Opinie o Montenegro

Kategoria lokalna: 3

3.9/6
(264 opinie)
Atrakcje dla dzieci
2.0
Obsługa hotelowa
4.0
Plaża
3.7
Pokój
4.1
Położenie i okolica
4.1
Rezydent
4.8
Sport i rozrywka
2.4
Wyżywienie
3.4
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    41

    Słaby wybór...

    Ilona 15.10.2017 | Termin pobytu: kwiecień 2018

    Wioska przeżywała swoją świetność w latach 80tych i 90tych ubiegłego wieku... Wtedy dobrze prosperował kompleks hoteli zlokalizowanych na drugim końcu plaży, od lokalnych mieszkańców dowiedzieliśmy się że hotele te był powiązane z pewnym dużym zakłądem przemysłowym, zakład plajtnął, a za nim również hotele. Obecnie część tych hoteli jest zamknięta a te hotele które działają do tej pory to istne retro. Tam czas się zatrzymał na latach 90tych. Hotel Montenegro jest zlokalizowany po drugiej stronie plaży, wśród innych nowszych mniejszych hoteli. Plaża to jedna wielka popielniczka, w tej popielniczce można również znaleźć dużo śmieci, serwis plażowy tylko inkasuje kasę za leżaki ale nic poza tym. Po wykupieniu bileciku plażowego w recepcji za 3 euro można rozłożyć się od szóstego rzędu od morza w głąb plaży co nam nie przeszkadzało akurat. Poza trzema barami przy plaży nie ma żadnych ciekawych miejsc do posiedzenia. Brak dobrych restauracji, brak lokalnych atrakcji poza stateczkami. Co do hotelu. Pokój ładny, świeżo wyremontowany, wszystko czyste, minusem jest to że trafiliśmy na pokój z widokiem na buczącą całą dobę stację transformatorową. Restauracja przypomina stołówkę i jest zlokalizowana w gorszej części kompleksu hotelowego. Hotel jest zlokalizowany około 300 metrów od pseudodeptaku przy plaży (jest to jeden z hoteli położonych najbliżej plaży w tej miejscowości). Jedzenie zimne, zrobione z najtańszych składników, czasami wręcz niejadalne, jedynym plusem są dobre ciasta i napój do kolacji. Nie należy iść na posiłki w "szczycie" ponieważ dobrze nie odłoży się sztućców a osoba z obsługi już podbiega i zabiera talerze abyśmy jak najszybciej zwolnili miejsce dla kolejnych osób w jadłodajni która nie wygląda tak jak na przedstawionych zdjęciach). Panie z recepcji pomocne, manager hotelu Goran (podstarzały playboy mówiący po polsku zawsze do dyspozycji. Rezydentka (Pani Dagmara) wszystko fajnie wytłumaczyła na spotkaniu organizacyjnym, opisała wszystkie wycieczki fakultatywne łącznie z rejsem statkiem za 35 euro, powiedziała o autobusach, o lokalnych atrakcjach, o aptekach bankomatach czy o serwisie plażowym. Niestety zapomniała powiedzieć o tym iż na wycieczkę stateczkiem za 10 euro trzeba zapisywać się z dwudniowym wyprzedzeniem... ogólnie nic nie wspomniała o statkach poza transportem na plażę królowej. Ok rozumiem, ona jest od tego żeby nagonić ludzi na wycieczki Rainbowa... W opisie hotelu pisze że „w pobliżu hotelu’ znajdują się dodatkowe atrakcje (dyskoteki itp.) zawsze myślałem że za słowem „w pobliżu” kryje się odległość którą można przemierzyć idąc 15 minut na nogach. Według Rainbowa „w pobliżu” oznacza 15 minut jazdy autobusem do kolejnej miejscowości – do Sutomore… Lepiej dopłacić kilka stów i pojechać do każdej innej miejscowości w Czarnogórze gdzie plaże będą czyste a jedzenie będzie bardziej zjadliwe… polecam sąsiadującą z Cajem miejscowość Petravac gdzie można przeżyć szok. W Cajnie jedno wielkie śmietnisko, w Petravacu zlokalizowanym 7 km dalej piękne czyste plaże.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    Wybierz inny hotel z Rainbow. Na pewno nie ten.

    Łukasz z rodziną (dwa pokoje) 27.08.2024

    Hotel posiada kilka budynków przy ruchliwej w sezonie drodze dojazdowej z brakiem chodnika. Kilkupiętrowe budynki oznaczone są czterema lub trzema gwiazdkami jakości ale i tak stołówka jest jedna dla wszystkich. W trzech gwiazdkach brak windy. Widok z mini balkonu "ma morze" oznacza widok na dachy, wszędobylskie remonty lub inny budynek. W stołówce wieczne kolejki do mini szwedzkiego stołu. Jedzenie monotonne, zawsze takie samo. Personel zmęczony, znudzony i pracujący "za karę". Dwa mini baseny są okupowane przez lokalnych turystów. Baseny zamykane w trakcie najpiękniejszego słońca od 12:00 do 15:00. Hotel nie posiada własnej plaży. Plaża publiczna, brudna, leżaki w słabym stanie. Plaża zamykana wieczorem i niemożliwy jest nawet spacer wzdłuż brzegu Mozą. Nie wolno. Infrastruktura drogowa to dramat. Wyjazd z miejscowości Canj autobusem lub samochodem w którąkolwiek stronę w sezonie podróż wydłużona o kilkugodzinne korki. Wzdłuż wybrzeża jest tylko jedna droga.Tylko dzięki lokalnym stateczkom można drogą wodną dostać się szybciej do Budvy, Petrovac czy do Starego Baru. W hotelowej miejscowości Canj wieczorem nie ma co robić. Jeden zadeptany chodnik z tandetnymi straganami. Przypominam: na plażę wieczorem wejść nie można. Najistotniejsze: większość turnusu z Polski 13-20.08.2024 dwa ni przeleżała w pokojach hotelowych. Już po pierwszym śniadaniu rozbolały nas żołądki, glowy i mięśnie. Wezwany lekarz podający kroplówkę sąsiadom powiedział, że tak jest co roku a turyści i tak przyjeżdżają. Ostrzegano nas, żeby pić tylko butelkowaną wodę. Skutkiem tego było niejedzenie w ogóle posiłków w opłaconej stołówce poza suchymi kromkami i bananami. Ci, którzy stołowali się poza hotelem w Canj niestety też zachorowali. Strach było myć zęby wodą z kranu. Pokoje hotelowe "sprzątane" codziennie. Sprzątanie ograniczało się do wyrzucenia śmieci z kosza. Toalety brudne a prysznic i umywalka wołała o płyn do mycia chyba od wielu lat. Bezskutecznie. Polecam obejrzeć załączone zdjęcia. Nie polecam hotelu z marnym WiFi wszędobylskimi ograniczeniami jak np. tylko jeden bezpłatny kieliszek wina lub piwa do kolacji bez szklanki pitnej wody. Widoki jak widoki na bałkanach: ładne. Polecam starówki w Budvie i Starym Barze oraz deptak w Pertovacu. Ogólnie: sugeruję Rainbow wycofać ten hotel z oferty.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Słaby hotel

    Mateusz, Poznań 29.08.2021

    W hotelu 3-gwiazdkowym łazienka stara i brudna z wyczuwalnym nieprzyjemnym zapachem. Bardzo głośno (trzaskanie drzwiami, krzyki, szarpanie za klamki), nawet w godzinach ciszy nocnej, głównie przez grupy dzieci/młodzieży przyjeżdżających na obozy. Jedzenie niezbyt dobre, monotonne, czesto zimne i nieapetyczne. Basen wybudowany tylko żeby wyglądał dobrze na zdjęciu, w praktyce malutki zmieszczą się tam może 2-3 osoby.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Nie polecam tego hotelu

    Ireneusz, Chełm Śląski 16.06.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024

    Hotel ładny tylko z zewnątrz, mój pokój niby 4 gwiazdki/ ja daję 3/ był bardzo mały. W łazience śmierdziało a prysznic zagrzybiony. Jeżeli chodzi o jedzenie w miarę dobre ale było kilka dni że po kolacje staliśmy 20 do pół godziny bo hotel był cały obsadzony a tylko było jedno stanowisko że stołem szwedzkim. Byliśmy w różnych hotelach z rainbow ale ten to jakiś żart . Moim zdaniem rainbow powinno sobie dać spokój z tym hotelem jeżeli chcą utrzymać swoją renomę.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Hotel Montemegro

    Damian, B. 01.08.2022

    Jedyną zaletą tego hotelu jest jego lokalizacja, blisko przystanku autobusowego i blisko plaży i marketów. Jedzenie monotonne i bardzo przeciętne, pokój brudny, w łazience pachniało kanalizacją, na zasłonie była wysuszona plama krwi. Obsługa w trakcie kolacji potrafiła wygonić, jak ktoś miał pusty talerz na stole. Przez kilka dni basen był wyłączony z użytkowania, przed wycieczką fakultatywną nie było lunchboxu do odbioru (nikt z obsługi hotelowej nie miał pojęcia, o czym mówimy), kadra hotelowa bardzo słabo zna angielski, przez co nie mogliśmy załatwić kilku rzeczy. Duży plus za opiekę rezydenta - Pana Łukasza :)

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Nie polecam

    Paweł 30.07.2025 | Termin pobytu: lipiec 2025

    Nie polecam ze względu na brak jakichkolwiek atrakcji, jedzenie okropne, godziny posiłków również. Cała miejscowość przy hotelu da się obejść w 10 minut, plaże głównie prywatne, a leżaki 20 euro za dzień…. Internet w hotelu prawie w ogóle nie działał

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Hotel Montenegro Canji

    Adam, Gliwice 30.09.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024

    Na wstępnie zaznaczam, że byliśmy świadomi tego, co możemy oczekiwać (bywaliśmy już np. w Albanii) aleeee.... poprosilismy o hotel w którym nie ma animacji w spokojniejszym mieście będąc w biurze podróży, więc padło (zgodne z rekomendacją Pani w biurze) na hotel Montenegro w miejscowości Čanj. Po przyjeździe na miejsce Pani rezydent poinformowała nas, że: "jak Państwo wiecie, miasto Čanj jest miastem imprezowym, a w hotelu będzie organizowana impreza, która będzie przez następne 5 dni do 1 nocy...śpiewanie na żywo etc" - kurtyna. Dodatkowo, pomijając lokalny ranking gwiazdek w hotelu, oczekiwaliśmy minimum czystości. O ile w pokojach była do zaakceptowanie, o tyle obrusy i "obicia" krzeseł w restauracji pozostawiały wiele do życzenia. Szczególnie krzesła, które były pokryte białymi obiciami, kolor biały widziały chyba 2 lata temu a dodatkowo wszystkie były ubrudzone, a prane nie były nigdy. Posiłki również... żaden ciepły posiłek nie był ciepły. O ile wiedzieliśmy, że na różnorodność nie ma co liczyć, o tyle ciepły posiłek mógłby być ciepły... Podsumowując - oferta fajna, ale dla ludzi, dla których nie są problemem brudne krzesła i stoły w restauracji i posiłki mogą być zimne

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Monte nie gro

    Patryk, Bydgoszcz 17.09.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024

    Poza faktem wprowadzania potencjalnych klientów w błąd zdjęciami, oraz faktyczną klasa hotelu, wiele również pozostawia do życzenia odległość od plaży. Hotel niczym nie przypomina 3-4 gwiazdek, mamy możliwość trafienia, budynku z widokiem na inny budynek lub jakimś bungalowem pomiędzy, albo widok na stację transformatorowa, basen przy części 4* odstrasza kolorem wody. Basen przy Głównym wejściu, mały i praktycznie nie używany. Z Hotelu do plaży ponad 200m, wszystko dodatkowo płatne. Poza wynoszeniem śmieci co jakiś czas, nie robiono nic. Na plus darmowy sejf w pokoju i na tym kończą się plusy. Na stołówce brudne sukna na krzesłach, widać było zdechłe myszy, a jedzenie tłuste i powtarzalne. W łazience brud i smród, bo co jakiś czas waliło okropnie szambem, przerwy w dostępie do bieżącej oraz ciepłej wody.

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    wyjazd od 24 czerwiec do 1 lipca

    Dorota 05.07.2025 | Termin pobytu: czerwiec 2025

    okolica i widoki mogą się podobać ładny stary Bar i rejs po morzu ładne widoki jest też co oglądać I zwiedzać miasto Budwa i Kotor

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    13

    HOTEL PORAŻKA !!!

    Sylwia Monika, Strykow 26.08.2022

    Pobyt w hotelu na objazdówce . Zwiedziłam mnóstwo miejsc ale takiego CHAMSTWA od obsługi hotelu i zaprzyjaźnionej z nimi plaży w życiu nie widziałam. Potrafili na nas krzyczeć,rzucać krzesłami (gdy przesunęło się krzesło z innego stolika) , żebyśmy "wyszli" z plaży(po godz.18-tej zamykają plażę) usłyszeliśmy bluźnierstwa we wszystkich językach (oczywiście tych ,które oni tylko tolerują czyli: czarnogórski,serbski,kosowski,albański,ruski..po angielsku z nimi się nie dogadacie). Na koniec pobytu już przestałam brać napoje z baru (należał się jeden do obiadokolacji) bo KRZYCZELI za nami ,że mamy brać tylko jeden... .Z basenu nie korzystaliśmy bo baliśmy się,że nas będą siłą wyciągać o 12-tej i 18-tej (przerwy techniczne basenu MASAKRA ) .Pokoje mieliśmy czyste ale łazienka DRAMAT !!! w życiu tak się nie brzydziłam wejść pod prysznic (oczywiście jak była woda,której codziennie brakowało) .Nie rozumiem jak takie renomowane biuro Rainbow może mieć taki hotel w swojej ofercie .PORAŻKA !!!!!

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem