Opinie o The Dome Beach Hotel

Kategoria lokalna: 4

5.0/6
(252 opinie)
Atrakcje dla dzieci
4.6
Obsługa hotelowa
5.2
Plaża
5.4
Pokój
4.7
Położenie i okolica
5.4
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
4.1
Wyżywienie
4.5
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    nie polecam

    Ania z partnerem 14.07.2025 | Termin pobytu: czerwiec 2025 | Tagi: 46-55 lat, w parze

    Hotel zasługuje na najwyżej 2 gwiazdki tylko z powodu lokalizacji. Jedzenie bardzo slabe. Naczynia w restauracji brudnawe, trzeba szukać, aby znaleźć bez resztek jedzenia. Pokoje brudne, nie sprzątane. Sprzątanie polega tylko na wyrzuceniu śmieci i zmianie ręczników. Jest wszechobecny brud, wanna była kiedyś biała, teraz jest beżowa od starego niedomytego brudu. Wszystkie drzwi od pokojów zamykają się bardzo głośno, tak że nie można spać. Jest hałas. Korytarze są wyłożone czymś, co przypomina gumolit, potęguje to odgłos kroków. Nie ma w tym hotelu pokoi z widokiem na morze, tylko z tzw. bocznym widokiem i to gdy wychyli się z baloknu. Obsługa hotelu nie radzi sobie z ilością ludzi. Hotel jest stary, wymaga generalnego remontu. Nie powinien być sprzedawany przez Rainbow Tours jako hotel 5 gwiazdkowy, tylko najwyżej 3 gwiazdkowy. Animacje są kiepskie. Co wieczór wyłącznie dyskoteka dla dzieci do tej samej muzyki. Atrakcją jest patrzenie na grupkę 5-7 dzieci i 2 animatorki, które usiłują zabawiać dzieci. Jeden raz był gitarzysta. Za lapszy drink trzeba zapłacić. Napoje są serwowane w plastikowych kubkach (gdzie ekologia). Ręczniki plażowe można wymieniać tylko co kilka dni w takich godzinach (od 10:00 do 13:00), że my nigdy nie skorzystaliśmy z ręczników basenowych hotelu. Trzeba byłoby spacjalnie schodzić z plaży i iść po ręcznik. Niby hotel ma być 4 gwiazdkowy według lokalnej klasyfikacji, a nie ma kosmetyków uzupełnianych. Można dostać pokój przechodni (jak my) i spędzać noc słuchając sąsiadów. Obsługa wchodzi do pokoju kiedy chce np. na coś spojrzeć przez okno, albo sprawdzić stan firanek, stan rolet itp. Człowiek chce wypocząć, a tu przemarsz obsługi. Pobyt w tym hotelu był koszmarem za ponad 5.000 zl od osoby.

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Agnieszka

    Agnieszka, Katowice 24.09.2025 | Termin pobytu: wrzesień 2025 | Tagi: 26-35 lat, w parze

    Biuro podróży oszukuje mówiąc że ten hotel posiada 5 gwiazdek w rzeczywistości ma 4 a nie zasługuje nawet na 3 gwiazdki. Pokoje o niskim standardzie,miejscami brudne,jedzenie masakra nie dość że monotonne,to zdarzało się stare,spleśniałe lub zepsute. Jedzenie przygotowywane z produktów o niskiej jakości lub odgrzewane. Zero nowych smaków,brak owoców morza,brak orientalnych owoców jak arbuz,ananas. Brudne talerze,szklanki,sztućce. Obsługa zachowuje się jakby pracowała za karę. Cena oferty sporządzona jak za hotel 5 gwiazdkowy a w rzeczywistości straszna lipa. Szkoda pieniędzy. Jeden,jedyny plus to piękna okolica,plaże i krajobraz.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem