Opinie o Czarnogóra bez pośpiechu

4.3/6 (361 opinii)

4.3/6
361 opinii
Atrakcje dla dzieci
2.0
Intensywność programu
4.7
Obsługa hotelowa
4.0
Pilot
5.5
Plaża
3.8
Pokój
4.1
Położenie i okolica
4.1
Program wycieczki
5.3
Rezydent
4.7
Sport i rozrywka
2.4
Transport
5.5
Wyżywienie
3.6
Zakwaterowanie
4.4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 4.0/6

    Może być

    Z żoną i dwu letnim synkiem odwiedziliśmy hotel we wrześniu. Spędziliśmy tam 2 tygodnie. Na moja opinia w nie małym stopniu, ma też sam kraj. Nie nalży tu oczekiwać europejskich standardów czy miłej obsługi, ciężko znaleźć kogoś kto mówiłby w miare dobrze po angielsku - ale prawie zawsze można się "dogadać" po polsku i zrozumieć co mówią po serbsku. W drugiej połowie naszego pobytu skończył się sezon i Canj stało się miastem widmo - nie było nawet gdzie kupić owoców. Hotel składa się z kilku budynków z czego jeden jest całkowicie nowy i spełnia standardy europejskie (wszystkie pokoje z widokiem na morze), kolejny położony najbardziej z tyłu posiada wyremontowane pokoje na 2,3 i 4 pięterze (3 i 4 piętro mają widok na morze). Z informacji od rezydenta klienci Rainbow powinni byc kwaterowani tylko w wyremontowanych pokojach. Tutaj UWAGA! poniewaz na naszym turnusie jedna pare zakwaterowano w apartamencie nieopodal hotelu, ktory nie spelnial absolutnie zadnych standardow - nastepnego dnia zostali przeniesieni - ale juz jedna noc i kawalek dnia zmarnowane - wiec lepiej reagowac od razu po zobaczeniu pokoju. Jedzenie w hotelu pozostawia wiele do zyczenia - przede wszystkim nigdy nie bylo gorące a czasami jedynie ciepłe. Menu jest dość monotonne i mało zróżnicowane - jakość produktów w szczególności pieczywa jest bardzo niska - ale to sie chyba tyczy całego kraju (pod koniec udało nam sie kupić chleb razowy i śniadania smakowały zupełnie inaczej ;-) ) Przed wyjazdem za oferowaną cenę oczekiwaliśmy podrzędnego hotelu z podrzędnym jedzeniem. Spełniło się hotel: podrzędny+, jedzenie: podrzędne-

    Jan, Gdańsk - 10.10.2017  | Termin pobytu: wrzesień 2017

    36/40 uznało opinię za pomocną

  • 4.0/6

    Wyjazd Czarnogóra bez pośpiechu - Canj - Montenegro

    Rainbow (za pośrednictwem "portalu wakacje.pl" reklamuje wyjazd "Czarnogóra bez pośpiechu" jako imprezę 7x7 (7 dni zwiedzania i 7 dni wypoczynku) z wyżywieniem HB+, przelotem samolotem i transferem z lotniska i podaje określoną cenę z tę usługę. Czytając taką zapowiedź rozumie się, że w tej cenie jest 7dni objazdu obligatoryjnego (wycieczek) i 7 dni wypoczynku (w hotelu). W opisie oferty w części "Świadczenia" zawarta jest informacja (pisana małym drukiem) o wycieczkach fakultatywnych - lokalnych (czyli nieobowiązkowych) z podanymi ich cenami. To z kolei rozumie się to w ten sposób, że są to wycieczki oferowane poza programem 7 dni objazdu, i że są one do wykorzystania w czasie wypoczynku lub nie wg uznania klienta i dodatkowo płatne. W praktyce okazuje się, że: 7 dni objazdu obligatoryjnie wypełnione są w ilości 4 dni (pierwsze) wycieczkami z listy wycieczek fakultatywnych i za to trzeba dodatkowo i obligatoryjnie zapłacić dodatkowo na miejscu 105 EUR/os. Następnie na dwa kolejne dni objazdu można, ale nie jest już to obligiem, wykupić następne dwie wycieczki fakultatywne. Sumując (w zależności od wybranej opcji) wychodzi 4 lub 6 dni wycieczkowych (objazdu). Na 7 dzień objazdu nie było już żadnej propozycji i był to już "dodatkowy" dzień wypoczynkowy. Podsumowując: impreza 7x7 okazała 4 lub 6 x 7, a za objazd trzeba było dopłacić od 105 -do ok. 200 EUR/os. Czy tak powinno być? Czy nie jest to nabieranie klientów? Czy takie reklamowanie i opisywanie imprezy jest ze strony Rainbow uczciwe? Oceniając całość imprezy: miejscowość Canj to dziura, ale to nam odpowiadało i nie było to zaskoczeniem. Jakość wycieczek, pilotów i przewodników - OK. Jakość transportu podczas wycieczek: pierwsze 4 dni - autobus OK, kierowca SUPER !!!, następne 2 dni już znacznie gorzej (autobusy i kierowcy). Hotel - pokój standard, z loggią z widokiem na morze - OK. Wyposażenie pokoju: foteliki w loggii rozpadające się, grożące upadkiem na podłogę, niesprawny telewizor. Te niedogodności usunięto dopiero po 3 dniach od zgłoszenia i dopiero po prośbie o interwencję zgłoszoną do opiekuna z ramienia portalu " wakacje.pl". Pozostałe wyposażenie OK i wystarczające nam. Wyżywienie: w ilości i różnorodności satysfakcjonującej; smak - taki sobie; notoryczne braki w ciągłości dostępu w asortymencie serwowanych owoców (arbuz, melon) i ciast. Kto chciał z nich skorzystać musiał szybko je pobrać, bo starczało na krótki czas, albo zmuszony był czekać cierpliwie na następną "dostawę", która miewała miejsce po bardzo długim czasie, a czasami jej już nie było. W naszej ocenie (ja i żona) czas dostępności obiadokolacji wyznaczony na od 19:00 był zbyt późny. Wskazane by było od 18:00, zwłaszcza w okresie pobytowym imprezy. Dokuczliwe były też występujące długie kolejki do stanowiska z jedzeniem obiadokolacji. Brak drugiego dystrybutora herbaty, kawy, gorącego mleka. Było to powodem występowania niepotrzebnych kolejek. Wyjazd był w dniach 25.07 - 08.08.2019 r.

    ALEKSANDER, GDANSK - 27.08.2019

    2/2 uznało opinię za pomocną

  • 4.0/6

    Hotel Montenegro

    W hotelu brak sprzątania w pokoju, na balkonie ,i zmiany pościeli .Dokładany tylko papier toaletowy . Telewizor nie działał,i nikt go nie mógł uruchomić z recepcji .Jedzenie było dobre ,zwłaszcza kapusta surowa zakwaszania super 👍 Wycieczki fakultatywne były dobrze zorganizowane Tour Montenegro i kaniony 👍

    BARBARA, WOŁOMIN - 09.07.2024  | Termin pobytu: czerwiec 2024

    4/4 uznało opinię za pomocną

  • 4.0/6

    Sierpień 2021r

    Generalnie miejscowość przypomina wczesne Mielno i zabudową i klimatem. Przez tydzień nie mieliśmy ciepłej wody, wykąpaliśmy się dopiero dzień dzień przed wyjazdem w innym pokoju. Problem był zgłaszany ale do ostatniego dnia nie udało się usunąć usterki. Niewielki wybór jedzenia, które czasem ciężko było zjeść, więc pozostały knajpy, które ofertę miały na średnim poziomie. Polecam niepozorną knajpkę na końcu linii brzegowej na prawo choć okolica po drodze nie zachęca. Ceny dość wysokie. Polecam wybrać się komunikacją do Starego Baru - ostatni przystanek na trasie(bilet około 3 euro). Piękna stara klimatyczna zabudowa, pyszne jedzenie. Koła w autobusie nie powinny poodpadać (zabierający na stopa w podobnej cenie często są nietrzeźwi). BAR przeważa nowoczesną zabudową. Na plaży często brakuje miejsc - pomimo że cena za leżak od 5 euro, a na kocyku nie poleżysz bo cię wygonią. Po zmroku turyści na plaży nie są mile widziani i są przeganiani, więc pozostaje spacer po "MIELNIE" w zgiełku szczękających elektronicznych piesków i nagabujących sprzedawców. Wycieczka widokowa Zatoka Kotorska + stara stolica Czarnogóry + suszarnia - polecam. W tym hotelu lepiej wybrać wariant 4 gwiazdkowy, ale na miejscu nie ma możliwości zmiany standardu hotelu.

    Ciumas z żoną i córką - 14.01.2022

    12/12 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem