Opinie o Carine Hotel Kumbor

Kategoria lokalna: 4

5.0/6
(66 opinii)
Atrakcje dla dzieci
3.1
Obsługa hotelowa
4.9
Plaża
5.0
Pokój
5.4
Położenie i okolica
5.2
Rezydent
5.4
Sport i rozrywka
3.6
Wyżywienie
4.9
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    tkaniewski32@gmail.com

    Kaniewski Tomasz 07.08.2025 | Termin pobytu: lipiec 2025 | Tagi: 56-65 lat, z rodziną

    hotel czyscutki nad samą zatoka blisko do herceg. novi przepiękne widoki jedzenie smaczne bardzo nowoczesny ogólnie pobyt wspaniały wiadomo jak ktoś chce się przyczepić to zawsze coś znajdzie

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Opinia hotelu

    Urszula, Świnoujście 06.06.2025 | Termin pobytu: maj 2025 | Tagi: 56-65 lat, ze znajomymi

    Poza brakim zainteresowania gośćmi przez animatorów hotel jest super. Wyżywienie bardzo dobre, pokoje czyste i sprzątane codziennie Obsługa miła. Brak organizacji przez rezydenta Rainbow wycieczek pomimo zapewnienia dwóch wycieczek w rezerwacji

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Piękna Czarnogóra

    MARIUSZ, RADZYMIN 23.09.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024 | Tagi: 46-55 lat, w parze

    Hotel położony przy samym morzu. Dojazd z lotniska w Dubrowniku zajął nam 1h. Pokoje duże. Jedzenie przyzwoite, duża restauracja. Plaża żwirkowa, dobrze mieć buty do wody. Nie braliśmy działu w dziennych animacjach, a wieczorne (na 7 dni pobytu) to dwa występy na żywo - przyjemnie się słuchało. Do przystanku autobusowego w stronę Harceg Novi 5minut pod górkę, bilet 1e. Do autobusu wchodzi się ostatnimi drzwiami i tam siedzi pn konduktor :) Do Portonovi spacer 10 minut, można dalej deptakiem. Czarnogóra jest piękna.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Wycieczki fakultatywne

    KRZYSZTOF, Lędziny 28.06.2025 | Termin pobytu: czerwiec 2025 | Tagi: 56-65 lat, w parze

    Były żle zorganizowane chodziliśmy pułtora kilometra pieszo na przystanek z tobołami i dziećmi a z powrotem jeszcze dalej po ruchliwej ulicy po zapytaniu rezydentów mówili że kierowca spieszy się do domu nikt z grupy nie wiedział dlaczego autobus nie pojedzie pod hotel

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Pobyt lipiec 2025

    Tomasz Chromik 16.07.2025 | Termin pobytu: lipiec 2025 | Tagi: 46-55 lat, z rodziną

    Hotel piękny, ze smakiem i gustem. Czysto. Fajna baza wypadowa. Widoki piękne. Przy hotelu placówka Petar Boats, z sympatyczną panią. Można im zaufać i wykupić u nich wycieczki. Firma rodzinna z długą tradycją. Jedzenie tragedia, chyba, że jest się francuzem, anglikiem. Owoców trzy rodzaje, śniadania kopiuj wklej. Desery i napoje z tonami cukru. Siłownia z zepsutymi sprzętami. Woda w basenach nie czyszczona i zimna. Na plus, brak uciążliwej muzyki, tylko podczas animacji ( po francusku). Można łowić ryby. Syn złowił kilkanaście sztuk na zwykłą nić i haczyk. Wakacje uratowane przez wymienioną wyżej Petar Boats i długi trakt do Porto Novi i dalej .

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Carine Hotel Kumbor

    Piotr, Łódź 11.08.2025 | Termin pobytu: lipiec 2025 | Tagi: 46-55 lat, w parze

    Piękne położenie nad Zatoką Kotorską, z widokami, które zapierają dech w piersiach ale za to trzeba dopłacić w innym przypadku przygnębiający widok na zabudowania i ulicę. Czysty, przestronny nowocześnie urządzony pokój, codzienni sprzątany z fajnym dużym tarasem - oczywiście pokoje za dopłatą mają podwyższony standard. Posiłki dobre, monotonne ale urozmaicone, duży wybór serów, mały wybór regionalnych wędlin czy owoców morza. Miły personel. I tyle dobrego. RAINBOW nie informuje że woda nie nadaje się do picia nawet po przegotowaniu - trzeb szukać w hotelu dystrybutora z wodą. Na stołówce nie wolno nalewać wody do butelek bidonów itp. - miałem bardzo nieprzyjemną sprzeczkę z obsługą hotelową. All inclusive na najniższym poziomie - drinki beznadziejne (gotowe napoje chrzczone alkoholem), piwo tylko z nazwy, napoje gazowane z dystrybutora - są też dobre drinki ale płatne 10€. Na szczęście niedaleko jest dobrze zaopatrzony sklep. Transfer z lotniska w Dubrowniku trwał 3 godziny. Dużym plusem plaża z leżakami i parasolami - nie było problemów z dostępnością.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Czarnogóra

    Jacek, Bydgoszcz 23.09.2025 | Termin pobytu: wrzesień 2025 | Tagi: powyżej 65 lat, w parze

    Zbyt monotonne wyżywienie, brak urozmaicenia w kierunku różnych narodowości. Brak pomieszczeń na bagaże i możliwości przebrania się w ostatnim dniu pobytu.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Zawsze może być lepiej🙃

    Andrzej, Warszawa 01.08.2025 | Termin pobytu: lipiec 2025 | Tagi: powyżej 65 lat, z rodziną

    ogólne wrażenie OK - hotel i lokalizacja na max tydzień. Czego zabrakło? Drugiego basenu , piasku na plaży - to co było to pokruszone pozostałości po budowie hotelu, animacji dla dzieci z prawdziwego zdarzenia … język animacji francuski … a Klientów z Francji max 5-10 % pozostali to Polacy ( Rainbow, Itaka, TUI) Czesi, Ukraińcy i klienci Rosyjskojęzyczni. W restauracji ? wędlin ( tylko mortadela) , różnorodnych owoców - królował arbuz i melon.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Montenegro

    Grażyna Maria, Warszawa 30.08.2025 | Termin pobytu: sierpień 2025 | Tagi: powyżej 65 lat, w parze

    Generalnie, mogło być lepiej. Standard pokoi dobry, czyste, ale klimatyzacja problem. Jedzenie mało urozmaicone, dużo ale monotonnie. Animacje w języku francuskim.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Pobyt w hotelu 20-27 sierpnia 2024

    Piotr 30.08.2024 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Plusy: - hotel pięknie położony ze wspaniałymi widokami. - pokoje czyste, zadbane - duża ilość leżaków z parasolami - jedzenie smaczne Minusy: - animacje dla dzieci w zasadzie tylko dla Francuzów, animacje prowadzone przez francuską firmę Fram (dzieci polskie i innych nacji były celowo pomijane, w sposób bardzo nieelegancki, by nie brały udziału w organizowanych konkursach, zabawach). Ocierało się wprost o dyskryminacje. Animatorzy zachowywali się w sposób mało przyjazny. Z tego powodu nie polecam dla rodzin z dziećmi, które lubią aktywności. Generalnie hotel sprawiał wrażenie, że jest nastawiony na Francuzów, pomimo, że nie stanowili większości w hotelu. Duży minus - serwis - część obsługi życzliwa i pomocna (recepcja, sprzątanie) , ale część ( przede wszystkim w barach) była jakby za karę - pokoje eleganckie, choć brakowało kilku praktycznych detali np. brak suszarek na balkonach, brak szuflad w pokojach - kawa w formule all inclusiv nie do wypicia ( dobra, tylko w płatnym barze) - bardzo ubogie śniadania o 3.15 w nocy przed powrotnym transferem Generalnie pobyt był udany. Gdyby nie animacje i część obsługi ocena byłaby lepsza.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem