Opinie o Chrysomare

5.3/6 (159 opinii)

Kategoria lokalna 5

5.3/6
159 opinii
Atrakcje dla dzieci
4.6
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
5.3
Pokój
5.6
Położenie i okolica
5.6
Rezydent
5.4
Sport i rozrywka
4.6
Wyżywienie
5.5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
  • 4.0/6

    wczasy cypr

    Hotel nie 5* ale jedynie 4*. Byłem kilkanaście razy w 5 * i ten na pewno nie zasługuje na 5. Klimatyzacja w pokoju przy temperaturze 34 stopni na zewnątrz nie dawała rady, elektryczna zasłona okna była zepsuta i naprawili ją dopiero trzeciego dnia. w tym czasie słońce dawało niemiłosiernie do wnętrza. po naprawie nie była już elektryczna tylko ręczna. Nie wspomnę o zajmowaniu leżaków przy basenie - to porażka ale gdzie są Polacy i Czesi to zjawisko normalne. Bardzo miła obsługa. Zaskoczenie w recepcji Pani z Polski. Waldek

    Waldek - 16.08.2023  | Termin pobytu: lipiec 2023

    8/9 uznało opinię za pomocną

  • 4.0/6

    Udany pobyt

    Hotel nowoczesny o dużym potencjalne . Solidne 4* . Nie polecam all inclusive- bez sensu wydane pieniądze : jedzenie bardzo bardzo dobre , obsługa na dobrym poziomie , natomiast drinki fatalne , nie do wypicia ( rozwodnione, słodkie , alkohol fatalnej jakości ) więc trzeba było normalnie płacić żeby się napić czegoś przyzwoitego ( ok 10€ za drinka ) . Ogólnie dobry hotel i poleciłbym go ale bez all inclusive

    PIOTR, Gorlice - 11.06.2024  | Termin pobytu: czerwiec 2024

    2/2 uznało opinię za pomocną

  • 4.0/6

    Rozczarowanie za duże pieniądze

    Hotel miał być najlepszym wyborem a okazał się ładnym bublem. Obsługa hotelowa fatalna. Zabrakło ręczników? Cóż, twój problem drogi gościu. Będą jak będą, co się dopytujesz? Zero hi ze strony pracowników, co mnie totalnie dziwiło, bo wszędzie na świecie każdy z uśmiechem. Pokój poza ładnymi zdjęciami i elektronicznymi włącznikami, które potrafiły mocno zirytować nie działaniem, przeciętny. Obsługa restauracji, poza kilkoma osobami, znudzona pracą lub bojowo nastawiona do wszystkiego. Plusem jest jedzenie; smaczne i świeże, ale bywałam w dużo lepszych restauracjach hotelowych. Wybór średni, grunt, że każdy powinien coś znaleźć dla siebie. Baseny ok, minus- mało leżaków i podobno już od 6 rano polowanie. Koło 10-11 można coś znaleźć, ale z dala od wody, na betonie. Hotel to jedna wielka betonoza, warto to mieć na uwadze. Plaża ok, jedna z lepszych, blisko sławnej Nissi Beach. Leżaki płatne, nie ma żadnych hotelowych. Dużym atutem jest Pan Rezydent, ma bardzo miłą osobowość, ale wiedzieliśmy się raz, nie korzystaliśmy z pomocy, a wycieczkę kupiłam w aplikacji. Podsumowując: wakacje za takie pieniądze a warte połowę kwoty. Cypr jest dosyć specyficzny, zwłaszcza jego mieszkańcy. Nas ten kierunek nie kupił, więcej się nie wybierzemy. Przelot, biuro podróży- bez uwag.

    DARIUSZ, RZESZOW - 07.08.2024  | Termin pobytu: lipiec 2024

    4/5 uznało opinię za pomocną

  • 4.0/6

    Mieszane uczucia

    Hotel wywarł na nas mieszane uczucia. Z plusów hotelu na pewno muszę wymienić jedzenie. W restauracji głównej był bardzo duży wybór pysznych śniadań, obiadów i kolacji. Przekąski w barze też były dobre, drinki różnorodne i smaczne. Obsługa hotelu bardzo miła. Pojawiło się jednak wiele minusów. Kiedy przyjechaliśmy, pracownicy recepcji nie mieli naszej rezerwacji. Dostaliśmy informację, że nie ma nas w ich systemie. Zadzwoniliśmy do rezydenta, ale on też nie umiał wyjaśnić sytuacji i musieliśmy czekać aż Rainbow skontaktuje się z działem rezerwacji hotelu. Było to o tyle stresujące, że czekaliśmy w lobby z półrocznym dzieckiem i nie wiedzieliśmy, czy będzie dla nas pokój w hotelu. Po godzinie na szczęście dowiedzieliśmy się, że w hotelu jest wolny pokój i pracownicy przygotują go dla nas. Z ulgą poszliśmy na obiad. Niestety po obiedzie okazało się, że przydzielono nas do pokoju, który nazwałabym "hotelowym odpadem". Dostaliśmy pokój w niewielkim korytarzu, do którego prowadziły bardzo ciężkie drzwi. Ja sama miałam ogromny problem z ich otworzeniem, a idąc z dziecięcym wózkiem nie miałam na to szans. Teoretycznie ta część pokoi była przeznaczona dla gości z niepełnosprawnościami, ale jestem pewna, że osoba poruszająca się na wózku inwalidzkim nie byłaby w stanie otworzyć wspomnianych drzwi. Kolejnym zaskoczeniem był widok z okna. Trafiliśmy na jeden z niewielu pokoi mających widok na hotelowy parking. Na balkonie oprócz ładnych krajobrazów nie było również suszarki. Niezadowalający również dla nas był poziom sprzątania pokoju. Obsługa robiła to nieregularnie i niedokładnie. Śmiecie nie były codziennie wyrzucane (mimo, że kosz był pełen pieluch), dozowniki na kosmetyki w łazience nie były w ogóle uzupełniane, po zabraniu brudnych ręczników nie dostawaliśmy nowych, musieliśmy się o nie upominać. Hotel ma trzy baseny zewnętrzne, w których ciągle pływają plastikowe kubki i papierki po słomkach (to akurat kwestia braku kultury osobistej gości). Baseny były dostępne w godzinach 8-18, a bary przy basenie miały być otwarte od 10 do 18. Jednak pracownicy hotelu pilnują punktualności tylko w jedną stronę. Bar zamykali kiedy im się podobało, ale równo o 18 był gwizdek informujący o konieczności opuszczenia basenu. Raczej nie wróciłabym do tego hotelu.

    Katarzyna, Warszawa - 25.06.2024  | Termin pobytu: czerwiec 2024

    4/5 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem