Kategoria lokalna: 5
Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Za namową pracownika Rainbow polecieliśmy na Cypr Północny do Hotelu Acapulco. Po raz pierwszy wybraliśmy się z wnukami i zależało nam na hotelu z animacjami dla dzieci po polsku i aquaparkiem. Dwoje dorosłych i dwoje dzieci. Dopłaciliśmy do pokoju w budynku . Na zdjęciu pokazanym nam w biurze było miejsce do spania dla 4 osób. Po przyjeździe okazało się, że jest przygotowane miejsce dla 3 osób. W recepcji poinformowano nas, że za 4 dni mogą zmienić pokój???? Po interwencji Pani Rezydentki o 22.30 przeniesiono nas do bungalowu. Ciemny, stary budynek ale było łóżko dla siedmiolatka.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel czysty, jedzenie monotonne, brak lodów dla dzieci, animacje średnie a temat płacenia 10 euro za koszulkę do pomalowania żenujący - team animacyjny do modyfikacji
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Jeśli ktoś planuje typowy wypoczynek, nie jest osobą wybredną to możemy polecić ten hotel. Samo miejsce jest urokliwe. Basen Infinity robi ogromną robotę, magiczne zachody słońca kupiły nas w 100%. Jesteśmy młodymi osobami bez dzieci, dlatego doceniliśmy fakt, że na basenie Infinity obowiązuje zasada +17. Hotel raczej rodzinny więc nie było przestrzeni na dzikie imprezy i to duży plus. W weekendy dobywają się tam lokalne wesela dla nas to był rodzaj atrakcji. Wielki plus to Pani Ania-rezydentka. Czuliemy jej opiekę i dostępność. Muszę jednak opowiedzieć o minusach. Świadomie zdecydowaliśmy się na bungalow bo standard to 4*. Niestety na miejscu dostaliśmy lepiankę o standardzie 2* z zapachem w środku jak toi toi. Na szczęście następnego dnia wymienili nam na nowszy bungalow i tam już faktycznie było 4*. Pani Ani zainterweniowała szybko, mamy nadzieję, że Rainbow nie dopuścić więcej do takiego incydentu jaki spotkał nas. Co do wycieczek nie wypowiadam się to jednak Cypr Północny i zwiedzanie biednych, rozpadających się miast to nie nasz klimat (fakt z interesującą historią, to trzeba docenić). Byliśmy tylko w pobliskim mieście do którego kursuje hotelowy bus. Jedzenie poprawne, pyszne sałaty. Jednak nie przepadamy za bufetami,gdzie 100 osób nachyla się nad jedzeniem. Staraliśmy się wcześniej chodzić na posiłki by uniknąć jedzenia dotykanego przez wszystkich. Co jest niesmaczne to całkowicie zaniedbany piękny taras z przedszkolnym balkonem, który wprost lepił się od kociej sierści. Dlatego jedliśmy w środku, niestety my należmy do tych wybrednych osób:) i zwracamy uwagę na takie szczegóły. Ale jeszcze raz podkreślam to jest tylko nasze czepialstwo, raczej opinie innych osób były pozytywne. Jedzenie świeże nie było problemów pokarmowych. Alkohol raczej słabej jakości. Sam pobyt za widoki, przestań i ogólny klimat to w naszej ocenie 3.5-4 na 5. Rodziny z dziećmi z naszych obserwacji były zadowolone.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Jesteśmy bardzo rozczarowani opieką rezydenta w hotelu Acapulko Resort, z lotniska zostaliśmy odebrani przez kierowcę, który nie posiadał żadnej oznaki RAINBOWA, nie było tam rezydenta. O kontakcie do niego dowiedzieliśmy się od przypadkowych gości hotelowych. Po spotkaniu z rezydentem zostaliśmy poinformowani, że kontakt z nim jest przez Wathapa. w zawartej umowie nie było informacji na ten temat. Rozczarowaliśmy się również dziwną polityką sprzedaży przez Wasze biuro imprez, ta sama impreza sprzedana w podobnym czasie i standarcie miała różna cenę.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Położenie hotelu bardzo piękne. Sam resort to moloch. Różnorodność co do jakości . Główny hotel to perfekt , jest tam wszystko. PineCourt I i II to typowe sypialnie. I są jeszcze bungalowy z mniejszym standardzie niż PineCourt. My byliśmy w PineCourt I. Obsługa serwis room na niskim poziomie. Bałagan na korytarzach. I odbywające się tam wesela i różnego typu imprezy zakłócają nocny wypoczynek. W całym resorcie występuje All inclusive soft. A więc za znane coctaile i drinki trzeba płacić. Te deinki w wersji soft niestety są robione przez kelnerów i barmanów , którzy nie mają pojęcia o dawkowanie. Wersja drinku pół na pół to ich podstawa. Dwa takie i masz odjazd. Co do drinków za które trzeba zapłacić też można mieć zastrzeżenia. Dwa takie same ale w smaku, proporcjach jakby inne. Jedzienie bez zastrzeżeń . Różnorodność , jak i jakość bez większych zastrzeżeń. Ogólnie nie polecam tego resortu do wypoczynku. Nigdy więcej takich Acapulco resort👎🏼
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Nie jestem zadowolona z pobytu za 13 tys. zł. -2 osoby, 7 dni. Dopłacałam do pokoju żeby spędzić czas w komfortowym pokoju. Jednak zostałam zakwaterowana w bocznym, wakacyjnym budynku na samej górze a nie w hotelu głównym ,5 gwiazdek. W recepcji nie chcieli mi zmienić , bo takie miejsca rezerwuje biuro podróży. Ciągle trzeba było wchodzić pod dość stromą górę. Na moim piętrze byli tylko młodzi Turcy, którzy przyjeżdżają się zabawić i wracają na następny dzień do domu. Tak więc impreza non stop. Trzy razy zgłaszałam na recepcji huczne imprezy w pokojach, ale cały pobyt sytuacja się powtarzała i nic nie zmieniono w tej kwestii. Na moim piętrze przez cały pobyt nie było ani jednej rodziny, tylko bawiąca się młodzież w wieku ok.16-20 lat. Jedzenie dobre, obsługa dobra, plaża ładna.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel piękny ,bardzo dużo atrakcji dla dzieci ,zjeżdżalnie ,baseny,jedzenie bardzo dobre i urozmaicone , ale pokoje dla Polaków niby w budynku głównym ,a się okazało że były trzy budynki główne ,my dostaliśmy w budynku nr 1 ,przez cały tydzień imprezy od 19- 5 nad ranem , całą noc ,krzyki,bijatyki .
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Tragedia. Do hotelu dotarliśmy w nocy. Po zameldowaniu nikt nie wskazał nam gdzie znajduje się nasz pokój. Szukaliśmy w budynku głównym ponieważ taki mieliśmy wykupiony. Okazało się, że nasz pokój znajduje się w innym budynku. Drzwi trzeba było pchnąć siłą aby się otworzyły, pokój obskurny, bardzo brudna i poplamiona wykładzina - szok i niedowierzanie. Oczywiście udałam się do recepcji i poprosiłam o zmianę pokoju, udało się następnego dnia. Dostaliśmy pokój w budynku głównym jednak nie był lepszy. Podróżowaliśmy dużą grupą i reszta miała pokoje piękne, czyste i nowoczesne. Mieliśmy wykupiony ten sam standard, jednak nasz pokój nie wyglądał tak samo. Po sprzątaniu brakowało ręczników, tak jakby brali i nie uzupełniali wszystkich brakujących. Plus za park wodny dla dzieci, plaża też ok. Jedzenie poprawne, chociaż codziennie to samo. Raz podczas naszego pobytu była kolacja „tematyczna”. Daleko do restauracji w której jadło się posiłki, dla nas to było uciążliwe. W barze na plaży goście z all inclusive obsługiwani w drugiej kolejności, pierwszeństwo mają goście którzy płacą gotówką (lub kartą). Piękne lobby. Domyślam się, że hotel jest w trakcie remontu i nie wszystkie pokoje są jeszcze odnowione, ale pokój w którym my mieszkaliśmy podczas wakacji powinien być dużo tańszy. To były nasze najdroższe i najgorsze wakacje. Szczerze mówiąc nie poleciłabym wakacji w tym hotelu.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel sam w sobie ładny chociaż stary, jedzenie ok, obsługa głównie azjatycka-tragedia pracują jak za karę. O wszystko trzeba się upominać nawet o papier toaletowy. Zestaw kawa/herbata w pokoju tylko na początku potem płać- kino którego nie potkałam w żadnym hotelu. Na basen wpuszczają lokalsów, którzy bez skrupułów zajmują Twój leżak jak jesteś w wodzie a potem drą się do Ciebie, że tu jest to normalne, no sorry takiech ekscesów to nigdzie nie doswiadczyliśmy. Transfer długi na powrocie straciliśmy 40min jadąc po inne osoby bo rezydent o nich zapomniał. Na lotnisku gdyby nie Pani z firmy Grecos, to byśmy na samolot nie zdążyli bo Panienka z Rainbow nie wiedziała, że jest ktoś z Północnej części-kpina! Niegdy więcej Cypru i Rainbow!!!
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Oferta na stronie Rainbow jest mocno przekłamana, a określenie "Pokoje mieszczące się w bungalowach oferują skromniejsze wyposażenie (porównywalne do standardu ****)" jest mocnym niedopowiedzeniem. Na stronie Rainbow widzimy piękne zdjęcia obiektu odnowionego w 2011 roku, przyjeżdżamy do "bungalołów" i widzimy... początek XXIw. Kolejnym przekładaniem na stronie jest "All Inclusive", który dopiero po dokładnym wczytaniu okazuje się "Soft All Inclusive" a w rzeczywistości dostajemy śniadania, obiady i kolacje w ściśle określonych godzinach i jakieś podstawowe napoje (hint: kawa mrożona jest płatna, podobnie jak wiele innych rzeczy). Brak polskiego animatora jest kolejnym minusem dla osób podróżujących z dziećmi. Z plusów dla Hotelu: czyta plaża i ogólnie czysto na terenie. Oferta raczej dla osób, które nie bardzo poza hotel będą wychodzić (do najbliższego miasta jedzie się busikiem hotelowym). Podsumowując - za tą cenę człowiek spodziewa się jednak czegoś więcej. Swoją drogą na własną rękę do tego ośrodka zapłacimy podobną kwotę za dużo wyższy standard. Kilka podpowiedzi: - Cypr północny jest tak naprawdę Turcją o walucie i operatorze tureckim. - z jakiegoś powodu mają gniazdka angielskie. Na terenie można kupić przejściówki na gniazdka europejskie.