Opinie o Czarnogóra bez pośpiechu

5.2/6
(631 opinii)
Atrakcje dla dzieci
4.7
Intensywność programu
4.7
Obsługa hotelowa
5.4
Pilot
5.5
Plaża
5.3
Pokój
4.9
Położenie i okolica
5.1
Program wycieczki
5.3
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
4.5
Transport
5.5
Wyżywienie
5.1
Zakwaterowanie
4.4

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    hotel średni

    Katarzyna, Warszawa 21.08.2014

    Ogólnie hotel dobry ale nie na 4*.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    Rezydentka - brak słow

    Weronika 23.07.2021

    Cały pobyt, który spędziłam w Czarnogórze zapamiętam bardzo miło. Hotel fajny, jedzenie dobre, atmosfera miła - o tyle o ile organizowaliśmy sobie czas sami ponieważ, ze strony Rainbow nie było zbyt wielu atrakcji podczas pobytu, aczkolwiek jest to najmniejszy problem. Sprawa wartą do opisania jak i do przestrogi dla innych jest rezydentka stacjonująca w Hotelu Otrant w Czarnogórze. Bardzo dawno nie spotkałam osoby , która miała w sobie tak mało empatii - nie mówiąc już jako o człowieku, ale przedewszystkim jako o opiekunie naszej wycieczki. Mówiąc pokrótce - podczas wakacji jedno z dzieci wylądowało w szpitalu i w całej tej sytuacji najbardziej skandaliczna była Pani Ania ( Rezydenka ) która wgl nie poczuwała się do jakiejkolwiek pomocy . Rodzina dziewczynki wręcz błagała o pomoc w tłumaczeniu, o pomoc w uzyskaniu informacji na temat dziecka, a Pani Ania jedyne co potrafiła doradzić to szydercze „złóżcie koronkę do Pana Boga „ mina, szyderczosc i brak zainteresowania ze strony Pani Ani sprawiły, ze raczej więcej nie skorzystam z biura podróży Rainbow . Jestem bardzo zniesmaczona sytuacja, która się wydarzyła . Najmilej jednak będę wspominać zjednoczenie się większości osób , którzy tak na prawdę byli sobie obcy, ale taka jest rzeczywistość . Osoby podstronne okazały się najlepszym wsparciem dla dziewczynki, która wyładowała w szpitalu . Sprawy, które powinna załatwić Pani Ania - załatwialiśmy na własna rękę , każdy dodał swoją cegiełkę i udało się zabrać dziecko ze szpitala i przewieść bezpiecznie do Polski . Nikomu ze życzę takich wakacji jakie miała ta rodzina.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Hotel Otrant-Plaża super ale komary i psy wieczorami

    Marek Krzysztof, Warszwa 05.09.2024 | Termin pobytu: sierpień 2024

    Opis dałem niżej. Najbardziej wkurzające były prawie nie widoczne malutkie komary, które cięły strasznie wieczorem. Po kolacji nie można było posiedzieć na powietrzu bo strasznie komary cięły i nawet pryskanie Offem nie pomagało. Wieczorem i w nocy nad basem na łózkach (które były bardzo duże podwójne) wylegiwały się psy i szczekały na siebie. Wałęsało się ich około 6 lub nawet 8, później następnego dnia na tych łóżkach spali goście hotelowi. Nie wiem czy ktoś nie nabawił się pcheł.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    pobyt po objeździe

    Beata Wrocław 19.07.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024

    Hotel oki, pokoje widac juz ciut upływający czas . Codziennie sprzatane , wymiana ręczników. Mało czasu spędza się w pokoju. My nie pojechaliśmy oglądać tv ale jeśli w tv jest kilka kanałó w róznych językach to również może byc polski dla mnie to nie miało znaczenia ale zaczyna byc normą w hotelach ,że kanały są z krajów z jakich są goście.Jedzonko oki. Na plazy część platna łóżek nowe duże (pod siatką maskującą - 25 euro) dla gości hotelu gorszej jakosci obok na drewnianych deskach materace. Na plażowych ,hotelowych miejscach leżą tubylcy i goście hotelowi musza szukac dalej. Duży minus to ,że w hotelu mieszka kilka narodowości a wszystkie animacje, programy tylko po francusku. Pierwszy raz jeżdżąc po świecie spotkałam sie z taką sytuacją . Czarnogóra nie jest francuskojęzyczna. Dla Francuzów było zorganizowane animacje codziennie , m.in. przedstawianie pracowników hotelu , bankiet powitalny sponsorowany przez hotel bo drinki różnokolorowe, koreczki, przegryzki itp. Po raz pierwszy na karcie informacyjnej Rainbowa zostaliśmy zaproszenia na biały wieczór do amfiteatru i okazało sie ,że impreza po Francusku i dla Fracnuzów , brak tłumaczenia nawet po angielsku całą władzę hotelu- pracowników , szefa kuchni przedstawiali nawet 2 animatorki Polki z Rainbowa . Ludzie składali reklamacje bo brak szacunku dla gości. Dość duża grupa Polaków zaczęła śpiewać polskie piosenki i próbowałą zaznaczyć ,że są tez inni w hotelu. Brak szacunku dla klientów innych krajów więc po co ich zapraszać do swojego hotelu. Samych Francuzów i starczy nie sympatyczne to. Rainbow powinien zadbać o swoich klientów ale po co kasa zapłacona i już. Animatorki powiedziały ,że hotel nie pozwala tłumaczyć ani posługiwać się innym językiem -nie sprawdzaliśmy tego.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem