Opinie o Acapulco Resort

5.3/6 (195 opinii)

Kategoria lokalna 5

5.3/6
195 opinii
Atrakcje dla dzieci
5.6
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
5.7
Pokój
4.8
Położenie i okolica
5.1
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
5.3
Wyżywienie
5.5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 4.0/6

    Rodzina 2+1

    W hotelu byliśmy przez 7 dni od 3 lipca do 10 lipca. Transfer z lotniska busem, sprawnie bez problemów oko 1 godziny 20 minut. Samo zameldowanie w hotelu tak samo szybko i sprawnie . My z racji oferty last minut nie mieliśmy wyboru co do pokoju, w ofercie był tylko bungalow. Sam domek czysty i to tyle. W porównaniu do hotelu to standard maksymalnie 3 gwiazdkowy, ewidentnie bungalowy potrzebują odświerzenia. Sprzątany był codziennie, wystąpił u nas problem z toaletą na szczęście obsługa szybko uporała się z problemem. Samo all inclusive soft nie wytłumaczone przez hotel, na terenie hotelu jest kilka barów i w każdym można było zamawiać coś innego w jednym tylko napoje w innym tylko kawy itp. Sam rezydent też nie potrafił wyjaśnić co formuła all inclusive soft zawiera, słabe skoro tam pracuje od dwóch lat. Jedzenie w restauracji różnorodne ale głównie potrawy nastawione na Tureckie towarzystwo. Obsługa w pierwszej kolejności obsługiwała swoich obywateli, na Europę mieli lekko „wywalone”. Drinki jak już były robione to pół na pół tak po Polsku , jednak przy upale 37 stopni nie pijalne. Baseny i brodziki dla dzieci super łącznie ze zjeżdżalniami to chyba największy plus hotelu. Nie można też nic zarzucić plaży i morzu które są czyste i urokliwe. Wieczorami przepiękne zachody słońca. Na koniec fatalna logistyka ze strony Rainbow dojechaliśmy na lotnisko na sam koniec odprawy, co w późniejszym czasie skutkowało brakiem czasu na zakupy w strefie bezcłowej np. wody. Lotnisko w Larnace tragiczne pod kątem obsługi. Masa turystów a pracowników obsługi nie wiele. Ogólnie drugi raz byśmy tam nie pojechali, lepiej chyba było by wybrać jakiś hotel na Cyprze południowym. Wybierając się na Cypr Północny polecamy mieć kartę Revolut z lirami tureckimi, gdy chciało się płacić euro lub dolarami były problemy.

    Hubert, Opoczno - 12.07.2024  | Termin pobytu: lipiec 2024

    5/8 uznało opinię za pomocną

  • 4.0/6

    Niezapomniane wakacje ze względu na nowo narodzone koty!

    Hotel bardzo fajny i zadbany na bardzo dużym terenie. Można się zmęczyć bo położony na wzniesieniu. Przepiękne ogrody i las piniowy gdzie położone są bungalowy. My akurat mieszkaliśmy w hotelu (są 3 budynki główne) Pine Cort. To był wybór za dopłatą. Dla rodzin z dziećmi hotel bajka. Bardzo duży aqua park od sikawek dla maluchów po zjeżdżalnie ekstremalne dla powyżej 130 cm wzrostu i dzieci odważnych. Poza tym mini lunapark ale dla przedszkolaków. Hotel położony przy piaszczystej plaży z bezpłatnymi leżakami. Praktycznie dużo wolnych w szczycie sezonu. Za to leżaki na basenie ustawione bardzo ciasno i zawsze zajęte. Jest też basen + 17 ze strefą ciszy bez dzieci. Dużo pryszniców co ważne przy tak ogromnej ilości osób. W ciągu dnia animacje na basenie (minn aqua aerobik, piłka wodna, zabawy i tańce, muzyka itp). Poza basenem inne sporty np piłka plażowa (niestety tylko dla dorosłych), ping pong, rzutki itp. Mało animacji dla nastolatków. Restauracja główna ogromna ale i ogromny tłum turystów podczas sezonu. Tak na prawdę składa się z parteru, półpiętra i 1 piętra (winda, schody) gdzie jest najluźniej i spokojniej. Do tego dochodzą 2 tarasy na dworzu z cudnym widokiem na morze. Jedzenie urozmaicone, smaczne, każdy znajdzie coś dla siebie. Minus za rozwodnione soki na śniadaniu. Na obiad bezpłatnie otrzymuje się butelki z wodą oraz piwo, wino, soki itp serwowane do stolika. W hotelu jest też salon gier dla dzieci i dyskoteka (pusta). W oddzielnym miejscu Casyno. Na dworzu plac zabaw dla przedszkolaków. Jest też amfiteatr, gdzie odbywają się wieczorne animacje ale na tak duży hotel jest za ciasny! Miejsca trzeba rezerwować na ok 40 min przed występami. Krytykowany przez wszystkich prawie poprzedników bar z napojami w ramacj all inclusive soft jest faktycznie na szarym końcu. Aby napić się w ciągu dnia należy udać się tylko tam po napoje, soki, piwo, colę itp. Najbliżej do niego z aqua parku, a najdalej z budynków mieszkalnych. To duży minus bo powinny być chociaż 2 takie barki po różnych stronach. Są oczywiście ale płatne. Dlatego polecam przynosić sobie wodę butelkową z obiadu do lodówki w pokoju. Pokoje spore, ładne, przestronne. Dostawka to nie polówka ale pojedyńcze normalne łóżko. Lodówka, w miarę nowy tv, pojemna szafa. Nieporównywalna do pokoju łazienka (widzieliśmy 3 łazienki) i każda z grzybem przy wannie. Do pokoju dostarczane kapcie, mydło, szampon. Ktoś pisał o innych rzeczach ale to chyba miał pokój Vip. Nic innego nie dostarczają. A teraz dlaczego hotel nie zasługuje na 5 gwiazdek? Gdyż ma problemy z klimatyzacją w pokojach. Pokój zmienialiśmy 3 razy i to był rekord! Traciliśmy przez to czas i nerwy bo ile można wołać montera do naprawy. Codziennie pezez 5 dni kilka razy dziennie. I niestety obsługa nie potrafiła tego zreperować. A niestety kiedy upał na dworzu to człowiek chciałby odpocząć. Ale jak się ma ciągle 15 stopni w pokoju to po godzinie zaczyna się marznąć. Do tego klimatyzacji nie można wyłączyć..albo warczy jak motor. Na terenie obiektu bardzo dużo kotów i małych kotków, które często maltretowane są przez dzieci. Jeśli ktoś nie lubi zwierząt niech wybierze inny hotel bo tam jest kotów dziesiątki i są wszędzie. A jeśli wybierze ten to niech pilnuje swoje dzieci. Bo to dzieci są większym zagrożeniem dla kotów, nie odwrotnie!

    Agnieszka, WARSZAWA - 15.09.2017  | Termin pobytu: lipiec 2017

    5/5 uznało opinię za pomocną

  • 4.0/6

    Ogólnie pozytywna opinia, choć są minusy

    Hotel ok, soft inclusive jest naprawdę soft. Bungalowy wymagają remontu. Obsługa nastawiona na obsługę gości spoza hotelu, co mi przeszkadzało, czułem się jak klient drugiej kategorii. Piękna piaszczysta plaża. Ogólnie fajne miejsce.

    WOJCIECH, OTWOCK - 30.07.2024  | Termin pobytu: lipiec 2024

    5/5 uznało opinię za pomocną

  • 4.0/6

    Wakcje rodzinne w sierpniu 2024

    Mam dość mieszane uczucie dotyczące naszego pobytu. Spodziewaliśmy się trochę więcej po przeczytaniu informacji o hotelu oraz komentarzy, jak się okazuje tych starszych, bo nowsze już takie dobre nie są. Zaczynając od początku – sam resort ogromny, zlokalizowany pośrodku niczego. W obrębie resortu jest wiele różnych opcji zakwaterowana, począwszy od budynków głównych, przez bungalowy (również te premium z basenem). W momencie rezerwacji wyjazdu dostępna była jedynie opcja zakwaterowana w budynku głównym oraz w bungalowach, ale tych o niskim standardzie – my wybraliśmy budynek główny. Jak się okazało są 3 budynki głównie, ten z recepcją i dwa pozostałe określane jako budynek 1 i 2. Z informacji dostępnych na miejscu okazuje się, że Polacy kwaterowani są w budynku nr 1 – o najniższym standardzie i najbardziej oddalonym od wszystkiego. Sam resort jak wspomniałem na wstępie ogromny, ale dość ładnie urządzony, zadbany, dużo zieleni, niemniej odległości od poszczególnych elementów tj. plaża, restauracja, recepcja, aquapark są dość duże. Pokoje czyste, sprzątane raczej dokładnie, ręczniki codziennie wymieniane. Personel sprzątający w zasadzie w ogóle nie posługuje się językiem angielskim więc jest spory problem z porozumieniem się. Jedzenie smaczne, ale monotonne, po kilku dniach w zasadzie człowiek już na nic nie ma ochoty bo codziennie właściwie to samo. Plus za dostępność różnego rodzaju napojów podawanych w szkle przez kelnerów do stolika. Wersja all inclusive dość skromna – jest to w zasadzie soft all inclusive, obejmujące posiłki, bez przekąsek między posiłkami, oraz napoje w wybranych barach. Panuje ogólny chaos, bo trudno się połapać, w których barach można w opcji all zamawiać, a w których nie. Dodatkowo, do 24 czynne są tylko wybrane bary, a konkretniej rzecz biorąc tylko ten przy recepcji w budynku głównym. Sama jakość napojów serwowanych w opcji all, oprócz piwa, pozostawia wiele do życzenia. Aquapark duży, całkiem ok – dzieciaki były zadowolone. Plaża duża, piaszczysta, leżaki dostępne przez cały dzień (te przy basenach na ogół w całości zajęte). Generalnie hotel nastawiony na Turków, pozostali gości, szczególnie ci w formule all inclusive byli obsługiwani w 2 kolejności – mało to fajne. Podsumowując hotel ok, dzieciaki zadowolone, ale my jednak czujemy pewien niedosyt. Za taką cenę wydaje mi się, że można znaleźć hotel na wyższym poziomie. Do tego raczej nie wrócimy.

    Turysta z Lublina :) - 12.09.2024  | Termin pobytu: sierpień 2024

    1/1 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem