Opinie o Montenegro

Kategoria lokalna: 3

3.9/6
(264 opinie)
Atrakcje dla dzieci
2.0
Obsługa hotelowa
4.0
Plaża
3.7
Pokój
4.1
Położenie i okolica
4.1
Rezydent
4.8
Sport i rozrywka
2.4
Wyżywienie
3.4
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    41

    Czytajmy komentarze pod ofertą!

    Ogromne rozczarowanie 30.07.2022

    Zainteresowani odpoczynkiem w Czarnogórze zdecydowaliśmy się na wybór hotelu Montenegro w Canj. Jeżdżąc po wielu innych miejscowościach (i w Polsce i poza Polską) mieliśmy styczność z naprawdę różnymi warunkami jeżeli chodzi o nocleg. Z reguły nie mamy dużych wymagań - podstawowym kryterium zawsze jest czystość i łazienka w pokoju (to tyle). W przypadku hoteli były to zawsze 3* , ewentualnie hostele czy prywatne mieszkania. Nigdzie jednak nie byliśmy tak niezadowoleni jak w hotelu Montenegro. Zarówno w hotelu jak i w całej miejscowości naprawdę wiele rzeczy nie było ok. Przed samym wyjazdem widzieliśmy ze 2-3 negatywne komentarze pod tą ofertą, jednakże niezrażeni nimi pojechaliśmy z myślą, że przecież my nie mamy aż tak dużych wymagań i będzie ok - to był nasz błąd. Poniżej wyjaśniamy dlaczego. Wiele z tych rzeczy, które opisaliśmy przeczytaliśmy w trakcie pobytu zagłębiając się w resztę komentarzy, jak widać wszystko dalej aktualne. Obiektywnie patrząc, jeżeli ktoś ma możliwość to naprawdę lepiej dopłacić kilkaset złotych i wybrać się do innego hotelu, w zupełnie innej miejscowości.

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Nigdy więcej!

    Anna 22.07.2019

    Nie mogę ocenić hotelu Montenegro , ponieważ widziałam go tylko z zewnątrz , oraz restaurację. Zakwaterowano nas w Wili Aleksandra , która nie miała nic wspólnego z hotelem , natomiast restauracja to stołówka zakładowa z czasów PRL-u - kolejki , zimne i ohydne jedzenie!

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    Hotel Montenegro Canj

    Anna 08.06.2025

    Wielkie rozczarowanie. Zacznę od tego, że nasz wyjazd był kupiony w ofercie first minut za ponad 2000 zł/os. w części trzygwiazdkowej, w ofercie lasy 700zł/ os w części czterogwiazdkowej. Ale to wyłącznie mój bład, że uwierzyłam w ceny promocyjne w ofercie first. Nie wierzyłam też do końca w tyle negatywnych opinii o hotelu. A jednak. Co do rezydentek nie mam zastrzeżeń, dobry kontakt, spotkanie głównie celem sprzedaży wycieczek fakultatywnych. Miejscowość Canji poza pięknymi widokami( morze i góry) nie ma kompletnie nic do zaoferowania. Bezpośrednio można dojechać busem tylko do Baru lub Starego Baru za 2 euro. Do Budowy i innych miejscowości z przesiadką w Barze. Można wypożyczyc samochód, kupić rejs statkiem, który płynie do Petrovac, Budvy, wyspy św. Mikołaja i pobliskiej plaży (polecam). Kupiliśmy też wycieczkę od rezydentki Rainbow Montenegro tour. Hotel- Vila Aleksandra, pokoj ok, udało się wyprosić na czwartym piętrze, więc mieliśmy widok na gory, dolne piętra widok tragiczny, na dachy lub na mur. W pokoju czajnik, wi-fi bez zastrzeżeń. Sprzątanie- pokój był słabo wysprzątany po poprzednich wczadowiczach, pełno włosów w łazience, brudna kabina, stara torebka w szafce nocnej. ale po przecztaniu wcześniejszych opinii byłam wyposażona w środki dezynfekcyjne i czyszczące więc sobie poradzilam. Ale chyba nie o to chodzi aby zaczynać urlop od sprzątania łazienki w hotelu. Bieżące "sprzątanie" polegało na wyrzuceniu śmieci i wymianie ręczników. Stołówka ( nie, nie to nie restauracja) to poniżające doznanie, jedzenie - bardzo mały wybór, kolejki na minimum 20 min. Część jedzenia jak się skończy nie jest dokładana, kawy nie wolno wypić na tarasie, obsługa niezbyt miła. Krótkie godziny posiłków ( 7-9 i 19-21). Plaża- ładna, kamienista, leżaki płatne( 15- 20 euro za dwa). Posumowując, z całego serca nie polecam przy tylu innych mozliwościach. Moje wielkie, osobiste rozczarowanie co do biura Rainbow.

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    5089987

    Ryszard, Opole 26.07.2022

    Ogólnie mało atrakcyjny pobyt w hotelu Montenegro. Cena wczasów nieadekwatna do warunków wypoczynku. Hotel powinien mieć dwie gwiazdki. Pokoje brudne nieremontowane, wyżywienie monotonne, tłuste i niesmaczne. Plaża brudna, niestety płatna. Ogólnie należy stwierdzić, że ze względu na warunki pobytu szanująca się firma turystyczna (a za taką mamy firmę Rainbow) powinna zweryfikować cenę wczasów w hotelu Montenegro w Czarnogórze.

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    ogólnie zła

    KRZYSZTOF, Katowice 30.08.2021

    Hotel Montenegro pokój nr 14 ocena niedostateczna

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    hotel Montenegro

    Magdalena , Wojkowice 04.08.2019

    brudne obrusy na stole to jest nie wybaczalne w hotelu 4 stars. Do śniadań nie mam zastrzeżeń , ale obiadokolację słabe.

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Czarnogóra

    zwiedzający będący w tym miejscu 24.06.2018

    Wybraliśmy ten hotel z oferty last minute , dobra cena i po raz 1 zwiedzaliśmy Bałkany , Co do hotelu to jest znacznie na uboczu , by dojechać do głównej drogi trzeba ruszyć autobusem i później przesiadka na inny by co kolwiek zobaczyć - zwiedzić ,lub pozostaje jazda taxi ,plaża brudna ,plus to bardzo tanio jak na Euro - dużo zobaczyliśmy , Czarnogóra obecnie jest w latach 70-tych ,wszystko stare , już nie wspomnę o hotelu bo zasługuje na 1 gwiazdkę , łącznie z wyżywieniem kolejki do stołu , brak wykwalifikowanego zespołu kelnerów i kucharzy jedzenie monotonne ochydne , co do pogody ok. ciepło i przepiękne widoki rekompensujące nam ten cały pobyt.

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    8

    Podróż do przeszłości

    Karolina 21.07.2019

    Jeżeli lubisz klimat Władysławowa lat 80”, z nostalgią wspominasz kiczowate pamiątki, suto zakrapiane melanże z disco polo i chciałbyś spotkać Grażynę, Janusza, Sebe i Karyne rodem z memów, to jest to idealne miejsce! Wsiowo, brudno, ale tanio! Miejscowość jest festiwalem kitu, tandety, niezbyt czysta, maleńka, knajpy na poziomie tanich smażalni lub budek z kebsem, plaża do zaakceptowania, warto popłynąć łódka na sąsiednia plaze- o wiele mniej zatłoczona i ładniejsza. Hotelu nie nazwałabym hotelem- wolno stojący budynek ani ładny ani paskudny, trochę śmierdzący. Pokoje na trzecim pietrze w dobrym standardzie, na parterze dramat- cieknąca klima, ściana zamiast tarasu, śmierdząca toaleta. Najgorsze jedzenie, nie mogę porównać do niczego, bo nigdy z czymś takim nie mieliśmy do czynienia, nawet w koszmarach, stołówka nazywana szumnie restauracja, jak tania jadłodajnia z PRL, udająca sale bankietową. Ogólnie polecamy Czarnogórę, piękny kraj, ale to miejsce i ten „ hotel” to jakieś kompletne nieporozumienie, nie wiem jak Rainbow może schodzić do takiego poziomu wycieczek. Uratował nas wynajem auta i objazdowka po Czarnogórze, bo w Hotelu Montenegro to zmarnowany pobyt, zero przyjemności.

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    9

    Hotel Montenegro

    Magdalena, Poznań 12.07.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024

    Hotel fatalny, brud i smród, odnośnie jedzenia to nie jestem wymagająca ale tutaj przeszli samych siebie , dzień w dzień te same potrawy, wi-fi ledwo dostępne przy recepcji, brak TV - wiem że przyjechaliśmy na wakacje ale nie mieliśmy możliwości obejrzenia meczu a było przecież euro. Przy zakupie oferty nie zostałam poinformowana, że jest możliwość wyboru pokoju w części hotelu , która została nowowybudowana. Z pozostałymi uczestnikami wywnioskowaliśmy, że osoby zapisujące się jako ostatnie otrzymały lepsze zakwaterowanie. Jestem też przyzwyczajona że jeżeli jest napisane , że jedzenie jest wydawane od 19-21 to o 21:05 nikt mnie nie wyrzuci a tutaj kierownik restauracji robił to z hukiem. Z wycieczek wracaliśmy późno więc nie było możliwości zjeść wcześniej.

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Hotel nie do polecenia

    Grzegorz, Lublin 24.08.2022

    Hotel Montenego nie spełnia współczesnych standardów. Gwiazdki nie przedstawiają jakości hotelu. Nasz pokój był bardzo mały i brudny. Łazienka brudna, zagrzybiona a z kanalizacji wydobywał się charakterystyczny fetor. Mimo otwartego okna tego smrodu nie udało się zlikwidować. Dodatkowo pobyt utrudniały okresowe lecz częste i regularne braki bieżącej wody. Po interwencji zmieniono nam pokój na nieco lepszy i czystszy. Stołówka też pozostawiała wiele do życzenia. Bardzo mała lada była przyczyną wiecznych kolejek po dania. Obsługa czujnie obserwowała i nadzorowała kto, co i ile jada. Niedyskretne zachowanie obsługi było bardzo krepujące. Jedzenie, w moim poczuciu było dość dobre a ilości wystarczające. Hotel nie zapewnia serwisu plażowego. Ponoć można wykupić leżaki na recepcji lecz nigdy nam się to nie udało. Prezentowane powyzej zdjęcie nie jest zdjeciem z tego hotelu.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem