Opinie klientów o Marlita Beach Hotel & Apartments

5.0 /6
67 
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.9
Obsługa hotelowa
5.3
Plaża
4.7
Pokój
4.6
Położenie i okolica
5.5
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
4.5
Wyżywienie
4.9
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.0/6

Monika 21.07.2021

Mieszane uczucia

Zacznę od plusów: hotel położony jest tuż przy ładnej plaży żwirkowej, piaszczysta plaża znajduje się w bliskiej odległości (idąc w lewo). Do centrum rozrywkowego miasteczka można dojść (w prawo) promenadą w ok. 15 minut. Hotel jest trochę na uboczu, ale dzięki temu nie ma tłoku na plaży. W pobliżu jest kilka sklepów i restauracji. Sam hotel składa się z kilku budynków, z których roztacza się widok na morze. Dla rodziny 2+2 rainbow oferuje apartament (salon z aneksem kuchennym i osobną sypialnią). Aneks jest słabo wyposażony w przybory kuchenne, ale jest mikrofalówka i toster. Klimatyzacja w cenie, działa. Czystość ok, sprzątanie również. Jedzenie bardzo dobre, kolacje tematyczne, śniadania jak chyba wszędzie monotonne, ale wybór jest, więc każdy znalazł coś dla siebie. Recepcja bez zarzutu, bardzo pomocna pani recepcjonistka :-) Basen w porządku. A teraz minusy: hotel w okresie, w którym byliśmy miał na nasze oko obłożenie ok.30% więc w restauracji nie powinno być żadnych problemów, ale niestety były...Napoje do obiadu i kolacji podaje obsługa, której było, aż za dużo na talu gości. Jednak mimo tego ignorowała klientów, nie podchodziła, zajmowała się rozmowami między sobą. Totalna ignorancja!!! Można było zjeść cały posiłek i nic. Mimo zwracania uwagi nie było poprawy. Drugim minusem była awaria, a raczej czas jej usunięcia. Wieczorem nie mogliśmy wejść do pokoju przez co dostaliśmy inny pokój. Bez dostępu do naszych rzeczy musieliśmy sobie poradzić. Rano po ponagleniu ktoś zmienił w końcu baterie w zamku. Jednak tak wydaje się prostą rzecz powinno naprawiać się szybciej, zwłaszcza, że czasami dostęp do własnych rzeczy jest bardzo istotny np. gdy się jedzie na lotnisko lub wycieczkę. Trzecim minusem jest dostęp do aquaparku w hotelu Anastasia, trzeba było trochę poczekać (sprawdzanie prawie na każdym kroku kto do czego ma prawo przy all.), aby tam wejść, a napoje przy basenie i tak były dodatkowo płatne.

4.0/6

Monika, Sosnowiec 30.05.2018
Termin pobytu: maj 2018

Wypoczynek

Wypoczynek udany, ladna pogoda w maju okolo 30 stopni, zdjecia hotelu odzwierciedlaja rzeczywistosc, obsluga hotelowa ok, wyzywienie dobre, dania powtarzalne ale kazdy wybierze cos dla siebie. Dzieciom lepiej nie dawac ich wody I sokow bo grozi to jelitowka. Lepiej dawac wode niegazowana ze sklepu.

3.5/6

Grażyna , Białogard 11.10.2017
Termin pobytu: wrzesień 2017

Hotel Marlita

BARDZO ATRAKCYJNA LOKALIZACJA OBIEKTU LECZ W NASZYM PRZEKONANIU STANDARD HOTELU NIECO ZAWYŻONY

3.5/6

Wiesław, 26.05.2024
Termin pobytu: maj 2024

Hotel /w worku/

Kupujesz apartament 50 m2 w hotelu, a na miejscu dostajesz pokój standard w sąsiednim hotelu Anastasja. Marlita Beach Hotel&Apartaments jest w remoncie ?! Maj 2024 r. Jedynie pogoda i bliskość morza na 5 z plusem. Jedzenie takie sobie, monotonne mało owoców . Wyżywienie, baseny i atrakcje w innym hotelu, Marlita zamknieta była. Tak Rainbow wysyła swoich klientów, rezydent był na lotnisku tylko przylot i na drugi dzień w hotelu wycieczki sprzedać. Przed wyjazdem pytać gdzie traficie, jakiego hotelu pokoju, apartamentu. Polecić nie można, bo nie było pobytu w tym hotelu.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem