Kategoria lokalna: 5
Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
ZAKWATEROWANIE: PO INTERWENCJI POKÓJ ZGODNIE Z OCZEKIWANIAMI POSIŁKI: BEZ ZARZUTU. HOTEL: ELEGANCKI, ALE Z MAŁYMI DEFEKTAMI (BRUDNE SZYBY NA KORYTARZACH) OBSŁUGA: PERFECT, W SZCZEGÓLNOSCI RESTAURACJA. TEREN HOTELU POZA BUDYNKIEM: ŁADNA ZATOKA, Z ŁADNĄ PLAŻĄ, WYGODNIE. POŁOŻENIE: BARDZO DOGODNE, BLISKOŚĆ SKLEPÓW I PRZYSTANKÓW )PROTARAS, CABO GRECO ITD.) WYCIECZKI: CYPR PÓŁNOCNY - OCENA 7, FAMAGUSTA , VAROSHA - 10 (REZYDENT!)
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Ogólnie wyjazd udany ale niestety w kwietniu bardzo tam wieje więc mało leżeliśmy dwa razy mogłam się wykąpać w morzu bo woda zimna.Pogoda na zwiedzanie idealna na tą porę jest też i co podziwiać.Hotel i plaża super jedzenie też bardzo dobre.Jak ktoś lubi plażowanie to polecam wyjazd w czerwcu
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Przybyliśmy do hotelu po nocnym locie z Katowic. Doba hotelowa zaczyna się od 15:00, ale 5* hotel powinien być przygotowany na wcześniejsze przyjęcie gości (to winno być zrobione przez biuro podróży (early check-in). Recepcja była miła, ale nie przyznała nam oznaczeń all-inclusive. Przyspieszono nasze przyjęcie. Nie poinformowano nas, że możemy skorzystać ze śniadania (sami to ustaliliśmy). Pokój o wysokim standardzie, trzy baseny zewnętrzne, jeden wewnętrzny z zimną wodą (super w upałach}. Bardzo dobra obsługa pokoi. Jedzenie dobre (jedyne wyjątki to złe konfitury i fatalne wino, niegodne tego typu hotelu [tylko białe możliwe do spożycia z wielką rezerwą). Tzw. dodatkowe restauracje słabe (lepsza włoska - tam też lepsze wino białe). W all inclusive dość ograniczony zestaw (istotny minus). Dobry, ale słabo oznakowany dostęp do morza w zatoczce. Transfery i wycieczki dobrze zorganizowane, autobusy bardzo punktualne. Słaba przewodniczka po PÓŁnocnym Cyprze). Ogólne odczucie dobre, z ograniczeniami możliwymi do poprawy.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Bardzo fajny hotel chociaż dla mnie za dużo betonu a za mało zieleni-obsługa rewelacja-jedzenie pyszne i każdy znajdzie coś dla siebie
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel mocno polecany ale niestety nie jest wart swojej ceny. Stosunkowo nowy ale bardzo mocno eksploatowany. Pleśń na silikonach w łazience, zapchane odpływy Płatna woda butelkowana, kawa mrożona i większość drinków. Opaska All In obcinana przy check-out, nawet nie można się napić, tylko bon na jedzenie dają Niestety nie wróciłbym tam!
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Mieszkałem w pokoju 240. Pokój sam w sobie bardzo nowoczesny, przestronny, balkon prosto na baseny. Niestety jak na hotel pięciogwiazdkowy w trakcie Naszego 7 dniowego pobytu był sprzątnięty 2 raz i to drugi raz po mojej interwencji. Ponoć osoba sprzątająca miała problem z wejściem do pokoju. Samo usytuowanie hotelu super - blisko morze z czystą plażą. Baseny ok. Ćwiczenia w basenia - pożal się Panie Boże. Raczej powinni zmienić instruktora. Obsługa w barach spoko. W większości czesi ale bardzo sympatyczni ludzie. Pomocni i życzliwi. Kwestia wyżywienia - wyżywienie monotonne, mało ciekawe generalnie każdego dnia było to samo, mało urozmaicone. Może mam inny gust ale standard hotelu pięciogwiazdkowego do czegoś zobowiązuje
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Niestety w dniu przyjazdu (przyjechaliśmy do hotelu około 6 rano) formuła all-inclusive obowiązywała dopiero od godziny 14:00... wcześniej nie dostaliśmy nic do jedzenia, ani picia, nawet wody, a było bardzo gorąco. Tak samo w dniu wyjazdu, all-inclusive do 14:00. Basen czynny w godzinach od 8:00 - 18:00 i poza tymi godzinami nie można było nawet usiąść na leżaku. Obsługa gwizdała i przeganiała ludzi. Bardzo szkoda, bo zawsze lubiłam posiedzieć rano na leżaku i poczytać książkę, a wieczorem obejrzeć zachód słońca - w innych hotelach nigdy z tym problemu nie było. Pokój był sprzątany średnio raz na trzy dni. Mieliśmy pokój 3-osobowy (3 osoby dorosłe), ale dostaliśmy tylko 2 szlafroki, ręczniki, kubeczki itd. Jak zwróciliśmy na to uwagę w recepcji dołożono nam tylko ręcznik. W hotelu nie było praktycznie żadnych animacji. Po kolacji jedynie muzyka na żywo w barze. Ogólnie hotel bardzo ładny i nowoczesny. Jedzenie w restauracji smaczne i różnorodne. Obsługa w restauracji bez zarzutu. Mimo tych plusów więcej bym tego hotelu nie wybrała i nie poleciła bym go nikomu ze znajomych.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Ogólnie hotel bardzo fajny, smaczne jedzenie, ale byłam przed sezonem więc widać że jeszcze nie pracowali pełną parą, woda w basenach zewnętrznych zimna bardzo, wieczorami w holu występy artystyczne, w pokojach czysto ale na korytarzach przez tydzień nikt nie odkurzał, wieczorami i w nocy zimno w pokoju pomimo klimatyzacji, wygląda że leżaków w sezonie nie brakuje, fajnie że są aż 3 baseny zewnętrzne i jeden wewnętrzny oraz blisko plaża, no i spacerkiem do Nissi beach. Ogólnie wyjazd udany bo chciałam odpocząć bez tłumów, ale Cypr to nie moje klimaty więc raczej wypad jednorazowy.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
To mój pierwszy pobyt na Cyprze. Wybraliśmy hotel Chrysomare z sieci Tsoksos 5 *. W hotelu byliśmy ok 7 rano , a na pokój czekaliśmy do 14. Ponoć tak tam jest. Nie wiedzieliśmy o tym . Byliśmy zmęczeni bo wyjechaliśmy dzień wcześniej,aby dotrzeć na lotnisko.W końcu dostaliśmy pokój, ale nie spełnił on naszych oczekiwań. Wiem, że może dziwnie to zabrzmi. Dostaliśmy pokój dla osób niepełnosprawnych. Łóżko ok , ale łazienka niestety nie. Nie było żadnych półek na kosmetyki,ani miejsc do wieszania rzeczy. Były 2 haczyki na drzwiach,do których osoba na wózku z pewnością nie dosięgnie. Była. poręcz przy toalecie i prysznicu tylko dzięki Bogu nie musimy z tego korzystać. Włączniki do świateł trochę powyżej kolan. Poprosiliśmy o zmianę pokoju i obiecano ją następnego dnia. Dostaliśmy pokój dopasowany do naszych potrzeb. Te włączniki zaawansowane technologicznie to żadne udogodnienie. Wpatrywanie się w te malutkie ikonki i zastanawianie się które światło się zaświeci? Przy tygodniowym pobycie ze sprzątania pokoju skorzystaliśmy 2 razy. Nikt się tam nie spieszy. I 2 razy zastaliśmy totalnie mokrą podłogę, jakby ktoś mops nie wyciskał. I proszenie o uzupełnienie mydła w dozowniku. Pani Pokojowa nie miała, bo zagadnęłam ją na korytarzu, mówiła,że trzeba zgłosić w recepcji??? Dziwne, bo mydło to podstawa. Zgłosiłam ! Po ponad godzinie mydła nadal nie było. Za drugim razem, po kolejnej godzinie przyszła jakaś Pani i uzupełniła dozownik. Moim zdaniem w hotelu o takim standardzie takie sytuacje nie powinny mieć miejsca. Bardzo dużym plusem wyjazdu był rejs jachtem Med Diamond po wybrzeżu Cypru. Miła obsługa, relaks i piękne widoki spełniły nasze oczekiwana.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
pierwsze wrażenie wow. Hotel super położony, nowiutki i może dlatego cała masa niedociągnięć. Choć w dużej mierze uzależniona od pracowników. Nie czepiam się niedziałających sprzętów ale informacji i pokierowania. Najważniejsze było jednak nasz dobry nastrój i piękne codzienne słonko które było niezawodne.