Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz
4.0/6
Tomasz SIKORA, Poznań 13.07.2024 Termin pobytu: lipiec 2024
OCENA POBYTU W HOTELU AZUL BEACH RESORT MONTENEGRO - 02.07. - 09.07.2024
WYŻYWIENIE , POKÓJ HOTELOWY ORAZ POŁOŻENIE HOTELU BEZ UWAG. KIEPSKA OBSŁUGA HOTELOWA - BRAK SPRZĄTANIA POKOJU PRZEZ CAŁY POBYT NA WCZASACH. ZMIANY W REALIZACJI ZAKUPIONYCH WYCIECZEK. PIENIĄDZE ZWRÓCONE PRZEZ BIURO PODRÓŻY NIE ZAŁATWIAJĄ SPRAWY. POJECHAŁEM POZNAĆ KRAJ I KULTURĘ - CO ŁĄCZYŁO SIĘ Z WYKUPEM WYCIECZEK. OTRZYMAŁEM - TAKTOWNĄ - ODPOWIEDŹ, ŻE WYCIECZKA SIĘ NIE ODBĘDZIE ANI WYKUPIONA ANI NOWA ZAPROPONOWANA PRZEZ REZYDENTA !!!
4.0/6
Johny 10.07.2022
Odpoczynek w Czarnogórze
Doskonałe położenie kompleksu hotelowego przy plaży piaszczystej, dostępne baseny z przemyślanym i zadbanym otoczeniem. Dostępność leżaków z parasolami + ręczniki przy basenach i na plaży. Dużo dobrze utrzymanej zieleni i kwiatów, Miła i profesjonalna obsługa. Posiłki urozmaicone i smaczne - dla każdego wg upodobań i smaków, oferowane w nowoczesnym i przestronnym obiekcie. Atrakcyjne wieczorne koncerty instrumentalne i wokalne. Jeśli chodzi o pokoje w obiekcie Kiwi - pokoje czyste z nowym wyposażeniem (zgodnie z zamieszczoną ofertą), braki do opisu pokoju uzupełnione po interwencji w trakcie pobytu (zestaw do kawy/herbaty, suszarka). Niestety łazienka mocno odbiegająca standardem od pokoju (brak gniazda elektrycznego, nieszczelna kabina, uszkodzenia syfonu umywalki, stare mało estetyczne drzwi i jeszcze parę drobiazgów), zdjęcie w ofercie przedstawiało łazienkę w innym obiekcie hotelu Azul. Podsumowując obiekt hotelowy wart polecenia, niestety pokoje Kiwi ogólnie na minus.
4.0/6
Paweł i Małgorzata, Warszawa 06.08.2023 Termin pobytu: lipiec 2023
Wszystko w porządku
Pobyt w lipcu 20-27.07.2023 r. Transfer min 1,5 h od lotniska. Infrastruktura hotelowa ok. Wymiana ręczników, leżaki przy basenie i na plaży w cenie. Plaża czysta, wejście do wody płytkie prawie 80 m. Jedzenia dużo ale mało różnorodne i powtarzalne. 2 kolację a la cart w cenie wyjazdu. Trzeba uważać aby nie pić wody z kranu jak w Egipcie. Butelkowana dostępna w każdym barze. Czuć zapach z kanalizacji w łazience.
4.0/6
Małgorzata, Kielce 14.08.2023 Termin pobytu: lipiec 2023
Wakacje z rodziną
Bardzo długi czas dojazdu do Hotelu- 2 h 40 min. Przyjechaliśmy ok 22.00, miał na nas czekać zimny posiłek, tak zapewniała rezydentka. Tymczasem pokoje okazały się nie posprzątane, z pozostawionymi rzeczami po poprzednich lokatorach. Przeniesiono nas do nowych pokoi ale posiłku już nie uzupełniono. Przez pierwsze 4 dni prosiłam rezydentkę , Pana na recepcji, w końcu sprzątaczki, żeby uzupełnili braki w pokoju, typu suszarka do ubrań (która była standardowo na wyposażeniu każdego pokoju). Niestety....mogłam sobie prosić , nasz pobyt trwał 7 dni więc już dałam spokoj. Pościel jak i ręczniki posiadały drobne plamy, ręczniki wymieniane codziennie. W związku z tym że dali nam brudne pokoje, mieli nam dać bonus- czas opuszczenia pokoi w ostatnim dniu pobytu z 10 na godz. 12.00. Wracając z plaży po 11 pokoje były już zablokowana, i znowu trzeba było lecieć na recepcji. Ogólnie hotel i otoczenie bardzo łagne i czyste . Jedzenie bardzo dobre i różnorodne. Bardzo długi czas dojazdu jeżeli chodzi o wycieczkę objazdową (ok. 3 godz), warto zobaczyć Kotor , widoki piękne. Ogólnie wszystko by było super, tylko obsługa pozostawia wiele do życzenia .