Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wycieczka ciekawa, różnorodna. Pobyt w jednym hotelu ułatwia życie turysty, nie trzeba się codziennie pakować. Fajny dzień w Albanii. Możliwość plażowania też na plus.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Czarnogóra bez pośpiechu to wspaniała wycieczka, która oprowadza po wszystkich najważniejszych miejscach tego pięknego kraju. Polecam wybrac hotel Montenegro w miejscowości bodajrze Chai, nie ma sensu dopłacać do hotelu Sars bo z tego co ludzie mówili jakość podobna a prawie codziennie goście z hotelu Sars w Dobrej Wodzie tracili 3 h w autokarze aby zabrać gości z drugiego hotelu. Za to odejmuje jeden punkt z ogólnej oceny. Poza tym program wspaniały, przewodnicy fantastyczni i polecam wszystkim. Warto dopłacić do rejsu po zatoce Kotorskiej.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Bardzo mile wspominam ten wyjazd urlopowy. Spokojnie bez pośpiechu jak w tytule oferty. Program ciekawy i urozmaicony. Hotel Montenegro w Canij nowy, wyposażenie dobre (lodówka, suszarka, czajnik, klimatyzacja), położony niedaleko plaży. Miejscowość mała ale oferuje różne atrakcje wieczorem. Jedzenie smaczne ale trochę dla nas za chłodne. Obsługa miła. Wycieczki niezbyt forsujące. Czas na plażowanie. Plaża kamienista, konieczne buty plażowe. Pogoda dopisała (koniec sierpnia początek września). Nie było zbyt gorąco. Czasem padał deszcz ale przelotnie. Polecam.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Warto zwiedzać. Zawsze jedziemy z RT, tym razem byliśmy zakwaterowani w jednym hotelu. Ma to oczywiście swoje plusy , ale również minusy.. inny hotel inne zwyczaje tam panująe... Ocena 5/6 za niedogodnośći hotelowe braki ubikacji , czy braki kilmatyzacji a restauracji.