Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Sam ośrodek położony pięknie, nad samym morzem, przy wielkiej plaży. Mieszkaliśmy w bungalowach, pokój ładny z tarasem i małą łazienką. Jedzenie bardzo dobre, obsługa hotelu miła i pomocna. Jesteśmy bardzo zadowoleni z pobytu. Niestety wielkim minusem był brak ciepłej wody w bungalowach, cały czas leciała bardzo letnia woda. Pomimo zgłoszeń naszych i innych mieszkańców bungalowów nic z tym nie zrobiono. Ciepła woda była tylko w budynku głównym. Dlatego też ostrzegam przed wyborem tej oferty, chyba że lubicie zimne poranne lub wieczorne prysznice.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Jako, że był to sierpień - wszędzie okropny tłok głównie osób z dawnej Jugosławi. Na drogach straszne korki i prawie nie można było korzystać z wynajetego samochodu. Najgorszy był brud i stosy śmieci na terenach niczyich - na terenie hotelu czysto porządek ale dwa metry od płotu już fatalnie. To nie miejsce dla ludzi ceniących spokój ale plaża w sam raz dla dzieci - bardzo łagodne zejście do wody. Rezydenci perfekcyjni.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Miejsce bardzo ładne, atrakcyjnie położone. Pogoda piękna. Jedzenie dość monotonne i bywało zimne. Słaby wybór owoców. Niestety czystością to miejsce nie grzeszy
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Sam program zwiedzania i jego realizacja nie budziły zastrzeżeń. Pilotka Alicja i przewodnik Ernest byli profesjonalni, życzliwi i sympatyczni. Szkoda tylko, że 1/3 dni była wypełniona wycieczkami fakultatywnymi, dodatkowo - nie mało -płatnymi. Natomiast stała baza objazdu - hotel Montenegro w Cianj - była stanowczo poniżej poziomu. Dotyczy to szczególnie warunków spożywania posiłków i ich jakości. Nadto pokoje nie były sprzątane i ręczniki nie wymieniane (mimo zostawiania ich na podłodze łazienki).