Opinie o Acapulco Resort

Kategoria lokalna: 5

5.3/6
(216 opinii)
Atrakcje dla dzieci
5.5
Obsługa hotelowa
5.3
Plaża
5.7
Pokój
4.8
Położenie i okolica
5.0
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
5.2
Wyżywienie
5.5

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    pobyt 14 dni maj/czerwiec 2017

    Fado 22.06.2017 | Termin pobytu: maj 2017

    Nie spotkałem w żadnym hotelu all inclusiw sytuacji aby goście segregowani byli /wg narodowości/ ograniczanie możliwości korzystania ze wszystkich obiektów/barów/ nie wynika z opcji soft jak próbuje tłumaczyć biuro. Zawarto poprostu taką dziwną umowę godząc się na takie rozwiązanie.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    8

    Hotel Sredniej klasy

    Joanna, Bakalarz 09.09.2014

    po dotarciu do hotelu okazało się że pokój w którym zostaliśmy (4-osobowa rodzina)zakwaterowani to malutki trzyosobowy pokój do którego siłą chciano dostawić extrabed. Dodatkowo praktycznie nie było tam szaf.Wiec jedyny skrawek podłogi zajmowałyby nasze walizki w których miały piętrzyć się nasze ubrania. Koszmar!!!!Musieliśmy niestety zakwestionować ten pokój i tu wkroczyła do akcji Pani Agnieszka, która mimo późnej godziny cierpliwie nas wysłuchała i z trudem jak powiedziała załatwiła większy pokój. Na baseny niestety mają wstęp tubylcy którzy nie zawsze zachowywali się przyzwoicie. Do tego otwarty dla gości hotelowych był tylko jeden bar na plaży. Dla tubylców były dwa pozostałe, co uważam za jakiś absurd. Jedynym miłym zaskoczeniem były posiłki. Ogromna stołówka, czysta i pyszne urozmaicone posiłki.Bardzo fajne animacje. Raczej nie polecam tego hotelu. Jeden z gorszych w jakich byłam. Czułam się trochę jak intruz, jakbyśmy my turyści byli tam za karę.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Mam wiele uwag

    Jolanta 08.07.2022

    Za namową pracownika Rainbow polecieliśmy na Cypr Północny do Hotelu Acapulco. Po raz pierwszy wybraliśmy się z wnukami i zależało nam na hotelu z animacjami dla dzieci po polsku i aquaparkiem. Dwoje dorosłych i dwoje dzieci. Dopłaciliśmy do pokoju w budynku . Na zdjęciu pokazanym nam w biurze było miejsce do spania dla 4 osób. Po przyjeździe okazało się, że jest przygotowane miejsce dla 3 osób. W recepcji poinformowano nas, że za 4 dni mogą zmienić pokój???? Po interwencji Pani Rezydentki o 22.30 przeniesiono nas do bungalowu. Ciemny, stary budynek ale było łóżko dla siedmiolatka.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Acapulco

    SM 03.08.2019

    Hotel czysty, jedzenie monotonne, brak lodów dla dzieci, animacje średnie a temat płacenia 10 euro za koszulkę do pomalowania żenujący - team animacyjny do modyfikacji

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    10

    Udane wakacje.

    Andżelika 16.06.2022

    Jeśli ktoś planuje typowy wypoczynek, nie jest osobą wybredną to możemy polecić ten hotel. Samo miejsce jest urokliwe. Basen Infinity robi ogromną robotę, magiczne zachody słońca kupiły nas w 100%. Jesteśmy młodymi osobami bez dzieci, dlatego doceniliśmy fakt, że na basenie Infinity obowiązuje zasada +17. Hotel raczej rodzinny więc nie było przestrzeni na dzikie imprezy i to duży plus. W weekendy dobywają się tam lokalne wesela dla nas to był rodzaj atrakcji. Wielki plus to Pani Ania-rezydentka. Czuliemy jej opiekę i dostępność. Muszę jednak opowiedzieć o minusach. Świadomie zdecydowaliśmy się na bungalow bo standard to 4*. Niestety na miejscu dostaliśmy lepiankę o standardzie 2* z zapachem w środku jak toi toi. Na szczęście następnego dnia wymienili nam na nowszy bungalow i tam już faktycznie było 4*. Pani Ani zainterweniowała szybko, mamy nadzieję, że Rainbow nie dopuścić więcej do takiego incydentu jaki spotkał nas. Co do wycieczek nie wypowiadam się to jednak Cypr Północny i zwiedzanie biednych, rozpadających się miast to nie nasz klimat (fakt z interesującą historią, to trzeba docenić). Byliśmy tylko w pobliskim mieście do którego kursuje hotelowy bus. Jedzenie poprawne, pyszne sałaty. Jednak nie przepadamy za bufetami,gdzie 100 osób nachyla się nad jedzeniem. Staraliśmy się wcześniej chodzić na posiłki by uniknąć jedzenia dotykanego przez wszystkich. Co jest niesmaczne to całkowicie zaniedbany piękny taras z przedszkolnym balkonem, który wprost lepił się od kociej sierści. Dlatego jedliśmy w środku, niestety my należmy do tych wybrednych osób:) i zwracamy uwagę na takie szczegóły. Ale jeszcze raz podkreślam to jest tylko nasze czepialstwo, raczej opinie innych osób były pozytywne. Jedzenie świeże nie było problemów pokarmowych. Alkohol raczej słabej jakości. Sam pobyt za widoki, przestań i ogólny klimat to w naszej ocenie 3.5-4 na 5. Rodziny z dziećmi z naszych obserwacji były zadowolone.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    wypoczynek

    Jadwiga, Janowiec Wlkp 03.07.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024

    Jesteśmy bardzo rozczarowani opieką rezydenta w hotelu Acapulko Resort, z lotniska zostaliśmy odebrani przez kierowcę, który nie posiadał żadnej oznaki RAINBOWA, nie było tam rezydenta. O kontakcie do niego dowiedzieliśmy się od przypadkowych gości hotelowych. Po spotkaniu z rezydentem zostaliśmy poinformowani, że kontakt z nim jest przez Wathapa. w zawartej umowie nie było informacji na ten temat. Rozczarowaliśmy się również dziwną polityką sprzedaży przez Wasze biuro imprez, ta sama impreza sprzedana w podobnym czasie i standarcie miała różna cenę.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    16

    Acapulco resort, Cypr północny.

    Katarzyna, Poznan 06.07.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024

    Położenie hotelu bardzo piękne. Sam resort to moloch. Różnorodność co do jakości . Główny hotel to perfekt , jest tam wszystko. PineCourt I i II to typowe sypialnie. I są jeszcze bungalowy z mniejszym standardzie niż PineCourt. My byliśmy w PineCourt I. Obsługa serwis room na niskim poziomie. Bałagan na korytarzach. I odbywające się tam wesela i różnego typu imprezy zakłócają nocny wypoczynek. W całym resorcie występuje All inclusive soft. A więc za znane coctaile i drinki trzeba płacić. Te deinki w wersji soft niestety są robione przez kelnerów i barmanów , którzy nie mają pojęcia o dawkowanie. Wersja drinku pół na pół to ich podstawa. Dwa takie i masz odjazd. Co do drinków za które trzeba zapłacić też można mieć zastrzeżenia. Dwa takie same ale w smaku, proporcjach jakby inne. Jedzienie bez zastrzeżeń . Różnorodność , jak i jakość bez większych zastrzeżeń. Ogólnie nie polecam tego resortu do wypoczynku. Nigdy więcej takich Acapulco resort👎🏼

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Nie jestem zadowolona z pobytu

    MAŁGORZATA 08.07.2025 | Termin pobytu: czerwiec 2025

    Nie jestem zadowolona z pobytu za 13 tys. zł. -2 osoby, 7 dni. Dopłacałam do pokoju żeby spędzić czas w komfortowym pokoju. Jednak zostałam zakwaterowana w bocznym, wakacyjnym budynku na samej górze a nie w hotelu głównym ,5 gwiazdek. W recepcji nie chcieli mi zmienić , bo takie miejsca rezerwuje biuro podróży. Ciągle trzeba było wchodzić pod dość stromą górę. Na moim piętrze byli tylko młodzi Turcy, którzy przyjeżdżają się zabawić i wracają na następny dzień do domu. Tak więc impreza non stop. Trzy razy zgłaszałam na recepcji huczne imprezy w pokojach, ale cały pobyt sytuacja się powtarzała i nic nie zmieniono w tej kwestii. Na moim piętrze przez cały pobyt nie było ani jednej rodziny, tylko bawiąca się młodzież w wieku ok.16-20 lat. Jedzenie dobre, obsługa dobra, plaża ładna.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Opinia na 3

    Anna 08.07.2025 | Termin pobytu: czerwiec 2025

    Hotel piękny ,bardzo dużo atrakcji dla dzieci ,zjeżdżalnie ,baseny,jedzenie bardzo dobre i urozmaicone , ale pokoje dla Polaków niby w budynku głównym ,a się okazało że były trzy budynki główne ,my dostaliśmy w budynku nr 1 ,przez cały tydzień imprezy od 19- 5 nad ranem , całą noc ,krzyki,bijatyki .

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Czytając ofertę nie tego się spodziewasz

    Jaromir 07.07.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024

    Oferta na stronie Rainbow jest mocno przekłamana, a określenie "Pokoje mieszczące się w bungalowach oferują skromniejsze wyposażenie (porównywalne do standardu ****)" jest mocnym niedopowiedzeniem. Na stronie Rainbow widzimy piękne zdjęcia obiektu odnowionego w 2011 roku, przyjeżdżamy do "bungalołów" i widzimy... początek XXIw. Kolejnym przekładaniem na stronie jest "All Inclusive", który dopiero po dokładnym wczytaniu okazuje się "Soft All Inclusive" a w rzeczywistości dostajemy śniadania, obiady i kolacje w ściśle określonych godzinach i jakieś podstawowe napoje (hint: kawa mrożona jest płatna, podobnie jak wiele innych rzeczy). Brak polskiego animatora jest kolejnym minusem dla osób podróżujących z dziećmi. Z plusów dla Hotelu: czyta plaża i ogólnie czysto na terenie. Oferta raczej dla osób, które nie bardzo poza hotel będą wychodzić (do najbliższego miasta jedzie się busikiem hotelowym). Podsumowując - za tą cenę człowiek spodziewa się jednak czegoś więcej. Swoją drogą na własną rękę do tego ośrodka zapłacimy podobną kwotę za dużo wyższy standard. Kilka podpowiedzi: - Cypr północny jest tak naprawdę Turcją o walucie i operatorze tureckim. - z jakiegoś powodu mają gniazdka angielskie. Na terenie można kupić przejściówki na gniazdka europejskie.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem