Opinie o Chrysomare

Kategoria lokalna: 5

5.3/6
(206 opinii)
Atrakcje dla dzieci
4.5
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
5.3
Pokój
5.5
Położenie i okolica
5.5
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
4.6
Wyżywienie
5.4
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Ogólnie pozytywnie, ale z wieloma niedociągnięciami

    Grzegorz Krzysztof, Gdańsk 08.06.2024 | Termin pobytu: maj 2024 | Tagi: 56-65 lat, w parze

    Hotel przeznaczony głównie dla rodzin z dziećmi, nie jest polecany parom ze względu na płacz i wycie dzieci na basenach i w restauracji. Plusy: bardzo nowoczesny, czysty hotel, oświetlenie i zasłony sterowane panelami w pokojach. Dostaliśmy pokój z widokiem na plażę, więc widok był fantastyczny. Jedzenie było doskonałe (z wyjątkiem restauracji greckiej - nie polecam). Dużo owoców morza, wszystko smaczne i urozmaicone. Obsługa w restauracji bardzo dobra, na recepcji przy meldowaniu 29 czerwca 2024 bardzo dobra, menadżerowie byli bardzo profesjonalni i pomocni. Bardzo blisko centrum, 20 minut spacerkiem. Minusy: brak oryginalnego alkoholu, w cenie 6000 - 7000 zł tygodniowo od osoby, to po prostu skandal!!! Kawa w restauracji głównej, barach i na basenach jest nie do wypicia, tragedia!!! Doba hotelowa kończy się o godzinie 11, na recepcji odcinają opaski i jeśli ktoś wyjdzie wieczorem, nie będzie mógł skorzystać z restauracji ani baru, kolejny skandal za takie pieniądze!!! Na basenach i w restauracji nie ma wydzielonych stref dla dorosłych. I za dużo Polaków, chyba ponad 50% :)

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Pobyt 08-15.07.2025

    Krzysztof, Kalisz 18.07.2025 | Termin pobytu: lipiec 2025 | Tagi: 56-65 lat, w parze

    Baseny czynne tylko do godziny 18 co jest wielkim nieporozumieniem . Dobra była praktyka stosowana przez obsługę dotyczącą pilnowania aby przed czasem nie zajmować leżaków na basenie.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    polski hotel

    Robert 24.06.2025 | Tagi: 46-55 lat, z rodziną

    świetna infrastruktura jedzenie-mało owoców morza 90% to Polacy-nie jest to zaleta blisko Nissi Beach super basen dla dzieci blisko centrum

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Niby ok, ale jednak średnio

    Tomasz, Komorniki 11.11.2024 | Termin pobytu: październik 2024 | Tagi: 26-35 lat, w parze

    Hotel niby nowy, widać jednak ślady eksploatacji. Sprzątanie tyle, ile, bez szału. Jedzenie zjadliwe i nic poza tym - nie trafiłem na coś, co by mnie zachwyciło. Drinki słabe, nawet nie w kwestii zawartości %%, ale robione z jakichś średnich alkoholi. Tak jak Cypr mnie zachwycił, tak do tego hotelu bym nie wrócił zdecydowanie.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Gdzie te 5 Star ?

    Krystyna Maria, --- 02.08.2025 | Termin pobytu: lipiec 2025 | Tagi: powyżej 65 lat, samemu

    Jedzenie dobre, urozmaicone, pokoje wygodne. Na tygodniowy pobyt dostajesz tylko jedną butelkę wody i albo kup w sklepie albo chodź do baru tam napełnia Twoją pustą butelkę. Rano są wyścigi po lepszy leżak wokół basenu, bo ten na plaży trzeba płacić i to jest pięciogwiazdkowy hotel ? Standartowy pokój daje 5 cm widoku z balkonu na morze. W pomieszczeniu prysznicowym zrobiłam zdjęcie pleśni, która nie powstała w ciągu jednego dnia. Byłam w pokoju 102. Nie wrócę, nie polecam.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    8

    wczasy cypr

    Waldek 16.08.2023 | Termin pobytu: lipiec 2023 | Tagi: 46-55 lat, z rodziną

    Hotel nie 5* ale jedynie 4*. Byłem kilkanaście razy w 5 * i ten na pewno nie zasługuje na 5. Klimatyzacja w pokoju przy temperaturze 34 stopni na zewnątrz nie dawała rady, elektryczna zasłona okna była zepsuta i naprawili ją dopiero trzeciego dnia. w tym czasie słońce dawało niemiłosiernie do wnętrza. po naprawie nie była już elektryczna tylko ręczna. Nie wspomnę o zajmowaniu leżaków przy basenie - to porażka ale gdzie są Polacy i Czesi to zjawisko normalne. Bardzo miła obsługa. Zaskoczenie w recepcji Pani z Polski. Waldek

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Udany pobyt

    PIOTR, Gorlice 11.06.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024 | Tagi: 26-35 lat, w parze

    Hotel nowoczesny o dużym potencjalne . Solidne 4* . Nie polecam all inclusive- bez sensu wydane pieniądze : jedzenie bardzo bardzo dobre , obsługa na dobrym poziomie , natomiast drinki fatalne , nie do wypicia ( rozwodnione, słodkie , alkohol fatalnej jakości ) więc trzeba było normalnie płacić żeby się napić czegoś przyzwoitego ( ok 10€ za drinka ) . Ogólnie dobry hotel i poleciłbym go ale bez all inclusive

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Rozczarowanie za duże pieniądze

    DARIUSZ, RZESZOW 07.08.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Hotel miał być najlepszym wyborem a okazał się ładnym bublem. Obsługa hotelowa fatalna. Zabrakło ręczników? Cóż, twój problem drogi gościu. Będą jak będą, co się dopytujesz? Zero hi ze strony pracowników, co mnie totalnie dziwiło, bo wszędzie na świecie każdy z uśmiechem. Pokój poza ładnymi zdjęciami i elektronicznymi włącznikami, które potrafiły mocno zirytować nie działaniem, przeciętny. Obsługa restauracji, poza kilkoma osobami, znudzona pracą lub bojowo nastawiona do wszystkiego. Plusem jest jedzenie; smaczne i świeże, ale bywałam w dużo lepszych restauracjach hotelowych. Wybór średni, grunt, że każdy powinien coś znaleźć dla siebie. Baseny ok, minus- mało leżaków i podobno już od 6 rano polowanie. Koło 10-11 można coś znaleźć, ale z dala od wody, na betonie. Hotel to jedna wielka betonoza, warto to mieć na uwadze. Plaża ok, jedna z lepszych, blisko sławnej Nissi Beach. Leżaki płatne, nie ma żadnych hotelowych. Dużym atutem jest Pan Rezydent, ma bardzo miłą osobowość, ale wiedzieliśmy się raz, nie korzystaliśmy z pomocy, a wycieczkę kupiłam w aplikacji. Podsumowując: wakacje za takie pieniądze a warte połowę kwoty. Cypr jest dosyć specyficzny, zwłaszcza jego mieszkańcy. Nas ten kierunek nie kupił, więcej się nie wybierzemy. Przelot, biuro podróży- bez uwag.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Chrysomare

    Janusz, Szczęsne 23.04.2025 | Termin pobytu: kwiecień 2025 | Tagi: powyżej 65 lat, samemu

    Ogólnie ocena dobra, jednak dość słabe animacje w hotelu i niewielka oferta owoców morza w menu restauracyjnym.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Mieszane uczucia

    Katarzyna, Warszawa 25.06.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024 | Tagi: do 25 lat, z rodziną

    Hotel wywarł na nas mieszane uczucia. Z plusów hotelu na pewno muszę wymienić jedzenie. W restauracji głównej był bardzo duży wybór pysznych śniadań, obiadów i kolacji. Przekąski w barze też były dobre, drinki różnorodne i smaczne. Obsługa hotelu bardzo miła. Pojawiło się jednak wiele minusów. Kiedy przyjechaliśmy, pracownicy recepcji nie mieli naszej rezerwacji. Dostaliśmy informację, że nie ma nas w ich systemie. Zadzwoniliśmy do rezydenta, ale on też nie umiał wyjaśnić sytuacji i musieliśmy czekać aż Rainbow skontaktuje się z działem rezerwacji hotelu. Było to o tyle stresujące, że czekaliśmy w lobby z półrocznym dzieckiem i nie wiedzieliśmy, czy będzie dla nas pokój w hotelu. Po godzinie na szczęście dowiedzieliśmy się, że w hotelu jest wolny pokój i pracownicy przygotują go dla nas. Z ulgą poszliśmy na obiad. Niestety po obiedzie okazało się, że przydzielono nas do pokoju, który nazwałabym "hotelowym odpadem". Dostaliśmy pokój w niewielkim korytarzu, do którego prowadziły bardzo ciężkie drzwi. Ja sama miałam ogromny problem z ich otworzeniem, a idąc z dziecięcym wózkiem nie miałam na to szans. Teoretycznie ta część pokoi była przeznaczona dla gości z niepełnosprawnościami, ale jestem pewna, że osoba poruszająca się na wózku inwalidzkim nie byłaby w stanie otworzyć wspomnianych drzwi. Kolejnym zaskoczeniem był widok z okna. Trafiliśmy na jeden z niewielu pokoi mających widok na hotelowy parking. Na balkonie oprócz ładnych krajobrazów nie było również suszarki. Niezadowalający również dla nas był poziom sprzątania pokoju. Obsługa robiła to nieregularnie i niedokładnie. Śmiecie nie były codziennie wyrzucane (mimo, że kosz był pełen pieluch), dozowniki na kosmetyki w łazience nie były w ogóle uzupełniane, po zabraniu brudnych ręczników nie dostawaliśmy nowych, musieliśmy się o nie upominać. Hotel ma trzy baseny zewnętrzne, w których ciągle pływają plastikowe kubki i papierki po słomkach (to akurat kwestia braku kultury osobistej gości). Baseny były dostępne w godzinach 8-18, a bary przy basenie miały być otwarte od 10 do 18. Jednak pracownicy hotelu pilnują punktualności tylko w jedną stronę. Bar zamykali kiedy im się podobało, ale równo o 18 był gwizdek informujący o konieczności opuszczenia basenu. Raczej nie wróciłabym do tego hotelu.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem