Opinie o Acapulco Resort

Kategoria lokalna: 5

5.2/6
(229 opinii)
Atrakcje dla dzieci
5.5
Obsługa hotelowa
5.3
Plaża
5.6
Pokój
4.7
Położenie i okolica
5.0
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
5.1
Wyżywienie
5.4
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Lipiec 2019

    Ada 29.07.2019 | Tagi: 26-35 lat, z rodziną

    Rainbow oferuje pobyt 8 dyniowy i za tyle też się płaci. Niestety pobyt wyniósł 6 pełnych dob i jedna kolacja.... Biuro rezerwuje w budynku głównym pokoje - czyt w ostatnim budynku na terenie hotelu gdzie wszystko oddalone jest ok 500-800 m tzn. Restauracja, plaża, baseny, aquapark. Oferta soft obejmuje tylko jeden bar z alkoholami oddalony 1km od budynku w którym kwaterowani są Polacy. Drinki niezbyt specjalne.. córka chciała ice tea, to w barze powiedziano: nie ma, moze jutro.... Proszę również zwrócić uwagę na basen z widokiem na morze, dostępny tylko powyżej 17 lat. Jedzenie ok, ale szału nie było, z owoców, arbuz melon jabłko, i tak cały tydzień, śniadania, też bez szału, na kolację trochę lepszy wybór, w mięsach itp. bywało iz obiad do godziny 14.30 kucharze sprzatali o 14. Jedzenie jedno do drugiego przesypują z miski do miski na restauracji... Ciężko znaleźć pusty stolik na restauracji. Leżaki, niestety ale były zarezerwowane ręcznikami. Na taki standard hotelu, liczylismy na coś więcej.... W pokojach też było już widać ząb czasu. Polecam osoba niewymagającym, lubiącym spacery gdziekolwiek by się nie chciało iść.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Acapulco Resort

    RAFAŁ, BIELSKO-BIAŁA 07.10.2025 | Termin pobytu: wrzesień 2025 | Tagi: 46-55 lat, w parze

    Zakwaterowanie w ostatnim bloku ok 200m od głównego budynku, więc nie polecam starszym osobom i tym którzy nie lubą chodzić za dużo. Pokój średni, pościel zmieniana codziennie ale materace pod nią brudne i nie czyszczone, aż mnie ciarki przeszły kiedy okazało się że jeden z materacy ma dużą plamę po moczu, 5 gwiazdkowy hotel? Wstyd! Trzeba pamiętać o brytyjskiej przejściówce, w razie czego jest dostępna za parę EUR w sklepie na terenie hotelu. Wyżywienie monotonne, ale da się coś wybrać dla siebie. Obsługa hotelowa przeciętna, widać że najbardziej zależy im na tureckich turystach a resztę traktują średnio. Rezydenta widziałem tylko na lotnisku, ale przynajmniej wysłał informację o powrocie na whats app. Hotel położony jest pośrodku niczego, nie ma w pobliżu sklepów, kawiarni, jest autobus (płatny) który zawozi zainteresowanych do pobliskich miasteczek. Plaża jest bardzo fajna, zawsze udało się znaleźć wolny leżak, są prysznice a sama w sobie ma swój urok. Odnośnie sportu i rozrywki - jest siłownia, są baseny (w tym ten podłużny tylko dla dorosłych gdzie jest cicho i spokojnie) i zjeżdżalnie dla dzieci więc tutaj jest ok. Natomiast jeżeli chodzi o rozrywkę hotel nie oferuje niczego. Brak animacji, sportów wodnych, czegokolwiek wieczorami. Podsumowując, hotel na 3 gwiazdki z przeciętnym jedzeniem i słabymi atrakcjami. Na pewno nie pojechałbym tam po raz drugi, byłem w lepszych hotelach w Turcji za mniejsze pieniądze. Z tego co słyszałem lepiej wybrać się na grecką stronę.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Wypoczynek Acapulco Resort

    Bożena, Osjakow 26.09.2017 | Termin pobytu: sierpień 2017 | Tagi: 46-55 lat, z rodziną

    c Jak zwykle z Biurem Rainbow pobyt był udany i przyjemny ,ale tylko dla ludzi zdrowych.Zaczęły się schody ,kiedy kolejno zachorowali wnukowie. Na przybycie lekarza trzeba bylo czekać od godzin wieczornych do południa następnego dnia.Miał przypłynąć promem z Turcji ,ale chyba prom utonął, bo zjawila się w południe pani doktor z Kyreni.Dziecku gorączka rosła tak jak temperatura na dworze ,40 stopni to już coś.I znowu pod górę.Jak się dogada?.Po turecku ......Rezydent się nie wyspał i nie zjawił.Doktor świetnie mówila po rosyjsku i ja też, więc już jestesmy następny schodek do góry.Kolejny wnuk chory .Rezydentka dalej śpi .Uratowała nas tym razem znajomość angielskiego.Wydląda na to ,że trzeba być poliglotą,aby jeżdzić z Wami .A może rezydenta obudzić? Oj nie ,nie trzeba .Obudził się ,gdy wnuk miał 41 stopni gorączki .On chyba lubi jak jest ciepło i to powyżej 40 stopni. Wszystkim wczasowiczom życzę niższych temperatur

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    11

    Acapulco resort - hotel na max 3 gwiazdki

    Karolina, Bytom 09.07.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Acapulco Resort jest hotelem mocno przereklamowanym przez Biuro podróży. Nie jest to hotel 5gwiazdkowy. Co więcej, podczas zakupu wycieczki Rainbow nie informuje o różnych, mozliwych standardach zakwaterowania, proponując (jak się okazało) najniższy możliwy, za niemałe pieniądze. Uważam, że postawa biura jest tutaj głównym czynnikiem niezadowolenia. Sprzedawane przez Rainbow bungalowy są stare, niezadbane, pleśń, niedziałające lodówka czy sejf. Dodatkowo pobyt i poprawę ewentualnych warunków utrudnia minimalna znajomość języka angielskiego przez obsługę hotelu. W zasadzie trzeba się komunikować gestykulacją czy obrazkowo. Daję 2 za wyśmienite jedzenie, plażę oraz atrakcje basenowe dla dzieci - choć te również lata świetności mają za sobą. Za tak duże pieniądze, nie polecam. Hotel na max 3 gwiazdki

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Raczej nie polecam

    Karol 02.08.2025 | Tagi: do 25 lat, z rodziną

    Widoki bardzo ładne, kolacje przy zachodach słońca. I to by był koniec zalet. Jedzenie w miarę okej, ciasta smaczne w porównaniu do Turcji. Obsługa niby jest, ale jej nie ma, ciężko im bardzo również posprzątać pokoje. W czasie pobytu musiałem ciągle podchodzić do recepcji i prosić o zmianę ręczników czy chociażby papieru toaletowego. Animatorzy na plaży przystojni, ale jakby się ich torturowało na krześle to by nie pisnęli żadnego słówka po angielsku - tak, tutaj język angielski jest w stopniu słabo komunikatywnym, trzeba powtarzać cały czas. All inclusive? Takie coś tutaj nie istnieje 🤣. Istnieje tylko jedna restauracja, do której trzeba chodzić, a reszta jest płatna, więc łatwo się nadziać na dodatkowe koszta rzędu 100 euro z tej racji. Pokoje śmierdzą wilgocią, porównałbym ten zapach do kościoła. Sprzątaczki udają, że sprzątają, pościele nie są wymieniane, tylko prasowane. Lody są tylko podczas kolacji, ale też nie zawsze. Jeśli się zachce to są, ale są i dodatkowe koszta, bo za lody trzeba zapłacić. Jakby tego było mało to jedynie lirami tureckimi przyjmują, bo z Euro mają problem. Ogólnie hotel jest ładny, posiada potencjał, ale ludzie zarządzający są do korekty, bądź wymiany.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    5* ale tureckich

    Marta 30.06.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Przede wszystkim hotel nastawiony jest na turystów z Turcji przylatujących na weekend do kasyna; rodziny z dziećmi nie są dla nich klientem o którego by dbali i da się to odczuć. Hotel posiada bardzo duży potencjał który jest niestety niewykorzystany ponieważ - i tu wracamy do punktu pierwszego. Jest duży Amfiteatr który jest kompletnie nieużytkowany. Aquapark bardzo fajny, dużo zjeżdżalni więc super atrakcja dla najmłodszych jednak poza tym rozczarowanie. Brak jakichkolwiek animacji zarówno dla dzieci jak i dorosłych. Kids club tylko dla dzieci powyżej 4lat, młodsze mogą wejść z jednym z rodziców Uwaga! TYLKO na 30minut. Ledwo zdążyliśmy wejść i ułożyć tor dla samochodzików a już przyszła do nas Pani mówiąc „Sorry, family time is over, you have to leave”, więc cóż, musieliśmy siłą zabrać płaczące dzieci które chciały się jeszcze bawić i wyjść… Przed przyjazdem warto poczytać o części tureckiej w której znajduje się hotel. Wypożyczalnie samochodowe nie pozwalają przekraczać granicy i zwiedzać popołudniową (grecką) część wyspy. Przed zakupem wycieczki nie wiedzieliśmy że wyspa jest podzielona pomiędzy dwa kraje i to był niestety nasz błąd. Wybierając jeszcze raz na pewno wybraliśmy hotel w południowej części Cypru. Jedzenie smaczne z elementami tureckiej kuchni (hummusy, pyyyyyszne baklawy i halloumi), zabrakło gyrosow. Standard hotelu - na pewno nie są to europejskie 5* tylko właśnie tureckie. Wyżywienie All In Soft to bardziej jak 3posilki. Nie ma przekąsek a za wiele rzeczy trzeba dopłacać. Bungalow to tak naprawdę jeden pokój, standard raczej na 3*. Lepiej przygotować na wyjazd liry bo bardziej się opłaca płacić ich lokalną walutą (w EUR ceny zaokrąglone w górę). Hotel położony raczej z dala od czegokolwiek ale przy pięknej piaszczystej plaży- przynajmniej leżaki i parasole w cenie. Można pojechać do Kyrenii- kursują busy hotelowe kilka razy dziennie ale w okolicy spacerowej nie da się nic zobaczyć.

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    26

    Polaków kwaterują w słabych pokojach

    Ewa, Rzeszów 17.11.2016 | Tagi: 46-55 lat, w parze

    W pięciogwiazdkowym hotelu z okna powinno być widoczne niebo

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    8

    Totalna klapa

    Kon&Ale 22.07.2019 | Tagi: 26-35 lat, z rodziną

    Jesteśmy rozczarowani i zawiedzeni 🙁👎👎👎

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Nigdy tam nie jedź

    Aleksander , Szczecin 31.08.2025 | Termin pobytu: sierpień 2025 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Wakacje z Rainbow w hotelu Acapulco to duże rozczarowanie. Jedzenie monotonne i niesmaczne, obsługa niekulturalna, hałas i brudny basen (dzieci załatwiały się do wody na o coach obsługi). Pokój zagrzybiony i śmierdzący, dopiero po interwencji przeniesiono nas do innego budynku. Rezydent również nieuprzejmy i niekulturalny. Dodatkowo lot czarterem Ryanair opóźniony – na Cypr 1,5h, a powrotny aż 3h. Nie polecam ani hotelu, ani organizacji przez Rainbow.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem