Opinie o Azul Beach Resort Montenegro

Kategoria lokalna: 4

4.9/6
(274 opinie)
Atrakcje dla dzieci
4.7
Obsługa hotelowa
4.9
Plaża
5.5
Pokój
4.3
Położenie i okolica
5.0
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
4.5
Wyżywienie
5.2

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    5.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Urlop 2021 z Rainbow

    Ewa, Skrzydlów 12.09.2021

    Jechaliśmy do Czarnogóry pierwszy raz i mieliśmy trochę obaw jak tam będzie?Okazało się, że nasze obawy były niepotrzebne. Hotel bardzo ładny, pokój czysty codzień sprzątany,po 3 dniach zmieniona posciel,ręczniki wymieniane beż problemu.Teren wokół hotelu bardzo ładnie zagosopodarowany-duzo drzew,krzewów, kwiatów. Trawa na bieżąco koszona.Restauracja główna-duza,ale pomimo bardzo wielu urlopowiczów personel radził sobie doskonale.Posilki bardzo smaczne,dużo owoców, sałatek.Baseny bardzo duże i czyste-lezaki wokół nich i na plaży w takiej ilości, że zawsze można bez problemu znaleźć miejsce na nich.Plaza-13 km-z czarnym,wulkanicznym piaskiem tuż obok hotelu.Na plaży jest też jeden z barów.Wieczorem była zawsze muzyka na żywo.Bylimy na wycieczce objazdowej wokół Czarnogóry-podziwialimy piękny Kotor, Budwe-widoki nie da się opisać-to trzeba zobaczyć.Moje obawy co do urlopu w Czarnogórze-Montenegro-byly niepotrzebne. To naprawdę cudowny kraj a hotel Azul mogę polecić każdemu.

    5.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Wypoczynek

    Lilla, --- 15.08.2022

    Polecam pomimo tragicznych łazienek.

    5.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Czarnogórska perełka

    Anna, Kożuchów 28.08.2023 | Termin pobytu: sierpień 2023

    Kompleks Azul Beach Resort na pewno przypadnie do gustu osobom szukającym spokoju, nie przepadającym za tłumami, głośna muzyką i wieczornymi animacjami. Mimo, że nasz pobyt przypadł na sam środek sezonu ( 10-17.08), położenie resortu i wielkość terenu i budynków powodują, że nie ma tam tłoku. Obiekt jest poza miastem, do Ulcinja trzeba dojechać taksówką lub dojść ( ok 40-60 min) ale to nam akurat nie przeszkadzało. Resort jest położony przy samej plaży- strefa wydzielona dla gości jest mega dużą, liczne leżaki, mnóstwo miejsca, również przy basenach nie ma większego problemu ze znalezieniem wolnych leżaków czy wolnego stolika w barze. Są wydzielone strefy dla dzieci i dla dorosłych, infinity pool 18+ to genialna sprawa. Jadalnia bardzo duża, przestrzenna, zawsze było miejsce w środku lub na zewnątrz ( piękne widoki). Jedzenie raczej na plus, choć po 3-4 dniach może się znudzić, jak to na AI. Mniej entuzjastycznie muszę się wypowiedzieć o pokojach. Dostaliśmy najpierw pokój w budynku A, z zaciekami na suficie, zepsutym prysznicem i widokiem na sucha trawę i hałaśliwa dwupasmówkę ale poprosiliśmy o zmianę na budynek B i pokój był już zdecydowanie lepszy, chociaż mankament wszystkich pokojów to wielkość- są dość małe i łazienki niestety też są małe i przez to niewygodne. Standard pokojów psuje trochę ogólny standard hotelu. Na szczęście otoczenie, pogoda, ciepły Adriatyk i blueberry pinacolada w barach z szeroka gamą dobrych koktajli, napojów i przekąsek rekompensowały te niedociągnięcia. No i niestety nie mogę polecić wycieczek fakultatywnych w szczycie sezonu, nie jest to absolutnie wina Rainbow tylko faktu, że Czarnogóra nie ma odpowiedniej sieci dróg szybkiego ruchu, w zasadzie to w ogóle jest bardzo biednie jeśli chodzi o czarnogórskie drogi i wycieczka w takich warunkach to same opóźnienia, stanie w korkach, strata czasu na siedzenie w autobusie zamiast zwiedzania. Ponoć po sezonie jest lepiej :) Ogółem- wyjazd bardzo udany, krajobrazy piękne, miejsce idealne na spokojny pobyt- ale na pewno nie dla wczasowiczów poszukujących nocnych wrażeń :) tylko dla takich, którzy jak my chcieli odpocząć, wyspać się, pochillować i liznąć trochę bałkańskości. Chętnie zostalibyśmy w Azul Beach Resort dłużej. Polecamy!

    5.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Wakacje, Które Chce się Powtórzyć – Azul Beach Resort

    Ola, Łódź 16.07.2025 | Termin pobytu: lipiec 2025

    Spędziliśmy wakacje w Azul Beach Resort w Czarnogórze i ogólnie jesteśmy bardzo zadowoleni. To miejsce ma wiele atutów, szczególnie jeśli chodzi o jakość jedzenia, warunki na plaży oraz ogólną organizację pobytu. Resort dobrze sprawdzi się zarówno dla rodzin z dziećmi, jak i osób szukających spokoju. Największym plusem zdecydowanie było jedzenie. Było bardzo smaczne, świeże i różnorodne. Codziennie podawano dużo ryb, warzyw, dobrej jakości mięsa i desery. Na szczególne wyróżnienie zasługuje restauracja a’la carte przy plaży, która dostępna była bez konieczności wcześniejszej rezerwacji i w której można było zamawiać bez ograniczeń – zarówno pod względem ilości, jak i częstotliwości. To rzadko spotykane i bardzo pozytywne rozwiązanie. Dodatkowo na terenie resortu dostępne były jeszcze dwie inne restauracje a’la carte – te wymagały wcześniejszej rezerwacji, ale serwowane tam jedzenie było naprawdę na wysokim poziomie, zarówno jeśli chodzi o smak, jak i obsługę. Dużym plusem było to, że napoje – zarówno gazowane, jak i alkoholowe – były dobrej jakości. Zamiast typowych, rozcieńczonych napojów z dystrybutora, do dyspozycji gości były oryginalne, butelkowane napoje w dużych butelkach – Pepsi, Fanta, Sprite i inne. Każdy mógł sobie sam nalewać, co było bardzo wygodne i niespotykane w innych hotelach all inclusive. Drinki również były przygotowywane na bazie markowych alkoholi i miały przyzwoitą jakość, nie wyglądały ani nie smakowały jak “oszczędne wersje”. Plaża była kolejnym dużym atutem – piaszczysta, bez kamieni, z bardzo łagodnym i płytkim zejściem do wody, co czyniło ją idealną dla rodzin z małymi dziećmi. Woda była czysta, a mimo że wiało dość często, to warunki do kąpieli były bardzo bezpieczne. Dodatkową atrakcją był dmuchany, wodny plac zabaw na morzu – świetna rzecz dla dzieci i coś, czego nie spotyka się często. Zarówno na plaży, jak i przy basenie nie było problemów ze znalezieniem wolnych leżaków, co bardzo pozytywnie nas zaskoczyło. Nie trzeba było zajmować ich wcześnie rano, co niestety w wielu hotelach jest normą. Animacje były na przyzwoitym poziomie, ale ten element zdecydowanie mógłby być bardziej dopracowany. Program rozrywkowy był raczej prosty i powtarzalny, więc osoby szukające intensywnej animacji mogą poczuć niedosyt. Z drugiej strony, dla tych, którzy wolą spokojniejsze wieczory, taka forma była wystarczająca. Pokoje były w porządku – przestronne i funkcjonalne, choć warto byłoby pomyśleć o drobnym remoncie, szczególnie w łazienkach. Widać było zużycie niektórych elementów – np. deszczownica w naszym pokoju była nieszczelna i rozpylała wodę na boki. Również w kwestii czystości można by zwrócić uwagę na szczegóły, takie jak fugi czy odpływy. Kosmetyki w łazienkach były dostępne w plastikowych, ściennych pojemnikach bez oznaczeń producenta, co nie wyglądało profesjonalnie i budziło pewne wątpliwości – dobrze byłoby zastąpić je markowymi produktami w indywidualnych opakowaniach. Wymiana ręczników – zarówno w pokoju, jak i tych plażowych – działała sprawnie, bez żadnych zastrzeżeń. Polacy byli w większości kwaterowani w ostatnim budynku resortu, który znajduje się najdalej od głównych atrakcji, ale regularnie jeździły meleksy i w każdej chwili można było z nich skorzystać – transport wewnętrzny działał dobrze i nie stanowiło to żadnego problemu. Lokalizacja resortu jest przyjemna, z ładnym widokiem i spokojnym otoczeniem, jednak należy wziąć pod uwagę, że jest on dość oddalony od większych miast czy atrakcji turystycznych. Na wycieczki fakultatywne trzeba dojeżdżać dłużej, co może być minusem, ale dla osób szukających spokoju i wypoczynku nad morzem będzie to atut. Wybierając ten hotel, trzeba po prostu być świadomym jego położenia. Największym minusem całego pobytu – i jednocześnie rzeczą, która może zaszkodzić wizerunkowi hotelu – było zbyt nachalne zbieranie opinii. Podczas kolacji w jednej z restauracji a’la carte poproszono nas o wystawienie opinii na miejscu. Pracowniczka dosłownie stała przy stoliku, patrząc w ekran naszego telefonu, jak oceniamy pobyt i jakie dajemy gwiazdki. To było bardzo krępujące i absolutnie nieprofesjonalne. Taki sposób wywierania presji na gości nie jest w porządku i powinien zostać przemyślany przez zarządzających hotelem. Opinie powinny być dobrowolne i szczere, a nie wymuszane pod presją. Na koniec warto jeszcze wspomnieć o organizacji posiłków w głównej restauracji. Czasami tworzyły się spore kolejki – szczególnie podczas śniadań i obiadów – co było lekko uciążliwe. Wydaje się, że problem mógłby być łatwo rozwiązany, ponieważ restauracja dysponuje dodatkowymi strefami, w których można by rozstawić więcej stanowisk z ciepłym jedzeniem. To kwestia lepszej logistyki, która na pewno pozytywnie wpłynęłaby na komfort gości. Podsumowując – Azul Beach Resort Montenegro to bardzo dobry hotel z wieloma atutami: pysznym jedzeniem, komfortową plażą, dobrym standardem i spokojną atmosferą. Kilka drobnych kwestii organizacyjnych, szczególnie podejście do opinii i nieco zużyte elementy w łazienkach, można by poprawić, ale nie zmieniają one ogólnego, bardzo pozytywnego wrażenia. Chętnie wrócilibyśmy do tego miejsca i polecamy je osobom, które szukają relaksu, dobrej kuchni i wypoczynku w ładnym, spokojnym otoczeniu.

    5.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Super

    Zdzisław Krzysztof, Kobyłka 29.05.2022

    Pokoje nie powalają są nieduże za to teren bardzo duży 5basenow i super plaża z barem obsługa bardzo miła i pomocna wyżywienie bardzo dobre każdy znajdzie coś dla siebie.

    5.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Azul

    ANNA, Krotoszyn 03.10.2022

    Dzień dobry, miejsce bardzo trafione, hotel ok, restauracja bardzo dobra i różnorodna. Duże baseny z pięknym widokiem na morze.

    5.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Spokojne, słoneczne wakacje

    Pamela, Łukasz 09.07.2025 | Termin pobytu: czerwiec 2025

    Wyjazd sam w sobie wspaniały, po dotarciu na lotnisko mogliśmy liczyć na natychmiastową obsługę rezydentki, w drodze do hotelu dostaliśmy obszerne informacje na temat pobytu, a także ciekawostki na temat okolicy. Dojazd do hotelu był klimatyzowanym autokarem, co uważam za duży plus przy upałach jakie zastaliśmy na miejscu. Obiekt wokół hotelu jest oooogromny i zielony, obsługa w recepcji miła, bez problemu mogliśmy się porozumieć po angielsku. Pokój taki sam jak na zdjęciach, czysty, jasny, codziennie wymieniane ręczniki, telewizor z netflixem i youtub'em ;) minus za brak kosmetyków hotelowych, był tylko stary, popsuty dozownik na mydło. Jedzenie bardzo dobre, świeże, kuchnia różnorodna, każdy znajdzie coś dla siebie. Świeże owoce, słodkie wypieki oraz sery, szynki, chleby, warzywa dostępne do każdego posiłku. Dodatkowo restauracja na plaży jest również do dyspozycji, możecie zamówić tam coś do przekąszenia z karty - pizza, burgery, sałatki, kurczak, makaron - co tylko chcecie, a to wszystko przygotowywane na świeżo, NIE są to snack bary typu - weź kanapkę i uciekaj, jest to zdecydowanie coś lepszego :) Bary.. ah te bary na wakacjach, było ich sporo, wybór w karcie również obszerny, alkohole oryginalne, cola zero z butelki, nie z automatu, minus za to, że nie każda osoba stojąca za barem potrafiła robić drinki, było trzech barmanów, którzy wiedzieli czym jest "drink", niestety cała reszta to lanie wszystkiego na oko. Plaża nie ma jasnego piasku, tylko ciemny - czego nie widać na zdjęciach, więc jedyny minus bycia "brudnym" na plaży, nie było problemu z wybraniem leżaków :D Duży wybór basenów, dla malutkich dzieci, dla większych dzieci, a nawet dla dorosłych. Nie praktykuje się tam rezerwacji leżaków, o każdej porze dnia coś się znajdzie. Aerobik wodny w godzinach porannych... no i największy według nas minus - brak atrakcji w ciągu dnia dla dorosłych, wieczorami po 21:00 można posłuchać muzyki na żywo, jednak nie są to "koncerty dużej skali", tylko muzyka w tle do drinka. Hotel więc raczej dla starszych osób lub osób z dziećmi, nie ma co liczyć na cokolwiek więcej. Dojazd do najbliższego miasta taxi ok 10/15Euro, brak komunikacji miejskiej jest trochę uciążliwy. Ogólnie - polecam :)))

    5.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Azul Beach Rodzinny Resort

    Ryszard, Jelenia Góra 09.07.2023 | Termin pobytu: czerwiec 2023

    To co było w opisie hotelu, to faktycznie było. Jednak w rzeczywistości jest więcej zalet niż w ofercie . Przede wszystkim hotel zatrudnia bardzo dużą ilość personelu. Personelu, który wie co należy do jego obowiązków. Są zawodowi ratownicy na plaży i basenach, którzy sprawdzili się w czasie akcji ratunkowej na morzu. Jest ochrona obiektu, która bardzo dyskretnie pilnuje bezpieczeństwa gości. Jest bardzo sprawna obsługa kelnerska na stołówce, dbająca również o porządek na sali. Serwowane posiłki są zawsze bardzo różnorodne i niezależnie od wieku oraz stosowanej diety, każdy znajdzie coś dla siebie. Przekąski zimne i ciepłe serwowane są non stop. Dodatkowo duża ilość owoców dostępnych dla gości od śniadania do zakończenia kolacji. Barmani serwują tylko oryginalne trunki i napoje. W resorcie jest dużo zajęć, prawie przez cały dzień, dla dzieci. Rodzice mogą zostawić swoje pociechy pod dobrą opieką zespołu animatorów i być pewnym, że nie będzie nudy. Ponieważ resort jest dosyć rozległy, goście mogą korzystać z podwózki polskim Melexem, kursującym od rana do nocy. Co ciekawe, w momencie deszczowej pogody w budynkach błyskawicznie pojawiają parasole, a Melex regularnie kursuje po obiekcie. Plaża jest bardzo szeroka i długa. Głębokość wody jest idealna dla dzieci, ponieważ kilkadziesiąt metrów od brzegu ciągle jest płytko. Plaża jest sprzątana na okrągło. Wprawdzie obsługa kelnerska dosyć rzadko na nią zagląda, ale już przy basenach jest mocno aktywna. Wieczorne animacje to z reguły trzy niezależne imprezy: dla dzieci, dla dorosłych oraz jakiś koncercik miejscowego zespołu. Na koniec spotkała nas jeszcze miła niespodzianka, ponieważ pozwolono nam zostać 2. godziny dłużej w pokojach i to bez dodatkowych opłat. Minusy hotelu to dosyć małe pokoje, przy trzech osobach ciasno, dodatkowo skąpa ilość miejsca na rzeczy i ubrania. Jest jeszcze jeden minus, to zachowanie gości czyli nas. Nie chodzi tylko o marnotrawstwo jedzenia , ale zachowania przy basenach, w toaletach. Szkoda, że obsługa w imię zadowolonego gościa, nie reaguje, tylko zaciska zęby i sprząta po nim odchody w basenach, rozrzucone i podeptane przez dzieci jedzenie na krzesłach w restauracjach. Hotel polecam dla rodzin z dziećmi. To jest to co potrzebują rodzice i ich pociech. Jest to też dobre miejsce dla dobranej ekipy przyjaciół. Natomiast nie do końca jest to romantyczne miejsce dla par. Oceniając organizację wyjazdu przez biuro, nie ma się do czego przyczepić. Podróż i transfer wzorowo zorganizowane. Rezydenci jak dobrzy kelnerzy, nie narzucali się, ale zawsze byli gotowi pomóc i skutecznie pomagali. Wycieczki były dobrze zaplanowane i zawsze pod opieką przygotowanego rezydenta. Polecam rejs po Zatoce Kotorskiej oraz Montenegro Tour. Ten wyjazd, dla mnie to był przyjemnie spędzony czas. Polecam. W bonusie przepiękna Czarnogóra

    5.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Super wakacje

    Ewa, 12.06.2025 | Termin pobytu: maj 2025

    W hotelu byliśmy od 27 maja do 3 czerwca. Wróciliśmy Bardzo zadowoleni, było super. Pokój ładny, jedzenie Bardzo dobre, obsługa dobra. Wokół hotelu Bardzo dużo zieleni, barów w których serwowane były dobre lody, drinki. Hotel położony blisko pięknej, piaszczystej plaży. Polecamy ten Hotel.

    5.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Relaks

    Lilla, --- 15.08.2022

    Witam, polecam pomimo że łazienki pozostawiają bardzo wiele do życzenia.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem