczami .Plusem jest że hotel jest w centrum a zarazem blisko od plaży, na plaży leżaki 8 euro od osoby. Ogółem cena hotelu nie adekwatna do standardu.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem