Kategoria lokalna: 4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wypoczynek zaliczamy do średniego.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Polecam hotel, obsługa bardzo dobra, darmowe leżaki i parasole na plaży,basen i zjeżdżalnie dla dzieci. Jedzenie ok,każdy coś wybierze dla siebie
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel średniej klasy. Negatywnie oceniam wyżywienie: codziennie to samo i mały wybór dań, ale oczywiście najeść się można. Trzy restauracje tematyczne na zapisy. Pozytywnie oceniam plażę: hotelowa, w dni robocze leżaki i parasole darmowe, weekend płatne 7,50 osoba. Po sąsiedzku dwie przepiękne plaże tzw. "miejskie". Basen duży, zadbany, woda czysta. Pobyt w hotelu oceniam pozytywnie.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel w mojej ocenie 3,5-4 gwiazdki. Jeśli szukasz luksusu nie jest to hotel dla Ciebie.Całe szczęście większość czasu spędza sie na zewnątrz. Drugi raz bym go nie wybrała. Wszystko rekompensowała bliskość plaży i piękno Cypru
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
"The Dome" to propozycja dla tych, którzy nie szukają luksusów. Hotel ma duże możliwości, ale zdecydowanie przydałby się tu już remont. Pierwsze wielkie rozczarowanie spotkało nas w samolocie, gdy okazało się, że jako rodzina z 4-letnim dzieckiem mamy miejsca w trzech zupełnie różnych rzędach. Gratulujemy wyobraźni tym, którzy o tym decydują! Choć oczywiście nikt nie przyznaje się do podjęcia tej decyzji. Stewardzi w samolocie niezbyt ochoczo próbują pomóc. Przedstawiciele Rainbow też umywają ręce. Co ważne - nie byliśmy jedyni. Więcej było rozdzielonych par i rodzin. Jeśli więc ktoś wybiera się z biurem Rainbow na wakacje, musi się liczyć z tym, że w czasie lotu obok niego zasiądzie samotnie kilkuletnie dziecko oddzielone od rodziców, którym trzeba będzie się zająć... W drodze powrotnej problem się powtórzył. Na lotnisku udało się zmienić przydzielone fotele i "wywalczyć" dwa miejsca obok siebie. Trzeciego już jednak nie... Ostatni dzień pobytu w hotelu wygląda dość osobliwie. Jako że wylot przewidziany jest na okolice północy - a doba hotelowa kończy się w południe - powstaje pytanie, co hotel ma do zaoferowania w tym czasie swoim gościom. Od początku pobytu rezydentka opowiada o tym, że istnieje możliwość wykupienia dodatkowych godzin w swoim pokoju (35 euro za wynajęcie pokoju do godziny osiemnastej lub 50 euro do dwudziestej). Recepcja odsyła jednak wszystkich i każe zgłosić się w tej sprawie rano w dniu wyjazdu. Ale wtedy słyszymy (wszyscy po kolei), że nie ma takiej możliwości. A jedyne, na co możemy liczyć, to udostępnienie prysznica na popołudniową kąpiel ("pół godziny dla rodziny")... Poza tym niedopowiedziane zostaje - jak wygląda sprawa posiłków ostatniego dnia pobytu. Absurdalne jest stwierdzenie rezydentki, że możemy "nieoficjalnie" pojawiać się w restauracji, tzn. nie będziemy wchodzić głównymi drzwiami, ale od strony plaży, żeby nie rzucać się w oczy... Świetnie! Poczujmy się jak wyłudzacze posiłków. Kuchnia hotelowa działa natomiast niezwykle sprawnie. Potrawy wciąż są dostępne - nie ma przestojów i braków. Kawa dostępna w kilka sekund. Desery pojawiają się w bufecie przez cały czas trwania posiłków. Do tego kuchnie tematyczne. Bardzo pracowici kelnerzy.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel ogólnie sprawia całkiem przyzwoite wrażenie, położenie ok - dwie miejskie płatne plaże bezpośrednio przy hotelu - jedna z piaszczystym łagodnym zejściem, druga w wodzie kamienista, w ramach spaceru kolejne. Trochę trudno wyobrazić sobie znalezienie wolnego leżaka w sezonie - byliśmy w maju. Woda wspaniała, ciepła i czysta. Pokoje ok, chociaż nam się trafił nad towarowym wjazdem do podziemi hotelu - od świtu dostawy, w nocy śmieci - szkoda bo w nocy jeszcze było na tyle chłodno, że chętnie by się spało przy otwartych oknach bez klimatyzacji - pech. Dobra okolica do bliskich i dalekich spacerów wzdłuż plaży, również ulicą tym bardziej że bardzo dobrze działa komunikacja autobusowa. Słabą stroną hotelu jedzenie - praktycznie 1 raz smażona szprotka reszta to jakieś mielonki w postaci paluszków rybnych - oczywiście poza rybami to każdy znajdzie coś do woli dla siebie ale bez specjalnych emocji. Obsługa na jadalni ok - napoje podawane szybko wg zamówienia. Hotel w większości zajęty przez Anglików ale to w końcu Cypr. Zasadniczą niedogodnością to fakt, że hotel organizuje praktycznie codziennie prywatne imprezy - głównie wesela - we wspólnej przestrzeni hotelowej. Wieczorem kakofonia dźwięków. Głośna muzyka z wesela, z baru i próbujących się w tym wszystkim przebić ze swoimi dźwiękami animatorami. W niedzielę trafiły nam się dwa wesela - dla nas zdecydowanie za głośno - trudno było wieczorem porozmawiać przy drinku.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Plusem hotelu jest położenie na uboczu Ajia Napy i własna plaża z darmowymi leżakami, pokoje standard w skrzydle hotelu z widokiem na wejście do hotelu lub dachy pomieszczeń gospodarczych (widoku na morze brak), pokoje czyste codziennie sprzątane, wymiana ręczników. Obsługa bardzo miła. Minusem hotelu jest mało urozmaicone jedzenie, w szczególności brakowało nam warzyw i owoców. Śniadanie: parówki, kiełbaski, jajka, jajka sadzone, jajecznica, mini omlety, fasola, bekon, zapiekane ziemniaki, pomidory na gorąco, co drugi dzień naleśniki lub gofry, + zimna płyta, soki, wybór płatków . Obiady i kolacje też w miarę ok wszystko było smaczne ale zazwyczaj wybór 2-3 mięs + jedna ryba, raz się trafiły kalmary i raz kraby, ze słodkości wybór z 5 pozycji, owoce jabłka, gruszki i mandarynki (po banany i arbuzy chodziliśmy do sklepu). My byliśmy z dzieckiem i głównie brakowało nam czegoś zdrowego do jedzenia na przekąskach pomiędzy głównymi posiłkami (były tylko tosty z serem, frytki, bekon, pizza). W porównaniu z tym co mieliśmy na Fuerteventurze to jedzenie wyglądało słabo, niby codziennie był jakiś inny dzień - japoński, meksykański, cypryjski, włoski ale przygotowane tak bez polotu). Raz na pobyt można skorzystać z restauracji (cypryjska, włoska, japońska wszystko w jednym miejscu w ramach jednej restauracji tylko tak piszą że jest 5) polecam cypryjską - zestaw z kilkunastu małych dań Meze serwowanych przez kelnera, w japońskiej chyba suszi a w e włoskiej pizza, ale nie byliśmy więc nie wiem dokładnie. W brodziku ze zjeżdżalniami dla dzieci woda zimniejsza niż w dużym basenie. Ogólnie cały pobyt oceniam jako dobry głównie ze względu na lokalizację (w centrum miasta plaże strasznie zatłoczone, mnóstwo ludzi, kolejki do jedzenia w restauracjach) zawsze można było bez problemu znaleźć leżak przy basenie czy na plaży. W hotelu praktycznie codziennie było jedno lub dwa angielskie wesela, ale nie było to uciążliwe. Mało animacji.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel ma naciągane gwiazdki,ale nadrabia położeniem przy super plaży...baseny są super.Ekipa barnanów ze Słowacji i Czech jest na bardzo wysokim poziomie-Samuel,Gabriel,Martin,Peter
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Ogólnie hotel bardzo ładny z rozbudowaną infrastrukturą. Duży plus na łóżka na plaży i samą plażę - szeroką i piaszczystą. Śniadania mogłyby być bardziej urozmaicone bo codziennie jest to samo, ale już obiady i kolacje są w porządku. Jedyny minus - brak wieczornych atrakcji dla dorosłych - koncertów, dyskotek animacji....
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pobyt w czerwcu 2017. Morze cudownie ciepłe i bardzo czyste. Plaża hotelowa już nie tak ładna jak ogólnodostepna, ale urokliwa. Plaża ogólnodostępna blisko, można przejść znad basenu w stroju kąpielowym na plażę. Baseny czyste. Jedzenie smaczne i dobrze przyrządzone, ale produkty byle jakie - panga, tilapia, gulasze z golonki wieprzowej. Duży wybór przystawek, sałatek, owoców. Drinki w barze przy basenie mega rozcieńczone, piwo ok. Hotel na uboczu - cisza, spokój. Pokój wygodny, klimatyzacja bez zarzutu. Wystrój hotelu obrzydliwy - firanki szare, sprawiają wrażenie brudnych. Na plaży wystarczająca iość leżaków. Łoża plażowe, tak dobrze wyglądające na zdjęciach, paskudztwo zapocone, chyba nigdy nie odświeżane. Meble na plaży - kanapy, łóżka, materace na leżakach - brudne, aż nieprzyjemnie się położyć. W ogóle wystrój hotelu sprawia wrażenie zaniedbanego, "niedomytego". Sam transfer z lotniska do hotelu i na koniec wakacji w odwrotną stronę - sprawnie i bez zarzutu. Natomiast pani rezydentka - w życiu nie widziałam rezydenta tak nie zainteresowanego swoją pracą. Pani, owszem przedstawiła wycieczki, ale nie wspomniała o wycieczce w góry Troodos. Zapytana o to odpowiedziała, że nie prezentuje tej wycieczki, bo...nie ma na nią chętnych! Poproszona, ostatecznie wycieczkę omówiła. Stwierdziła, że musi być minimum 5-6 osób chętnych. I podobno nie było wśród osób z trzech hoteli tylu chętnych przy naszej trójce zainteresowanych. Nie wiem, czy taka polityka biura podróży na tamten moment? Pani właściwie w kółko mówiła to samo, a już hitem było wielokrotnie powtarzane, zarówno podczas transferu z lotniska, jak i podczas spotkania sformułowanie "Cypr znajduje się na morzu śródziemnomorskim"!