Kategoria lokalna: Apartamenty hotelowe klasy A.
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wypoczynek udany, ladna pogoda w maju okolo 30 stopni, zdjecia hotelu odzwierciedlaja rzeczywistosc, obsluga hotelowa ok, wyzywienie dobre, dania powtarzalne ale kazdy wybierze cos dla siebie. Dzieciom lepiej nie dawac ich wody I sokow bo grozi to jelitowka. Lepiej dawac wode niegazowana ze sklepu.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
BARDZO ATRAKCYJNA LOKALIZACJA OBIEKTU LECZ W NASZYM PRZEKONANIU STANDARD HOTELU NIECO ZAWYŻONY
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Kupujesz apartament 50 m2 w hotelu, a na miejscu dostajesz pokój standard w sąsiednim hotelu Anastasja. Marlita Beach Hotel&Apartaments jest w remoncie ?! Maj 2024 r. Jedynie pogoda i bliskość morza na 5 z plusem. Jedzenie takie sobie, monotonne mało owoców . Wyżywienie, baseny i atrakcje w innym hotelu, Marlita zamknieta była. Tak Rainbow wysyła swoich klientów, rezydent był na lotnisku tylko przylot i na drugi dzień w hotelu wycieczki sprzedać. Przed wyjazdem pytać gdzie traficie, jakiego hotelu pokoju, apartamentu. Polecić nie można, bo nie było pobytu w tym hotelu.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Jedzenie i lokalizacja to zdecydowanie największe atuty tego hotelu. Dobre posiłki i świetne położenie sprawiają, że pobyt jest przyjemny. Niestety, sam hotel bardziej zasługuje na 3 gwiazdki niż 4. Pokoje i łazienki wymagają odświeżenia, widać sporo niedociągnięć i ogólnego zużycia. Na plus-było czysto, ale wystrój i stan wyposażenia mocno starej daty. Podsumowując: dobry wybór, które cenią dobrą kuchnię i dogodną lokalizację, jednak nie powinny oczekiwać standardu 4 gwiazdowego.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Kraj cudowny, widoki piękne. Nie korzystaliśmy z wycieczek organizowanych przez rainbow, bo wg nas były za drogi w stosunku do indywidualnych wycieczek organizowanych przez Polaków mieszkających od wielu lat na Cyprze, w kameralnej atmosferze czyli liczba uczestników 3 osoby. Niestety hotel nie tylko nie miał otwartych restauracji, ale również nie było polskich animacji jak w informacji w miesiącu kwietniu. Co do czystości hotelu to niestety przez cały pobyt 12 dni, ani razu nie mieliśmy wymienionej pościeli. Ręczniki też rzadko. Klimatyzacja w pokoju była bardzo słaba, a nawet się psuła. Na początku pobytu w kranie tylko zimna, letnia woda nie było ciepłej i gorącej, dopiero po interwencji mieliśmy wrzątek i brak zimnej. Jak ktoś nie był uważny mógł się poparzyć . Rezydenta widzieliśmy tylko na spotkaniu organizacyjnym, ale nie mieliśmy potrzeby korzystania z jego usług więc trudno ocenić, według nas chyba OK. Jedzenie dobre, trochę gorzej z organizacją na kolacji, trzeba było czekać w kolejce jak znajdą miejsce dla klienta. Również podczas kolacji i lunchu nie można było sobie samemu nalać zimnych napoi oraz wina, piwa tylko trzeba było poczekać , aż przyjdzie jedna z dwóch osób i przyjmie zamówienie.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Biuro podróży sprzedaje pokoje których nie ma. W ofercie przedstawiono pokoje,które znajduja sie w już sprzedanym budynku o czym dowiedziałam się od recepcjonistki w momencie wyjaśnienia sytuacji dlaczego mój pokój różni sie od tego na zdjęciach (pierwszy raz miałam taka sytuację) Poza tym hotel 4 gwiazdki ma chyba tylko za wygląd od frontu i lobby, ponieważ gdy wejdziecie do części z pokojami przeniesiecie się w lata 90. Ja naprawdę nie jestem specjalnie wymagająca,ale pokój z łazienką to jedno,wielkie nieporozumienie. Od wejścia uderzy Was smród wilgoci, pleśni i stęchlizny, w łazience dla odmiany zalatuje kanalizacją, przy spuszczaniu wody w toalecie woda wypływała nam w zlewie. Ciągle brakowało papieru toaletowego, który sama zabierałam sobie z korytarza z wózka od pań sprzątających bo fizycznie były u nas dosłownie 3 razy podczas całego tygodnia(policzyłam)a i tak sprzątaniem tego nazwać nie można.Jeżeli dotrzecie do hotelu z lotniska w godzinach porannych to uprzedzam,że MUSICIE cierpliwie czekać z zameldowaniem do 14.00 i nie ma szans nawet na szklankę wody bo do tego czasu nie dostaniecie opasek, a tego obsługa baaardzo pilnuje. W razie czego sklepiki są po drugiej stronie ulicy.Byłam świadkiem takiej sytuacji. Upał jak diabli,a laska w barze mówi,że jak dziecko chce wody to rodzice muszą mu ją kupić bo nie ma opaski. Żart i to nieśmieszny. W opisie czytamy,że hotel jest przyjazny rodzinom z dziećmi i jest, dzieci na full, ale NIKT nie informuje,że na przeciwko hotelu stoi olbrzymia scena z której muzyka wali basami od 18 do 3 nad ranem więc zapomnijcie o spaniu bo okna nie są dźwiękoszczelne, więc po prostu dudni. Jeżeli liczycie na animacje to w ciągu dnia są tylko TRZY i to przez cały pobyt (pilates, aqua aerobic i waterpolo) wieczorem dwa razy mużyka na żywo i nuda . Dla dzieci ok, 40 minutowe tańce. No ogólnie mozna sie wynudzić lub szukać wrażeń poza hotelem. Jedyny plus to wspaniałe położenie i tu nie ma sie do czego przyczepić. Ogólnie zdecydowanie nie wróciłabym tam.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
hotel Marlita nie ma oddanej do użytku swojej pełnej infrastruktury chociaż wycieczka jest sprzaedawana z hotelem i jego pełnym zapleczem
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Rozpocznę od tego że zakupiliśmy wycieczkę do hotelu Marlita a przy meldowaniu na recepcji przekazali nam informację że hotel Marlita został już zamknięty. Zakwaterowali nas z budynku obok który nazwali apartamentowcem (wyglądał jak jakiś motel). W środku pusto, ponuro. Nasz „apartament” składał się z dwóch pokoi (w jednym z nich stał komplet mebli kuchennych) oraz łazienki. Pokoje jak sale szpitalne, wszędzie biało, zero dodatków. Wnętrza nie miały nic wspólnego z tym co przedstawiała oferta. Nie ukrywam że wybraliśmy ten hotel ponieważ urzekła nas kolorystyka która była obrazowana na zdjęciach. Niestety kolory tylko na fotografiach mogliśmy podziwiać. Na korytarzu w apartamentowcu okna zdobiła kilku milimetrowa pierzynka kurzu. Szkoda że nie można wstawić tu zdjęć. Baseny ok ale jednego dnia wyprosili nas z dwóch które należały do obiektu Marlity i finalnie zamknęli je. Bar również zamknięty a także taras który był tak urokliwy (na zdjęciach). Korzystaliśmy z hotelu Anastazja gdzie były baseny i stołówka. Jedzenie bardzo przeciętne (porównując do innych 4⭐️ hoteli w Grecji) Bardzo pozytywnie wspominamy Pana rezydenta który był naprawdę bardzo miły sympatyczny a przy tym także zabawny. Wycieczkę do Famagusty również doskonale przeprowadził. Jesteśmy bardzo zadowoleni. Podsumowując nasz pobyt w hotelu Marlita/Apartamenty/Anastazja czujemy się oszukani ponieważ rzeczywistość sporo odbiegała od tego co było w ofercie. Na Cypr napewno wrócimy ale napewno nie do Marlita/Apartamenty/Anastazja Nie polecam
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Kończymy 2 tygodniowy pobyt w tym hotelu, obsługa za gdzieś co się dzieje, poza 1 Panią, sprzątanie może i można zamówić codziennie, ale jak się trafi na dzień wymiany turnusów to się może nie załapać na sprzątnięcie pokoju, trza biegać, a wymiana ręczników następuje na te które dało się do wymiany... brudno, co przyciąga multum much czy w restauracji, czy na basenie... jak ktoś myśli o wakacjach z dziećmi i o aquaparku to nie tu, tu jest problem ze wszystkim, na basenie najlepiej jakby ludzie pływali synchronicznie lub jeden za drugim... jedynym pozytywem jest Oan rezydent-człowiek zaangażowany w swoją pracę, z ogromną wiedzą i chęcią pomocy
1.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Nie polecam w żadnym wypadku tego kompleksu o ile hotel Anastasia ma może ładne pokoje to te w Marlicie to jest jakieś nieporozumienie. Klimatyzacja to bardziej buczy niż chłodzi,drzwi w pokoju miały takie luki że w nocy można było spokojnie chodzić bez zapalania światła. Łóżka i materace brudne ,lata świetności mają za sobą. Na plus że jest lodówka która działa i czajnik. W hotelu śmierdzi kanalizacja,brud wszędzie. Od pierwszego dnia jak tylko przyjechaliśmy na parterze przy schodach leżały jakieś nazwijmy to śmieci. Po 10 dniach nadal tam byly. Karaluchy jak najbardziej. Nawet sobie zrobiłem relacje na FB żeby pamiętać. o basenach nie będę się wypowiadał bo to też kpina. "Restauracja"(🤣🤣🤣)śniadania jajka na jajka i fasola. Bez szału ale to śniadania. obiady jadłem tylko chyba trzy razy i kolacje też trzy razy. Zresztą żeby zjeść kolacje to trzeba swoje w kolejce odstać. (czara się przelała za 3 razem 40' czekania). Żeby była jasność na jedną stołówkę zchodza ludzie z 4 hoteli. Nie z jednego. Na mega duży plus plaża. piękne wschody słońca, czysta i ciepła woda.