Opinie o Czarnogóra bez pośpiechu

5.0/6
(205 opinii)
Atrakcje dla dzieci
3.9
Intensywność programu
4.8
Obsługa hotelowa
4.6
Pilot
5.5
Plaża
4.5
Pokój
4.7
Położenie i okolica
5.1
Program wycieczki
5.3
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
4.6
Transport
5.5
Wyżywienie
4.3
Zakwaterowanie
4.4
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ta wycieczka to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    7

    Czarnogóra bez pośpiechu 04-11.06.24

    Marek, - 16.06.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024 | Tagi: powyżej 65 lat, w parze

    Czarnogóra to piękny i bardzo urozmaicony przyrodniczo kraj. Pani Joanna, nasza przewodniczka i opiekunka świetnie wypełniała swoje obowiązki. Z dużą wiedzą o Bałkanach, przekazywala ją nam, wypełniając czas w autokarze. Szczególne słowa wdzięczności kierujemy, dziękując p.Joasi za wszelką pomoc w sytuacji gdy mój mąż uległ drobnemu wypadkowi i wymagał pomocy medycznej. Towarzyszyła nam do lekarza w Barze i w powrocie do hotelu. Mimo tego przykrego incydentu z zadowoleniem wspominamy tydzień w Czarnogórze Ewa

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Wyjazd Czarnogóra bez pośpiechu - Canj - Montenegro

    ALEKSANDER, GDANSK 27.08.2019 | Tagi: 56-65 lat, w parze

    Rainbow (za pośrednictwem "portalu wakacje.pl" reklamuje wyjazd "Czarnogóra bez pośpiechu" jako imprezę 7x7 (7 dni zwiedzania i 7 dni wypoczynku) z wyżywieniem HB+, przelotem samolotem i transferem z lotniska i podaje określoną cenę z tę usługę. Czytając taką zapowiedź rozumie się, że w tej cenie jest 7dni objazdu obligatoryjnego (wycieczek) i 7 dni wypoczynku (w hotelu). W opisie oferty w części "Świadczenia" zawarta jest informacja (pisana małym drukiem) o wycieczkach fakultatywnych - lokalnych (czyli nieobowiązkowych) z podanymi ich cenami. To z kolei rozumie się to w ten sposób, że są to wycieczki oferowane poza programem 7 dni objazdu, i że są one do wykorzystania w czasie wypoczynku lub nie wg uznania klienta i dodatkowo płatne. W praktyce okazuje się, że: 7 dni objazdu obligatoryjnie wypełnione są w ilości 4 dni (pierwsze) wycieczkami z listy wycieczek fakultatywnych i za to trzeba dodatkowo i obligatoryjnie zapłacić dodatkowo na miejscu 105 EUR/os. Następnie na dwa kolejne dni objazdu można, ale nie jest już to obligiem, wykupić następne dwie wycieczki fakultatywne. Sumując (w zależności od wybranej opcji) wychodzi 4 lub 6 dni wycieczkowych (objazdu). Na 7 dzień objazdu nie było już żadnej propozycji i był to już "dodatkowy" dzień wypoczynkowy. Podsumowując: impreza 7x7 okazała 4 lub 6 x 7, a za objazd trzeba było dopłacić od 105 -do ok. 200 EUR/os. Czy tak powinno być? Czy nie jest to nabieranie klientów? Czy takie reklamowanie i opisywanie imprezy jest ze strony Rainbow uczciwe? Oceniając całość imprezy: miejscowość Canj to dziura, ale to nam odpowiadało i nie było to zaskoczeniem. Jakość wycieczek, pilotów i przewodników - OK. Jakość transportu podczas wycieczek: pierwsze 4 dni - autobus OK, kierowca SUPER !!!, następne 2 dni już znacznie gorzej (autobusy i kierowcy). Hotel - pokój standard, z loggią z widokiem na morze - OK. Wyposażenie pokoju: foteliki w loggii rozpadające się, grożące upadkiem na podłogę, niesprawny telewizor. Te niedogodności usunięto dopiero po 3 dniach od zgłoszenia i dopiero po prośbie o interwencję zgłoszoną do opiekuna z ramienia portalu " wakacje.pl". Pozostałe wyposażenie OK i wystarczające nam. Wyżywienie: w ilości i różnorodności satysfakcjonującej; smak - taki sobie; notoryczne braki w ciągłości dostępu w asortymencie serwowanych owoców (arbuz, melon) i ciast. Kto chciał z nich skorzystać musiał szybko je pobrać, bo starczało na krótki czas, albo zmuszony był czekać cierpliwie na następną "dostawę", która miewała miejsce po bardzo długim czasie, a czasami jej już nie było. W naszej ocenie (ja i żona) czas dostępności obiadokolacji wyznaczony na od 19:00 był zbyt późny. Wskazane by było od 18:00, zwłaszcza w okresie pobytowym imprezy. Dokuczliwe były też występujące długie kolejki do stanowiska z jedzeniem obiadokolacji. Brak drugiego dystrybutora herbaty, kawy, gorącego mleka. Było to powodem występowania niepotrzebnych kolejek. Wyjazd był w dniach 25.07 - 08.08.2019 r.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Hotel z koszmaru .

    Igor, Lodz 20.06.2025 | Termin pobytu: czerwiec 2025 | Tagi: 46-55 lat, w parze

    Zbyt często nie oceniam pobytów w hotelach ,bo Rainbow zazwyczaj proponuje dobre hotele ale hotel Pharos to jedno wielkie nieporozumienie. Dostalismy pokój w starej częsci hotelu . Pokój sam w sobie duży z obszerną łazienką ,czysty . Na balkonie zalegające odchody jaskółek niesprzątane od niepamiętnych czasów ,pęknięta szyba balustrady balkonowej ,rozsypująca się szafa na ubrania , urwana gałka od szafy i wystające kontakty grożące porażeniem prądem . A na biurku pod szybą wielka zalaminowana kartka z cennikiem kar za uszkodzony sprzęt w pokoju. Do tego wszystkiego sprzątaczki zapominające zostawić czyste ręczniki po wymianie a nawet potrafiące zapomnieć zamknąć drzwi po sprzątaniu. Z Panią na recepcji ( żoną własciciela hotelu) wiecznie obrażoną i naburmuszoną nie można dogadać sie w żadnym języku . Obsługa hotelu patrzy na Polaków jak na intruzów jakby tu byli za darmo. Jedzenie monotonne . Basen czysty , ale basenowy ciągle poucza polskich gosci a na miejscowych i ich zachowanie nie reaguje .Ponadto na teren basenu hotelowego wpuszczane są grupy dzieci ,które mają wakacje . Grupy liczne okolo 20 osób . miejsca w basenie brak . Na terenie basenu Polacy mogą spożywać tylko napoje kupione w barze a nie te oferowanie w ramach posiłków Sama Czarnogóra jest piękna , miasto Bar i okolica godne polecenia. Mam nadzieje ze Rainbow nie będzie polecać tego hotelu klientom żeby nie popsuć przyjemnosci z pobytu w urokliwej Czarnogórze a także nie stracić dobrej reputacji jako biuro podróży.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Dla mało wymagających 🤔

    Małgorzata, 14.08.2025 | Termin pobytu: lipiec 2025 | Tagi: 56-65 lat, w parze

    Ogólnie wyjazd oceniam pozytywnie,4/5 pokoje duże ,jasne,klimatyzowane..,tylko łazienki pozostawiają wiele do życzenia .Zagrzybiona z widoczną pleśnią kabina prysznicowa.Plaza blisko hotelu.Wyzywienie dość urozmaicone.Jak mojej ocenie zamało,raczej brak owoców morza .Proponowane wycieczki fakultatywne super.Wyjazd dla mało wymagających.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Czrnogóra be pośpiechu

    WLADYSLAWA, POZNAŃ 22.06.2021 | Tagi: powyżej 65 lat, ze znajomymi

    17.06.21 wróciłam . Krajobrazy, zabytki, ludzie super. Na plaży konieczne buty wodne-kamienie. Hotel Montenegro w Czajn 4* ok ale jedzenie monotonne . Pilotka p.Bożenka bardzo opiekuńcza z dużą wiedzą. Na pewno warto zwiedzić ten kraj. Na pobyt lepiej wybrać Ulcinajn z piaszczystą plażą.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    ocena

    Sergiusz, 15.08.2025 | Termin pobytu: lipiec 2025 | Tagi: do 25 lat, ze znajomymi

    za tą cenę git.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Zadowolenie z zastrzeżeniami

    Jacek, Łódź 23.09.2019 | Tagi: powyżej 65 lat, z rodziną

    Sam program zwiedzania i jego realizacja nie budziły zastrzeżeń. Pilotka Alicja i przewodnik Ernest byli profesjonalni, życzliwi i sympatyczni. Szkoda tylko, że 1/3 dni była wypełniona wycieczkami fakultatywnymi, dodatkowo - nie mało -płatnymi. Natomiast stała baza objazdu - hotel Montenegro w Cianj - była stanowczo poniżej poziomu. Dotyczy to szczególnie warunków spożywania posiłków i ich jakości. Nadto pokoje nie były sprzątane i ręczniki nie wymieniane (mimo zostawiania ich na podłodze łazienki).

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Wzbudzą wiele emocji .

    Daniel 14.08.2025 | Termin pobytu: sierpień 2025 | Tagi: 36-45 lat, w parze

    Wycieczka wzbudzająca wiele emocji, piękny kraj ,genialni przewodnicy i ciekawe historie . To mogłyby być wakacje marzeń ale jest potężna ilość zgrzytów. Jak rozbebeszenie grupy na 3 hotele ,co jest zbrodnią ,to Rainbow doskonale wie że jest problem z korkami i bezczelnie proponuję droższe hotele żeby więcej kieszenie napchać a turyści niech cierpią i tracą ponad godzinę na zebranie wszystkich z 3 różnych hoteli . To jest chamstwo i bezczelność . Wszyscy goście powinni być umieszczeni w hotelu Pharos . Jak porozmawiałem z innymi gośćmi to usłyszałem że wiele innych rzeczy wzbudza emocje , jak standard hotelu Sars i częste odcięcia prądu , skargi na sposób wydawania żywności i godziny powrotu .

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    11

    Atrakcyjna wycieczka w beznajdzienym miejscu zamieszkania

    Gracjan 15.07.2019 | Tagi: 26-35 lat, w parze

    Byliśmy na wycieczce z żoną w terminie 04-11 lipca 2019. Wycieczka atrakcyjna ze względu na codzienne wyjazdy. Jednakże miejsce zamieszkania (miejscowość Canj) pozostawia wiele do rzeczenia. Ogólnie brudno, brzydka plaża, z jeszcze brzydszymi leżakami dodatkowo płatnymi (leżaki wyglądały jakby ktoś na nie porostu zwymiotowal a później przepłukano je w morzu). Hotel 3 gwiazdki dostał jedynie za wygląd i wyposażenie pokoi, bardzo słabe posiłki (codziennie to same menu kurczak i wieprzowina na którą nie dało się patrzeć po 3 dniach tego samego) niby bufet ale po stołówce krażył pewien Pan który kontrolował czy wszystko jest zjadane, oraz czasami sam nakładal gościom posiłki. Dodatków według kierownika hotelu atrakcją był basen, ale dodatkowo płatny 5e za osobę za 6h (przez cały pobyt nie widzieliśmy nikogo kto by się w nim kąpał). Obsługa hotelowa jakby nie istniała. Nasz pokój znajdował się na najwyższym piętrze(4). Hotel bez windy. Obsługa pojawiała się jedynie około 7 rano budząc nas. Jedynie co robili to zmieniali worki na śmieci. Przez cały pobyt nie zostały wymienione ręczniki ani pościel, dodatkowo jak nie było nas kilka razy w czasie tzw roomservice zostawiali otwarty balkon.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Nie do końca tak bez pośpiechu

    Marcin 24.08.2025 | Termin pobytu: sierpień 2025 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Wybraliśmy tą wycieczkę ze względu na to że miała być bez pośpiechu jednak program był dość męczący w pierwszym dniu przy prawie 40stopniowym upale odwiedziliśmy 3 miasteczka. W drodze do tych miasteczkiek długie korki z powodu remontów, trasa około 100km zajęła 3 h. Reszta dni w miarę ok jednak również w większości w korkach. Hotel Montenegro w Canji to porażka dlatego że za każdym razem czy to śniadanie czy kolacja trzeba oczekiwać w bardzo długiej kolejce, zdarzało się że zabrakło jedzenia dla tych co przyszli późno. Automat do kawy często był nieczynny a był tylko jeden… w naszym pokoju było tylko jedno gniazdko dostępne drugie musieliśmy dzielić z lodówką na przemian aby naładować telefony. Przewodnicy fajni ciekawie opowiadali o historii i kulturze. Joanna nasza pilotka bardzo profesjonalna i bardzo miła. Generalnie to były intensywne dni i dość męczące z powodu temperatur.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem