Opinie klientów o Tatjana

4.3 /6
16 
opinii
Atrakcje dla dzieci
2.3
Obsługa hotelowa
4.3
Plaża
3.9
Pokój
4.6
Położenie i okolica
4.5
Rezydent
4.4
Sport i rozrywka
3.2
Wyżywienie
2.9
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.0/6

Jarosław, Poznań 20.08.2019

Tatjana

Witam, Do wspomnianego hotelu zostaliśmy dowiezieni przez biuro podróży z lotniska o godzinie 7 rano. Na miejscu dowiedziałem się, że hotel przyjmie nas o godzinie 14 i spędziliśmy siedem godzin na ulicy. Oczywiście śniadanie też nam się nie należało. Jeśli jesteśmy już przy posiłkach, wykupiliśmy wycieczkę w wersji HB+ z piwem albo winem do obiadokolacji. Na miejscu okazało się, że piwa niema a o wino trzeba było się codziennie dopraszać przez dobre 5 minut. Same posiłki monotonne, zimne, niezjadliwe, jajecznica z skorupkami, stare placki. Obsługa niemiła. Pokoje były czyste (codziennie sprzątane), wygodne. Na plus można zaznaczyć, że, mieliśmy aneks kuchenny, o którym nie było wspomniane w ofercie. Co do minusów wedle oferty w pokojach miało być Wi-Fi, było jedynie w recepcji i nie sięgało do pokoju. Brakowało również suszarki do włosów a prysznic sikał głównie uszkodzonymi uszczelkami zamiast zakamienionym sitkiem. Co do basenu miały być nad nim leżaki wraz z parasolami, zamiast tego były krzesła ogrodowe bez żadnego zadaszenia. Woda niefiltrowana z pływającymi na powierzchni martwymi robakami. Przechodząc do obsługi przez rezydentów była ona na wysokim poziomie, jesteśmy z niej w pełni zadowoleni. Jak najbardziej polecam Czarnogórę jako miejsce na wakacje lecz w innym hotelu.

3.0/6

Małżeństwo 02.07.2019

Nie polecam hotelu

Pokój bardzo czysty, codziennie sprzątany, co drugi dzień wymieniane ręczniki. W łazience spory grzyb w narożnikach sufitu. Brak suszarki do włosów, sejf bez baterii. Sytuacja nie zmieniła się nawet po interwencji przesympatycznego pana rezydenta, ktorego, odnieśliśmy wrażenie, że obsluga hotelowa miała w głębokim poważaniu. Jedzenie nie powala, zimne, monotonne, jednak głodnym się nie chodziło. Hotel położony w spokojnej dzielnicy, blisko sklepów, piekarni i knajpek. Minusem jest odległość od plaży i starego miasta bo ok 15-20 minut na piechotę. Obsługa hotelowa, poza dwiema młodymi paniami ze stołówki, nie grzeszyła sympatycznym usposobieniem, zwłaszcza wysoki brunet po 30.

3.0/6

M, Warszawa 03.08.2018
Termin pobytu: czerwiec 2018

Ok, ale bez wyżywienia

Muszę przyznać, że jeżeli chodzi o czystość pokoi i hotelu - nie mam zastrzeżeń. Nie jest on położony w zbyt dobrym miejscu, spacer do plaży zajmuje ok 10-15 min (900 m jest może w linii prostej, ale niestety drogę utrudnia główna magistrala przecinająca drogę do plaży oraz ogrodzenia innych hoteli). Hotel jest położony w pobliżu sklepów i restauracji przy dość spokojnej uliczce. Mieliśmy zapewnione wyżywienie HB - ponieważ nie było innej możliwości. Nie spodziewałam się po hotelu w tej cenie świetnego jedzenia, ale przynajmniej znośnego - niestety tutaj spotkało mnie duże rozczarowanie. O ile śniadanie chociaż bardzo kiepskie było znośne, niestety obiadokolacje były niezjadliwe. Na śniadanie jedyna rzecz którą dało się zjeść to sadzone jajka (często zimne) i pasta z serka typu feta z papryką, wędlina bardzo marna, mały wybór jedzenia i cały tydzień to samo. Posiłek obiadowy natomiast fatalny. Próbowaliśmy coś zjeść 2 razy, a przez następne 2 dni zaglądaliśmy czy może jest coś znośnego do jedzenia ale rezygnowaliśmy. Za pierwszym razem bardzo bolał mnie brzuch po kolacji, za drugim ja nie podjęłam ryzyka, ale mój chłopak po spróbowaniu odstawił talerz... Pomijając fakt że do obiadokolacji nie ma nawet wody z dystrybutora, naprawdę nie polecam jedzenia w tym hotelu. Pokój na parterze z widokiem na cegły nieotynkowane go budynku też nie powalał. Jedyne co jest naprawdę na świetnym poziomie to czystość i bardzo miła obsługa.

3.0/6

WERONIKA, Łódź 24.09.2018
Termin pobytu: sierpień 2018

Może być

Jedzienie bardzo slabej jakości. Goście Rainbow byli przyporządkowani do drugier tury za osoby z obslugi pilnowały list na pierwszą ture. Nie bylo możliwości wyboru tur kolacji. Pierwsz tura dostawała lepsze dania np. pieczonego kurczaka po ktorym zostawały kości, a druga tura dostawała w to miejsce mielonki. Pokoje ladne, schludne, codziennie sprzątane. Minusem brak windy i trzeba było wnosić waliski samaemu na piętra - obsluga nir pomagala przy wnoszeniu.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem