Opinie o Azul Beach Resort Montenegro

Kategoria lokalna: 4

4.9/6
(274 opinie)
Atrakcje dla dzieci
4.7
Obsługa hotelowa
4.9
Plaża
5.5
Pokój
4.3
Położenie i okolica
5.0
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
4.5
Wyżywienie
5.2

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Ocena wczasów 7 dniowych w sierpniu 2024

    Janka 09.09.2024

    Pobyt w hotelu Azul oceniam na dobry. Mogło by być na 5 gdyby hotel i Rainbow wyciągneli wnioski z opinii. Do poprawy: 1/rozszerzenie przez Rainbow oferty o pokoje w budynku Premium( klienci nie czuli by się gorzej traktowani ,a musieli by wybrać między ceną ,a jakością), 2/pokoje w budynku Apricol od strony ulicy winny być bezwzględnie tańsze o 500,-zł/osobę (spowodowało by to niwelację niezadowolenia klientów którzy otrzymują te pokoje w porównaniu do widoku ze strony ogrodu w budynku Apricol oraz Blubery, 3/wynegocjowanie przez Rainbow z hotelem Azul ,że all inclusive w ostatnim dniu pobytu na wczasach obowiązuje do momentu transferu na lotnisko bez żadnych dopłat. Obecna zasada że all inclusive obowiązuje tylko do doby hotelowej tj. do godz.10 jest niezrozumiała i w złym tonie .Doprowadza to również do absurdów ,że wyjeżdżając w dniu 03.09.2024 o godz, 7:30 ,bez śniadania (restauracja czynna od 7:30), rozliczając o godz. 7:00 w recepcji karty od pokoju i ręczników zamieniono nam opaski z czerwonych na fioletowe ,co spowodowało że w barze przy recepcji zażądano od nas zapłaty za kawę ,czy herbatę .Jak to się ma do doby hotelowej do godz.10? Po prostu nie przystoi w hotelu 4*.Taki drobiazg ,a tak psuje ogólne odczucie o pobycie ,z hotelu w tym czasie wyjeżdżało ok.20 osób ,a hotelu nie było stać na 20 kaw ?kiedy zaoszczędzili 20 śniadań? 4/rezydenci Rainbow bardziej powinni dbać o swoich klientów .Przykład; brak pomocy przy zamianie reklamowanego pokoju, informacja że ""brak wolnych pokoi ",gdzie sami załatwiliśmy sobie tą zamianę bez kosztowo i pokój jednak był wolny i to nie jeden. Przyspieszony wyjazd z hotelu (byliśmy 3 godz. przed wylotem na małym lotnisku wPogorice)bez śniadania. Nasze wrażenie ,że rezydent jest rezydentem hotelu, a nie klientów Rainbow. Plusy: -piękny obszar hotelowy tj.: ogród ,baseny (zwłaszcza dla dorosłych),plaża hotelowa, bary ,wystarczająca ilość leżaków przy basenach i na plaży w dobrym stanie ,nie czuć ciasnoty, każdy może znaleźć miejsce dla siebie, -jedzenie w szerokim asortymencie ,każdy może wybrać coś dla siebie, -woda, piwo, napoje oryginalne i butelkowane ogólnie dostępne. Budynki to niestety nie standard np. turecki ,ale przy w/w plusach i wdrożeniu wskazanych rzeczy do poprawy pobyt w tym miejscu mógłby bardzo zyskać w opiniach. Czarnogóra to bardzo malowniczy i piękny region .

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Przyjemny pobyt

    Para 10.09.2024

    Pobyt na koniec sierpnia 2024. Zacznę od plusów. Baseny duże a dla osób ceniących spokój drugi mniejszy basen 16+ a tuż obok bar. Bary na każdym kroku a w nich przekąski. Alkohol importowany bez ograniczeń. Toalety przy basenach czyste, sprzątane na bieżąco. Jeśli chodzi o jedzenie śniadania, obiady i kolacje monotonne ale każdy znajdzie coś dla siebie. I najgorszy punkt hotelu to czystość pokoi. Tak na prawdę to tylko zostawiane były ręczniki i na tym sprzątanie zakończone. Polecam wykupienie u rezydenta wycieczki Montenegro Tour, cudowne widoki i piękny Kotor. Z hotelu wyjeżdżaliśmy o 16.30 a wykwaterowanie o 10.00 i wielki szok musieliśmy dopłacić, żeby nie zdjęli nam opasek. W żadnym inny hotelu nie spotkaliśmy się z takim traktowaniem gości.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Dobry wypoczynek w dobrym miejscu

    Stanisław, Mysłowice 02.07.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024

    Hotel jest pięknie położony, nad morzem. Zakwaterowanie w wielu budynkach hotelowych sprawia, że czujemy się jak w wakacyjnej wiosce. Wyposażenie pokoi jak przystało na 4 kategorię, ale nam to nie przeszkadzało. Bardzo dobre jedzenie - jeść można ciągle do 2 w nocy. Piękne baseny, w tym relaksacyjne, gdzie jest cisza i spokój. Do każdego basenu przynależy bar, więc na spokojnie można otrzymać coś do picia i jedzenia. Rano świetne zajęcia relaksacyjne w basenie z wyjątkowym animatorem, który robi dobrą robotę zabawiając gości. Plaża piaszczysta, ale dobrze mieć buty do wody. Obsługa robi wszystko, żeby goście się tutaj dobrze czuli i są w tym naprawdę świetni. Niestety opieka biura podróży słaba, z walizkami po obiekcie trzeba jeździć samemu ciągnąc je. A obcinanie opasek po wykwaterowaniu i ewentualna konieczność dopłaty do korzystania z pakietu All inclusive do czasu wyjazdu na lotnisko (kilka godzin) to już duży błąd biura, że nie potrafi czegoś takiego wynegocjować!

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    7

    Prawda

    Erka 07.10.2021

    Hotel - pokoje , obsługa rzeczywiście mają 4 gwiazdki , czyli Ok. Jednak kuchnia , również w restauracjach tematycznych , mistrzostwo świata ! Brawo , brawo ! Trzeba być super kucharzem żeby tak spaprać jedzenie i to CODZIENNIE. Jaka regularność i trzymanie równego poziomu ! Wygięcie wysuszonych filetów rybnych zawsze takie samo , nie mówiąc o bardzo dowcipnym przyrządzaniu dań z duszonego mięsa. Każdy mógł zabawić się w Sherlocka zgadując „a cio to”. Naprawdę , doznania kulinarne NIEZAPOMNIANE ! Acha , wino ( nie obrażając win ) „domowe” chyba nie było degustowane przez Bonda w czasie kręcenia Casino Royale bo…. dalszej części już by nie było. Prawdziwy „hard core”….Jednym słowem - gastronomiczny survival !

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Azul coś na plus coś na minus

    Jacek 21.07.2024

    Ostanie 2 dni pobytu a już podzielę się swoimi opiniami . Może zacznę od plusów: -dostępność leżaków przy basenie i na plazy cały czas znajdują się wolne także nie trzeba walczyć o dostepnosc -jedzenie Bałkanskie doprawione urozmaicone -drinki markowe alkohole na duzy plus -bez kolejek za jedzeniem czy piciem -super plaza piaszczysta brak kamieni, ok 100 metrow można iść w głąb morza i woda sięga pasa Minusy: -Animacje dramat praktycznie nie istnieją 2 razy graliśmy w water polo pozatym mało się dzieje -w wc czuc kanalizację, - nasz pokój z 2 pomieszczeniami 2 doroslych i 2 dzieci przestrzenny jednak inni mieli mniej szczęścia i np 2 doroslych plus dziecko dostali bardzo maly pokoik, -sprzątanie tak jak się uda raz przyniosą czyste szklanki a drugi raz wyrzucą tylko śmieci, Suma sumarum gdyby popracować nad animacją i dokładniejszym sprzątaniem minusów by nie było ale ogólnie polecam

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Azul i rainbow

    Damian 25.07.2024 | Termin pobytu: maj 2024

    Jeśli chodzi o hotel to samo miejsce warte polecenia. Nie wszystko było idealnie, ale nie jestem osobą bardzo wymagającą. Przestrzegam jednak osoby które mają późny wylot. O 10 zostały zabrane opaski i trzeba było sobie radzić na własną rękę z posiłkami. Rezydent twierdził, że przysługuje nam opaska do czasu wyjazdu z hotelu , a Rainbow twierdzi, że nie. Generalnie pierwszy raz spotkałem się z czymś takim. Następnym razem wybiorę inne biuro.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    7

    Ogólnie całkiem nieźle. W szczegółach już nie tak bardzo

    Jan, Łódź 24.09.2023 | Termin pobytu: sierpień 2023

    Z wakacji wracam z miłymi wspomnieniami i uśmiechem na twarzy. Dzieci wybawione i zadowolone. Dopiero gdy przypominam sobie poszczególne szczegóły, mina trochę mi rzednie. Najbardziej negatywnie w pamięci zapadły zdecydowanie pokoje i ich odległość od reszty ośrodka oraz fakt istnienia poziomu powyżej All Inclusive Ultra, VIP, który nie jest nawet dostępny w ofercie Rainbow. Na miejscu tworzyło to niepotrzebne uczucie podziałów, kastowości i napięcia. Czy poszczególne aspekty z komentarzy przy kategoriach są tzw. "deal break'erem" - trzeba ocenić samemu. Ja wydanych pieniędzy nie żałuję, co nie zmienia faktu, że za tę kwotę na pewno mogłoby być (i bywało) znacznie lepiej.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    12

    duży, ale trochę zmarnowany potencjał

    Karolina 18.06.2022

    Hotel ok, jedzenie też dobre, ale jest sporo niedociągnięć, które znacząco wpływają na jakość pobytu. Największym plusem jest bardzo dobry wybór importowanych alkoholi. Barmani mili, chętnie robią drinki nawet na indywidualne zamówienie, animatorzy również bardzo sympatyczni, starają się jak mogą. W czasie naszego pobytu nie działał jeszcze polskojęzyczny klub, ale nasze dzieci korzystały z lokalnego mini klubu - były zadowolone, nawet mimo bariery językowej. Największym minusem jest niekompetentna recepcja oraz serwis sprzątający (w pokojach, bo części wspólne utrzymane bez zarzutu). Kilkakrotnie w naszym pokoju nie było papieru toaletowego, zgłaszaliśmy ten problem recepcji i prosiliśmy o uzupełnienie - niestety recepcja ani razu nie zareagowała. W końcu sami kupiliśmy papier. Sprzątanie pokoju bardzo ogólne, po naszej podłodze ciągle walał się piasek z plaży... Przed wyjazdem chcieliśmy się dowiedzieć o możliwość przedłużenia doby; za pierwszym razem powiedziano nam, że kosztuje to 35e na osobę, dzieci mają zniżkę, za drugim razem powiedziano, że 35e za pokój i że jeśli przedłużmy dobę to będziemy mogli korzystać również z kolacji w ostatnim dniu, ale musimy przyjść w dniu wyjazdu, żeby można było sprawdzić dostępność pokoju. Za trzecim razem (w nocy na 24h przed wyjazdem) usłyszeliśmy, że cena 35e/pokój obowiązuje tylko dziś, bo jutro wchodzi nowy cennik i będzie to 50e/pokój, ale i tak nie mogliśmy przedłużyć, bo nasz pokój miał zostać udostępniony kolejnym turystom. Zaproponowano nam, że możemy zostać w pokojach do 12:00 oraz skorzystać z kolacji bezpłatnie. Jednak nauczeni poprzednim doświadczeniem z recepcją poszliśmy następnego dnia z samego rana, żeby potwierdzić te informacje. Okazało się, że nie możemy zostać do 12:00 i nie mamy kolacji... Po naszym wyraźnym sprzeciwie pozwolono nam zostać do 11:30 (nadal bez kolacji). Nikt jednak nie poinformował nas, że musimy przyjść re-doładować klucze. Kiedy wróciliśmy z plaży o 10:00 do naszego budynku okazało się, że dostęp do naszych pokoi został zablokowany. Musieliśmy znowu iść na recepcję, gdzie bardzo niezadowolona recepcjonistka doładowała nam klucze. PS. basen dla dzieci ze zjeżdżalniami (który widnieje na wielu zdjęciach) jest tylko dla gości ze strefy premium (nie pokoje rodzinne i nie standardy)

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Ok ale bez szalu

    Grzegorz 20.07.2025 | Termin pobytu: lipiec 2025

    Brak reakcji personelu na korzystanie przez dzieci ze strefy basenowej dla dorosłych, Brak informacji o animacjach dla dorosłych. Hotel raczej dla rodzin z dziećmi.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Polecam, ale...

    Daniel, Kielce 06.08.2023 | Termin pobytu: lipiec 2023

    Pierwszy raz w Czarnogórze, kiedyś tam wrócimy. Co pochwalić, a co nie - super pogoda, dobre jedzenie, miła obsługa. Duży kompleks, dwu i pół latek miał do robić i widać było wymalowane szczęście na jego buzi. Mnóstwo atrakcji dla niego oraz dorosłych. Za mały by pojechać na dalsze wycieczki, więc tych nie ocenię. Odpoczęliśmy. Na minus to śmieci na plaży przez cały wyjazd oraz budynek A, którego pokoje i windy mają czasy świetności za sobą. Szkoda, że Rainbow nie miał na tamten moment w ofercie pokoi premium - my pomimo posiadania Ultra All inclusive nie mieliśmy dostępu do części Premium - nie widzieliśmy że takie istnieją. W ofercie R ich po prostu nie było.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem